Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde et ærinde i Herlev, og så brugte jeg lige lejligheden til at få en god gang massage. Troede jeg.
Begge pigerne jeg så på stedet er smukke og charmerende. Nips, faktisk. Men massage er ikke den stærke side her på adressen.

Det var ikke meget andet end lidt olie og lidt gnideri, meget tæt på ynglepinden i øvrigt. Så jeg vendte mig hurtigt om, og lod den søde pige lege med min stolthed i 20-25 minutter. Og det er selvfølgelig også meget rart. Men jeg er mest fan af de steder, hvor man får en god og dyb massage. Efterfulgt af et godt HJ.

Så søde og smukke som de er, kommer jeg nok desværre ikke tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige lidt på udkig og faldt over dette opslag og ville bare lige give mit besyv med omkring et besøg hos 299.

Det er vel omkring 4-5 måneder siden. Et relativt nyt og rigtigt pænt sted, må jeg sige.

Jeg blev taget imod af den "ældre" af pigerne på billederne. Hun skal nok være omkring 30-35 år og jeg kunne godt lide udseendet, så jeg hoppede på limpinden og bestilte end gang B2B.

Det fortrød jeg lidt, eftersom hun havde meget hårde silikonebabser. Jeg er ikke i tvivl om, at der er mange andre, der er begejstret for store funbags uanset hvad der er i dem, men til B2B synes jeg desværre de ødelægger nydelsen, men jeg er heller ikke til plastikbabser hverken visuelt eller på anden vis, så jeg kan måske virke forudindtaget for nogle, så I skal selvfølgelig have lov at have jeres præference for jer selv :-)

Resten af massagen var ok uden at være noget særligt, men hun var ikke nærig med at bruge kroppen i B2B-delen. Dog blev det en smule trivielt, når det var en hel time, der var bestilt, så lige umiddelbart vil jeg mere anbefale en halv time til dem, der måtte blive lokket.

Jeg har prøvet thaier, der formår den fantastiske balance mellem at være frække og stille og roligt udfordrende, mens de varierer deres behandling og giver en erotisk topoplevelse, men det er forståeligt nok de færreste, der magter dette.

Hende her (jeg fik desværre ikke fat i navnet) var faktisk fræk og udfordrende, men bare ikke erotisk og som sagt også lidt triviel, så jeg besluttede at spørge, om ikke jeg lige skulle massere hende lidt i stedet. Det blev frækt! Rigtigt frækt.

Hun tog, hvad der blev givet og hun endte med at vende sig til en slikker. Man kan aldrig helt vide, om en kvinde leverer en fantastisk skuespilspræstation og faker i Hollywoodklassen, men jeg tror altså den var god nok. Hun rystede og spændte og var helt lad efterfølgende. Meget taknemmelig og sød. Hun sagde, at nu kunne hun godt bruge et par timers hvile og jeg havde næsten helt medlidenhed med, at vagten stadig havde flere timer til sin ende.

Efter nogle minutter, hvor vi bare lå og krammede sagde hun. "Nåh du slipper altså ikke" og så lagde hun mig ned og begyndte at servicerer den bitte. Hun gjorde det ganske udmærket og fik det hele med ud, som man siger.

Efter den lille afvaskning bagefter fulgte hun mig ud og nu var hende den anden, og lidt yngre pige, som sikkert sagtens kan være hende på billederne, også ledig, og min ledsager sagde et par thaisætninger til den unge på vej ned af trappen og de grinede fjoget og den unge kiggede på mig med et "ok-så-du-er-ret-god-til-det-der-kommer-du-så-ikke-tilbage-og-giver-mig-.en-omgang-en-anden-dag" blik. Eller det bilder jeg mig i hvert fald ind, var det, der lå i blikket.

Og selv, hvis hun egentlig bare havde sagt "fuck, han er ringe ham her, men giv ham lige et sødt blik, så kommer han sikkert igen", så er det vigtigste vel for mange af os, hvordan vi føler os før, under og efter seancen, så selv hvis de tog røven på mig, så var det med en god fornemmelse, jeg tog hjem.

Stedet: 10/10
Pigens væremåde: 9/10
Ansigtet: 8/10
Brysterne: 4/10 (er som sagt ikke til silikone, selvom de kan være meget værre lavet end det her)
Røven: 8/10
Benene: 9/10
Kroppen i alt: 8/10
Massagen: 6/10 (silikonen spolerede som sagt B2B-delen for mig)
HJ/slikketur: 10/10
Samlet oplevelse 8/10

Gentagelsesfaktor: Absolut stor, men der er jo dælme så mange, man gerne lige vil tjekke ud, og jeg er ikke rig nok til adskillige besøg om måneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 42 minutter siden:

Var lige lidt på udkig og faldt over dette opslag og ville bare lige give mit besyv med omkring et besøg hos 299.

Det er vel omkring 4-5 måneder siden. Et relativt nyt og rigtigt pænt sted, må jeg sige.

Jeg blev taget imod af den "ældre" af pigerne på billederne. Hun skal nok være omkring 30-35 år og jeg kunne godt lide udseendet, så jeg hoppede på limpinden og bestilte end gang B2B.

Det fortrød jeg lidt, eftersom hun havde meget hårde silikonebabser. Jeg er ikke i tvivl om, at der er mange andre, der er begejstret for store funbags uanset hvad der er i dem, men til B2B synes jeg desværre de ødelægger nydelsen, men jeg er heller ikke til plastikbabser hverken visuelt eller på anden vis, så jeg kan måske virke forudindtaget for nogle, så I skal selvfølgelig have lov at have jeres præference for jer selv :-)

Resten af massagen var ok uden at være noget særligt, men hun var ikke nærig med at bruge kroppen i B2B-delen. Dog blev det en smule trivielt, når det var en hel time, der var bestilt, så lige umiddelbart vil jeg mere anbefale en halv time til dem, der måtte blive lokket.

Jeg har prøvet thaier, der formår den fantastiske balance mellem at være frække og stille og roligt udfordrende, mens de varierer deres behandling og giver en erotisk topoplevelse, men det er forståeligt nok de færreste, der magter dette.

Hende her (jeg fik desværre ikke fat i navnet) var faktisk fræk og udfordrende, men bare ikke erotisk og som sagt også lidt triviel, så jeg besluttede at spørge, om ikke jeg lige skulle massere hende lidt i stedet. Det blev frækt! Rigtigt frækt.

Hun tog, hvad der blev givet og hun endte med at vende sig til en slikker. Man kan aldrig helt vide, om en kvinde leverer en fantastisk skuespilspræstation og faker i Hollywoodklassen, men jeg tror altså den var god nok. Hun rystede og spændte og var helt lad efterfølgende. Meget taknemmelig og sød. Hun sagde, at nu kunne hun godt bruge et par timers hvile og jeg havde næsten helt medlidenhed med, at vagten stadig havde flere timer til sin ende.

Efter nogle minutter, hvor vi bare lå og krammede sagde hun. "Nåh du slipper altså ikke" og så lagde hun mig ned og begyndte at servicerer den bitte. Hun gjorde det ganske udmærket og fik det hele med ud, som man siger.

Efter den lille afvaskning bagefter fulgte hun mig ud og nu var hende den anden, og lidt yngre pige, som sikkert sagtens kan være hende på billederne, også ledig, og min ledsager sagde et par thaisætninger til den unge på vej ned af trappen og de grinede fjoget og den unge kiggede på mig med et "ok-så-du-er-ret-god-til-det-der-kommer-du-så-ikke-tilbage-og-giver-mig-.en-omgang-en-anden-dag" blik. Eller det bilder jeg mig i hvert fald ind, var det, der lå i blikket.

Og selv, hvis hun egentlig bare havde sagt "fuck, han er ringe ham her, men giv ham lige et sødt blik, så kommer han sikkert igen", så er det vigtigste vel for mange af os, hvordan vi føler os før, under og efter seancen, så selv hvis de tog røven på mig, så var det med en god fornemmelse, jeg tog hjem.

Stedet: 10/10
Pigens væremåde: 9/10
Ansigtet: 8/10
Brysterne: 4/10 (er som sagt ikke til silikone, selvom de kan være meget værre lavet end det her)
Røven: 8/10
Benene: 9/10
Kroppen i alt: 8/10
Massagen: 6/10 (silikonen spolerede som sagt B2B-delen for mig)
HJ/slikketur: 10/10
Samlet oplevelse 8/10

Gentagelsesfaktor: Absolut stor, men der er jo dælme så mange, man gerne lige vil tjekke ud, og jeg er ikke rig nok til adskillige besøg om måneden.

Hvilken er de andre steder du ønsker at prøve måske kunne vi gøre det for dig efterfulgt af en anmeldelse ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi og mødte en der ikke er på billederne. Ærgrer mig over jeg ikke så denne anmeldelse først, for så havde jeg valgt er andet sted.

Det hele var medium. Bad om massage af særlige områder, men hun brugte bl.a. albue, hvilket ikke er velegnet fordi det er svært at styre. Hun havde dog lidt styr på fx ydersiden af skulderblade, hvilket gælder et fåtal thaimassører, så hun er næppe amatør.

Blev spurgt om afslutning uden megen forudgående pirring (fik flået håndklæde pludseligt af og min slappe manddom fik hende ikke til at droppe spørgsmålet). Sagde ja i den tro det var hendes spidskompetence, men efter OK start blev det lidt medium-afslutning. Når der ikke har været så meget pirring undervejs bliver slutresultatet også lidt mere behersket. 

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, 1 time siden:

Mimi siger det er hendes veninde Emi 25 år på de andre photo

butterfly

Det et ikke de billeder der bliver spurgt ind til.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mimi ble besøkt i går. Booking gikk greit. Lokalene var også gode - bortsett fra at dusjen kun var utstyrt med kaldt vann (fikk riktignok et fat med varmt)

Mimi er en flott kvinne som masserte meget godt etter min smak - behagelig kvinne som leverte varene.

Kan tenke meg å komme tilbake neste gang jeg er i København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 6 timer siden:

Mimi ble besøkt i går. Booking gikk greit. Lokalene var også gode - bortsett fra at dusjen kun var utstyrt med kaldt vann (fikk riktignok et fat med varmt)

Mimi er en flott kvinne som masserte meget godt etter min smak - behagelig kvinne som leverte varene.

Kan tenke meg å komme tilbake neste gang jeg er i København.

Hvem snakker du om? Der er vist ingen Mimi på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 5 timer siden:

Er det ikke Mimi, tidligere Bryggervangen, nu Hvidovrevej 90?

https://massageguide.dk/P/mimi-s-thai-massage-31494.html

Hun er i Hvidovrevej 90 - hvertfall på tirsdag..... :)

Tråden handler om: Frederikssundsvej 299. Mimi har vist aldrig været der. Hun er kun nævnt i tråden på grund af en misforståelse.

Det er super fedt, at du gider skrive om din oplevelse - det ville være endnu bedre, hvis du skrev i en relevant tråd. Du kan altid oprette en ny selv, hvis du ikke kan finde en, der handler om det du vil skrive om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 27/12/2016 at 10:41:

Nogen der ved hvem pigen på billede 7 og 8 hedder? Og om hun er arbejdende der i øjeblikket?

Hun hedder Jenny.

Besøgte hende i dag og en rigtig god hård omgang Thai massage.

Jeg syntes det er et af de steder hvor jeg har fået den bedste massage i København, men det kan selvfølgelig afhænge af kemien og hvordan man opfører sig overfor kvinden.

Min erfaring er at desto bedre man opføre sig desto bedre service får man.

Jenny taler flydende dansk og der er intet plastik. Jenny er der kun i dagtimerne og ikke om aftenen eller i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...