Hop til indhold
Sexhans

Vedelsgade Vejle

Recommended Posts

Hej herinde.  

 

Var lige en tur på Kati som er hos Vedelsgade i Vejle.  Det eneste jeg kan sige er.  Flot pige,  med super dårlig indlevelse. Kort sagt en gang maskinsex.  

Vil dog sige det er ikke første gang jeg hopper i fælden der.  Altid Mega flotte piger,  men det er ligesom om at polske piger kundeservice er ikke eksisterende.  Måske fordi de ved de er væk igen om 14 dage,  eller er det også den opfattelse i har?  I såfald vil jeg heller bruge lidt mere og så få en dansk sød pige.  

Æv altså.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan være heldig at finde søde piger der som yder en ordentlig service. Feks Eva som nu er i Herning. En helt igennem fantastisk pige som du burde prøve hvis du får muligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kati_arhus skrev, for 2 timer siden:

(I just would like to say, that that Kati is another Kati, not me;)

Then Kati, please come to Vejle some time. So we can try the real deal :-) we would love that <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Jeg har en enkelt gang besøgt Vedelsgade i Vejle, og havde en af de få rigtigt positive oplevelser jeg har haft med en Polsk pige, men det var med Megan da hun var der.

Det var også en meget pæn ung pige der tog imod mig den dag, men hun virkede mildt sagt ikke særligt motiveret, hun spurgte så om det var hende jeg ville have, der blev jeg så nød til at spørge hvem der ellers var, ellers var jeg vendt om i døren. Hun hentede så Megan, som virkede meget reel og sød. så jeg blev og det fortrød jeg ikke.

Men det bedste råd må være at man skal gå igen, hvis man ikke føler det er rigtigt fra første øjeblik man ser pigen. Det er jeg blevet meget bedre til med årene, og måske derfor er det også meget sjældent at jeg har dårlige oplevelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...