Hop til indhold
Guest Genboen

Thai i Danmark - all about money?

Recommended Posts

Guest Genboen

Findes der i virkelighedens verden søde thai kvinder i Danmark - der vil andre ting end penge?

Har brændt mig - denne gang lidt mere end normalt - på en kvinde fra Thailand som arbejder på et massage sted, hun er her på en 3 måneds besøg, som er en 100% arbejdstur.

Hun ville godt mig - og det mærkedes godt, jeg ville kunne give hende et rigtigt godt liv, og der ville være rigtig mange gode mennesker omkring hende.

Alt var super, indtil jeg nævnte at jeg fremadrettet ikke ønskede at hun jobbede samme sted mere, og stoppede med at rykke i andre mænds tissemænd. For det første fordi jeg ikke ønskede at møde sådanne gutter i byen med hende - og hvad det kunne indebære af situationer, og for det andet så synes jeg det også ville kunne ramme mine børn 

Og så tror jeg på at skal man have et ægteskab og det skal være langtidsholdbart og godt - så er der kun sin partner man er sammen med

Der tror jeg kæden hoppede af, og samtidig med at jeg blev faset ud er hun godt i gang med at etablere ny kontakt til en anden naiv dansker!

Jeg har forståelse for at der er  behov for at sende penge til Thailand til familien, til betaling af hus - osv. Men for pokker da, man kan da tjene penge på anden måde i Danmark end på et massagested?

Er det hverdagen for mange mænd i DK gift med en Thai - de er kun på adressen så lang tid de kan gøre i "det skjulte" hvad de vil, og sende penge ud af DK?

Er mændene kun en stak brugbare naive tåber, der velvilligt stiller op til en gang skuespil fra kvindens side?

Hvad er jeres erfaringer?

På forhånd tak for alle indspark.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Genboen.

Min baggrund for at svare. Har været thai gift i flere år !! sød trofast pige. Gik fint, til at snakken kom til børn, da jeg havde dem jeg skulle

gik det ned af. De er desværre 100 % penge fixeret, de har levet uden det store buget og nu skal der tjenes.

Så må man vide at de bliver hurtigt for nærmet og i lang tid. men din sag er en anden!

Når man i længere tid er thai gift får man indblik i massage delen.Og den er værre.

De fleste kommer for at få opholds tilladelse og kr. Og da der mange gange er alders forskel , bliver man droppet nor de kan blive uden dig.

Den pro thai kvinde kan være en hård hund, ord som : smid da den gamle idiot ud og find dig en ung mand, er ikke ualmindeligt.

Skal ikke generaliserer men har mødt begge typer og når de er rigtige er de jo fantastiske.

Mit råd !! træd varsomt  efter 6 år og stats borger skab er i hus, så udlever de deres drømme, og de passer måske ikke ind i dine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Thai er et folk med ligeså mange forskellige mennesker som vi.

For Thai er det at vise man "har" penge en uhyre vigtig faktor og de vil gå langt for at kunne dette. 

Der er piger hvor det at udføre disse ydelser er et job som alt andet! Det gir godt så de kunne ikke drømme om at stoppe, og længere er den ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Du får lige en sympati tanke herfra.

Tak for din hilsen og positive ord :)

Det der med at man skal lære hele livet - passer stadigvæk ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
jp skrev, for 1 time siden:

Hej Genboen.

Min baggrund for at svare. Har været thai gift i flere år !! sød trofast pige. Gik fint, til at snakken kom til børn, da jeg havde dem jeg skulle

gik det ned af. De er desværre 100 % penge fixeret, de har levet uden det store buget og nu skal der tjenes.

Så må man vide at de bliver hurtigt for nærmet og i lang tid. men din sag er en anden!

Når man i længere tid er thai gift får man indblik i massage delen.Og den er værre.

De fleste kommer for at få opholds tilladelse og kr. Og da der mange gange er alders forskel , bliver man droppet nor de kan blive uden dig.

Den pro thai kvinde kan være en hård hund, ord som : smid da den gamle idiot ud og find dig en ung mand, er ikke ualmindeligt.

Skal ikke generaliserer men har mødt begge typer og når de er rigtige er de jo fantastiske.

Mit råd !! træd varsomt  efter 6 år og stats borger skab er i hus, så udlever de deres drømme, og de passer måske ikke ind i dine

Hej JP,

Tak for at du deler din historie med mig/os!

Ja, jeg tror bestemt også der er gode Thai kvinder - som har de samme ønsker som os andre! En generalisering fortæller aldrig den fulde historie.

Men kan også forstå på dig at der er en hel del som tænker på pengene, og accepterer at bo sammen med et menneske i en del år (og have sex med ham) uden at der er følelser involveret. Hvordan de som menneske kan gøre det forstår jeg ikke, men det må bunde i det som de kommer fra - og de nye muligheder de får i DK?

Massagepigerne - de bruger os naive gutter, og kasserer os når de kan tage fra en anden hylde - all about Money ja :)

Træder varsomt ja, tak for dine tanker!

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
wayfarer skrev, for 2 timer siden:

Thai er et folk med ligeså mange forskellige mennesker som vi.

For Thai er det at vise man "har" penge en uhyre vigtig faktor og de vil gå langt for at kunne dette. 

Der er piger hvor det at udføre disse ydelser er et job som alt andet! Det gir godt så de kunne ikke drømme om at stoppe, og længere er den ikke.

 

Hej Wayfarer,

Tak for dit bidrag til indlægget!

Det er blevet et job for dem ja i Danmark og mange andre lande over kloden. Men hvordan ser den del af thaifolket på disse piger som ikke har dette job?

Talte for nogle måneder siden med en kvinde først i 50´erne som jeg mødte et betalingssted i DK, mødte hende efterfølgende i byen hvor hun viste mig en masse billeder af huse hun fortalte at hun ejede i Thailand. Hvis det passer må hun være ganske formuende, og kunne sagtens leve af det som disse huse indbringer!

Hvad er det som gør at sådan en kvinde efter alle de år og skattefrie indtægter stadigvæk lægger sig på ryggen og tager X antal mænd om dagen? Det er lang tid siden at hun har haft et behov økonomisk for at gøre det! Hun er stadigvæk en attraktiv kvinde og kunne sagtens finde sig en gut som kunne give hende et godt liv, men det siger hende ikke noget.

Jeg undres - men har også levet et privilegeret liv i forhold til hvad hun kommer fra.

Men det passer jo enorm godt sammen med din tekst: De kunne ikke drømme om at stoppe ....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, den 8/6/2016 at 14:08:

Har brændt mig - denne gang lidt mere end normalt - på en kvinde fra Thailand som arbejder på et massage sted, hun er her på en 3 måneds besøg, som er en 100% arbejdstur.

Hun ville godt mig - og det mærkedes godt, jeg ville kunne give hende et rigtigt godt liv, og der ville være rigtig mange gode mennesker omkring hende.

Alt var super, indtil jeg nævnte at jeg fremadrettet ikke ønskede at hun jobbede samme sted mere, og stoppede med at rykke i andre mænds tissemænd. For det første fordi jeg ikke ønskede at møde sådanne gutter i byen med hende - og hvad det kunne indebære af situationer, og for det andet så synes jeg det også ville kunne ramme mine børn 

Og så tror jeg på at skal man have et ægteskab og det skal være langtidsholdbart og godt - så er der kun sin partner man er sammen med

Der tror jeg kæden hoppede af, og samtidig med at jeg blev faset ud er hun godt i gang med at etablere ny kontakt til en anden naiv dansker!

Der er vel ikke spørgsmål om "naivitet" her, idet kvinden (som jeg forstår det) har været åben hele vejen igennem om sit "erhvervsvalg" og ønsket om at fortsætte med det i et evt, fast og mere forpligtende forhold. 

 

Det var så ikke foreneligt med dine præferencer (hvilket jeg på sin vis godt kan følge), hvorfor forholdet ikke kunne blive mere forpligtende og stopper. 

 

Så vidt jeg kan se, så har der vel faktisk været relativt rene linjer her?!

-Atlså: hun vil fortsætte med massage (hvilket hun ikke har lagt skjul på), og det ønskede du ikke, som jeg læser det?!

 

Jeg har i øvrigt ikke selv været i et forhold til en thai (ud over enkeltstående massage og andre ydelser, hehe), så jeg skal ikke kloge mig på hvordan de generelt er... 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Thai-fan skrev, for 8 timer siden:

Der er vel ikke spørgsmål om "naivitet" her, idet kvinden (som jeg forstår det) har været åben hele vejen igennem om sit "erhvervsvalg" og ønsket om at fortsætte med det i et evt, fast og mere forpligtende forhold. 

 

Det var så ikke foreneligt med dine præferencer (hvilket jeg på sin vis godt kan følge), hvorfor forholdet ikke kunne blive mere forpligtende og stopper. 

 

Så vidt jeg kan se, så har der vel faktisk været relativt rene linjer her?!

-Atlså: hun vil fortsætte med massage (hvilket hun ikke har lagt skjul på), og det ønskede du ikke, som jeg læser det?!

 

Jeg har i øvrigt ikke selv været i et forhold til en thai (ud over enkeltstående massage og andre ydelser, hehe), så jeg skal ikke kloge mig på hvordan de generelt er... 

Tak for dit bidrag.

Er ikke enig i din fortolkning af teksten - men tager dine tanker til efterretning.

Situationen er lukket og slukket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...