Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

3 dage på flatrate, nord tyskland, 1/3

Recommended Posts

Kære Brødre,

Som lovet hermed rapport fra min netop overståede tur til flaterate i nord Tyskland.  

Jeg vil gerne bede jer om, at se dette skriv som et aflastnings sted for mine tanker og oplevelser og kan andre få inspiration og lyst til at udforske dette univers er det blot glædeligt. Nogle gange kan det også være interessant for andre, at læse om oplevelser som man måske selv har haft så føler man sig ikke som den eneste i verden det måtte have haft en anderledes oplevelse.

Da div. hjemme sider passer af h til m.h.t foto vil der kun være få links til pigerne.  Venligst ingen kommentar omk. FKK er så og så meget bedre. Jeg har nu en gang valgt flatrate som mine jagt marker. 

Jeg har lært, at det at gå på flatrate, er lidt som at trække et nummer i lotteriet.  Hvis jeg skal have en god dag på flatrate er det vigtigste faktisk at gå på med et positiv mindset.

 

Fredag:

Tager en taxa til Total Club Hannover, kort før klubben bliver vi overhalet af en ambulance, der var da fart på siger taxa manden, ja hold da op, nu er det så ikke være eller bedre end at ambulancer holder ved klubben, taxa chaufføren spørger om han skal vente lidt med at kører indtil jeg ved om der er lukket eller hvad, gider du det, ja jeg tager lige en smøg, nu kommer der så fanme en lægebil, ned af trappen kommer nu en ambulance mand, jeg spørger ham om alt er ok, vi tager lige en pige med, det er vist bedst hun overnatter på hospitalet. De bærer pigen ned i ambulancer, sammen med hende følger en anden pige, jeg går op og spørger om de har lukket eller hvad, nej vi har åbent, taxa chaufføren kører. Pigen er faldet om med mistanke om dehydrering.

Jeg går i bad sætter mig stille og roligt i en sofa, lige for at få en stille cola. Ret hurtigt kommer en pige over til mig og siger, kom over til mig, ja ja ok, hvorfor ikke. Straks vi sætter os ned sammen begynder hun at nusse mig, meget kærligt, hun kikker mig dybt i øjnene, smiler helt vildt og nusser mig helt vildt kærligt, hvad sker der lige her tænker jeg, (jeg er nødt til at tilføje, jeg kan ikke genkende en eneste fra hjemme siden, hun havde lyst kort hår!!!)  kan du slet ikke huske mig siger hun, nej siger jeg og det er jeg ked af, for du er da godt nok noget af det sødeste jeg har mødt længe, vi går på kammer lidt nus til hende udmærket knald. Kan vi mødes igen senere spørger jeg, det skal vi siger hun.

Det er en meget lille club, og enligt ret kedelig når man ikke er i kontakt med pigerne, jeg kommer nu i kontakt med en mellem pæn pige, vi går på kammer, kender I det, når man er i gang kan man godt lige få et lille kuldegys når det er ekstra dejligt, IKKE at forveksle med udløsning, jeg får sådant et kuldegys, ja så er vi færdige siger hun, nå er vi det, så skidt da, jeg har tid nok.

Sætter mig med en kop kaffe, pige nummer et er ledig, jeg siger til hende du siger bare til når du er klar, hun sætter sig ned til mig og vi taler længe sammen, hun fortæller om hendes børn og familie. Vi skal på kammer, det går ikke stille for sig, der sendes blikke til os da vi forlader kammer.

Får endnu en cola, ind i lokalet kommer nu, veninden til pigen der kom på hospital. Hold da kæft da en sild, slank, små bryster, super stram røv, uden tvivl nr. 1 pigen den aften. Vi sidder lidt sammen, hun spørger om vi skal på kammer, jeg har ingen energi men den krop skal nydes, jeg har ingen energi, men jeg vil meget gerne give dig lidt massage, så vi går på kammer, og far går i gang, de første 10 minutter siger hun ingen ting, så begynder hun at fortælle, Afghanere er de værste siger hun, de tror de handler om at ødelægge min Muschi (fisse) så hurtigt som muligt. Hun fortæller at hun har 2 meget faste stamgæster, har jeg 3 nu spørger hun drilsk og smiler til mig. Det blev ikke til noget sex, men en fed samtale om club livet. Hun fortæller balndt andet at hun har arbejdet på FKK i München, men hun følte det var for risikabelt rent økonomisk, start gebyret for pigerne er 130 Euro og da kunderne havde svigtet clubben så var det svært at sparer penge sammne.

I bad og kaffe, lidt for sig selv sidder en ikke særligt attraktiv pige, kønt ansigt med noget kraftig, det skal her nævnes at jeg tidligere har haft det vildeste sex med kraftige piger, men hun er sku ikke ret køn. Hun sidder for sig selv, jeg går derover, fornemmer at hun ikke har vildt mange kunder, vi snakker en stund, vil du med siger hun, ja siger jeg men jeg kan ikke præstere mere siger jeg, så du må nøjes med massage, ok siger hun, vi går på kammer, hun får massage og nus på håret. Da tiden er gået, kikker hun på mig og siger, næsten med tåre i øjnene, tak.

Var det en fed aften, ja, jeg kender gamet,  live is like a box of chocolate you never know what you gonna get

Det skal nævnes at denne fredag for mig, inden jeg gik på club, bød på en meget stor belastning såvel fysisk som psykologisk, så jeg var nok ikke helt på toppen.

På vej hjem  i taxa, slår det mig pludseligt hvem pigen er, som jeg ikke kunne genkende, var sammen med hende sidste år, men det er en helt anden historie.

Jeg vil ikke anbefale denne club til en nybegynder i dette univers, det vil simpelthen være en skuffelse, ikke at pigerne ikke gjorde hvad de kunne for at skabe en god stemning og gode seancer, men clubben har ikke format, og man skal virkelig kende gamet for at få en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været mange gange på TC Hannover. En del af disse besøg er også beskrevet her i forummet. Jeg er ikke helt enig med dig i at nybegyndere ud i flatrates ikke bør komme der. Det skal måske ikke lige være en fredag aften. Men hvis man kommer der om formiddagen mandag til torsdag, helst kort efter at de åbner klokken 11, kan man sagtens få en stille og rolig oplevelse af stedet uden at der er for mange mennesker. Hvis man samtidig nøjes med en 3-timers indgang, kan man få en udemærket blød start som begynder, og skulle man blive grebet af det, kan man bare forlænge. Jeg vil faktisk mene, at denne klub er bedre til en begynder end visse andre, da pigerne kommer til dig. Det er ikke alle andre steder, de gør det, og så er det endnu vigtigere at kende gamet.

Mht. til beskrivelserne af de efterfølgende dage: kunne du ikke lave en sammenligning af de 3 steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...