Hop til indhold
hdhaus

NY HOT LATINA MIA CENTRUM VESTERBRO

Recommended Posts

Gæst
hdhaus skrev, den 7/6/2016 at 22:56:

Jepper, cyklen trillede forbi det efterhånden fanzy Halmtorv, og fandt hende i sidegaden hertil.

Det er surme hende på billedet, men hun har sku meget make up på eller billederne er taget engang for nogle år. Hun ser ikke helt så godt ud i virkeligheden som på billederne, men hvem gør det af de GPs. Babserne sidder også lidt anderledes IRL, de virker ægte nok efter jeg har nurset dem.

Mia, joeh, hun er da sød nok og sådan lidt proff i det, ikke noget GFE, men det kørte fint ud landevejen og jeg cyklede væk med et tilfreds smil om den lille mund. ;);)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, den 19/6/2016 at 15:55:

Jepper, cyklen trillede forbi det efterhånden fanzy Halmtorv, og fandt hende i sidegaden hertil.

Det er surme hende på billedet, men hun har sku meget make up på eller billederne er taget engang for nogle år. Hun ser ikke helt så godt ud i virkeligheden som på billederne, men hvem gør det af de GPs. Babserne sidder også lidt anderledes IRL, de virker ægte nok efter jeg har nurset dem.

Mia, joeh, hun er da sød nok og sådan lidt proff i det, ikke noget GFE, men det kørte fint ud landevejen og jeg cyklede væk med et tilfreds smil om den lille mund. ;);)

 

Hvad ligger hendes priser på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SFR84 skrev, den 5. september 2016 at 11:22:

Hvad ligger hendes priser på?

Tror jeg gav 900 for en halv time men jeg kan ikke huske det ned sikkerhed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...