Hop til indhold

Recommended Posts

Fik i dag massage i de nye Orchid-thaimassage lokaler på Østergade i Næstved.

Lokalerne er nyindrettede og ganske nydelige. I forlokalet sad der tre Thai'er og der var også en lettere aggressiv håndtaske-køter, som de smed et tæppe over for at den skulle stoppe med at gø. Det virkede dog ikke rigtig, den var ganske vedholdende.

Massøren hed Bella og er oprindeligt fra Bangkok. Meget smuk og slank Thaipige i 20'erne med små bryster og en større tatovering på skulderen. Hun udstråler fuldpakke-potentiale, men jeg bestille kun en thai/oliemassage til 500kr. Cocktail annonceres til 1500 kr for en time.

Stedet er pænt og rent. Håndklæderne duftede nyvaskede og der var afslappende musik på spillen. God og rolig atmosfære i lokalet.

Det blev brugt sparsomt med olie og massagen var i den grad godkendt. Hun lavede en god kombination af de to massagetyper. Bella har lækre bløde hænder og trykker ganske hårdt og tilfredsstillende de rigtige steder. Bella kunne intet dansk, og det er nok derfor hun heller ikke lod hendes hænder inspirere af det gamle danske Rugsted/Kreutzfeldt hit "tilfældigvis forbi" når nu mine klokker ellers hang der helt ensomme.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg måske ligner en undercover medarbejder fra Skat, at jeg ikke får tilbudt ekstra. Ikke engang en lille håndmad kunne det blive til. Der var ikke optræk til noget, men havde nu heller ikke rejst flagstangen da hun bad mig vende mig om. Ærgeligt, da jeg havde bestemt havde accepteret en frisk håndtrold af hende. 

Uden at få tilbud bad, så stod jeg 55 minutter senere på gaden med lettere (penge)pung, men stadig ret småsulten. Nå, men det må blive hjemmelavet i aften.

//Soulman69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...