Hop til indhold

Recommended Posts

Det må da snart være rekord for tråde med samme pige, har svaret i 4 nu ;-) 

Men Bee fortjener det, hun virker nemlig til at kunne lide det. Der er en glød i hendes øjne, man sjældent ser hos pigerne... Virkeligt lækkert.

Kan læse at andre, inkl. undertegnede, har oplevet semi-øko-fransk.

Jeg har skrevet det før, og skriver det gerne igen... Bee er stjerne-lækker!!

Så pas på... Selvom første fix ikke er gratis, så er det de efterfølgende besøg der bliver dyre... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Bee i formiddags - igen. Denne gang var det endnu mere fantastisk. Jeg kan kun sige, at når man har været der nogle gange og ellers er sød mod hende, så bliver der åbnet op for nogle ydelser, som man ellers kun sjældent ser i Thai-miljøet :D (jeg går ud fra, at det var derfor - og ikke min 46-årige halvbuttede krop, som tændte hende :-D). Jeg vil ikke nævne noget specifikt fordi jeg nødig vil sætte Bee i en ubehagelig situation, hvor folk beder hende gøre dit og dat fordi de har læst om det her.

Som med så meget andet: hvis man er sød, smilende og gerne lidt gavmild, så kommer det tifold igen :)

Som jeg forstod hende, så rejser hun d. 15. juli :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke til de priser med de "ydelser", som man får hos Bee :-D Thai-bordeller er generelt i den dyre ende, hvis man skal have hele pakken. Også ender det nogen steder uden at nævne navne Gold Finger på Gammel Kongevej f.eks. at de skal have ekstra betaling for at kysse, for at sutte på hendes bryster osv osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...