Hop til indhold
8000Flemming

Living Room og Golden Time - genbesøg

Recommended Posts

I forlængelse af den sidste beretning så sad jeg igen i MönchenGladbach. Så denne gang skulle LR prøves. Bilen blev startet og jeg kørte mod August-Thyssen-Straße 4. Ankommet var der lidt forvirring for der lå en Sachas Saunaclub næsten på adressen. Det virkede ikke rigtigt og som en god sporhund begyndte jeg at cirkle rundt indtil jeg lige kom lidt til venstre og der stod to hærdebrede mænd og holdt øje med de parkerede biler. Så var LR fundet. 60€ blev betalt og jeg blev ført ned i kælderen. Det lykkedes mig faktisk at fare vild i den kælder to gange i løbet af aftenen.

Efter en skylle gik det ovenpå og inden jeg havde nået at sige Cola var stedets mest buttede pige i gang med at indfange mig. Det var altså lidt for buttet for mig, så jeg løb mentalt skrigende ud i teltet. Var lige ved at falde over dørtrinnet for der sad nok den smukkeste pige jeg har set i et horehus. Gode råd var nu dyre. Fandt ud af at man kunne fortsætte på plænen og gå ind i wellness området og så komme op igen ved indgangen. Pokkers der sad en freier ved hende. Jeg kunne jo ikke falde over dørtrinnet igen så jeg drejede lidt til venstre og satte mig hos en korthåret pige. Tysk viste det sig. Havde lige holdt lidt pause for brysterne skulle have et løft. God snak og vupti var vi nede af trappen og på rum. Kys og fransk natur gensidig var med i prisen og for 25€ ekstra sluttede vi med CIM.

Ind og tage en skylle og op efter en cola. Den smukke var nu ledig og jeg skyndte mig hen og sidde ved hende inden den buttede igen jagtede mig. Fra Rumænien. Svarede høfligt på spørgsmålene men tog ikke selv initiativ til noget. Havde arbejdet en periode i London. Men kanonen var ikke ladt så jeg måtte vente. Ud og se lidt sport i teltet. Så ind og få lidt Metzger frikadelle. Og så var jeg klar til den smukke. Som selvfølgelig var væk. Nå men så måtte jeg bruge et trick fra tidligere. Hen til den korthårede tyske - om ikke der var en hun kunne anbefale. Og så var jeg på vej ned af trappen med endnu en tysker. Det franske var ikke så godt som Happy på GT. Og Lilllemand var åbenbart ikke helt klar alligevel. Så jeg snuppede 1 time med hygge og GFE.

Ind og tage en skylle og op efter en cola. Den smukke var nu ledig men jeg kunne intet lige nu. Hun rejste sig op og gik gennem lokalet og forbi baren. Det var helt tydeligt at alle mænd ud af øjenkrogen kiggede på hende - og savlede. Nå men jeg gik igen ud i teltet og så lidt sport. Ned over plænen og en tur i jacuzien. Og så op for at få endnu en lille portion frikadeller. Jeg havde netop sat mig, da den buttede kom og satte sig ved siden af mig. "Nå jeg var sådan gået Fremd." Jo hun havde skam styr på hvem jeg havde været af sted med. Vi havde faktisk en hyggelig snak og hun endte med at foreslå en rumæner. Hen at sidde ved hende og snart efter var vi på vej ned af trappen. Det franske var ikke godt. Lidt for meget tand. Og Lillemand var ved at være lidt brugt. Så det sluttede efter 20 min uden at jeg afsluttede.

Det var nu blevet over midnat og der var begyndt at komme nye gæster. Også nogen med rigtig mange kontanter på sig. Den smukke sad alene så jeg sprintede nonchalant gennem lokalet og efter to kropstacklinger kom jeg først hen til hende. Hun smilte sødt og vi aftalte at gå på rum. "Bliv lige siddende mens jeg får et rum." Jo tak do. To minutter efter var hun tilbage - alle rum var optaget så vi blev nødt til at vente. Det passede mig fint. 10 min efter var alle rum stadig optaget så måske skulle vi gå i bio? Det havde jeg ikke noget imod. Bio'en er faktisk kun et værelse i kælderen, hvor der kan trækkes forhæng for og så er der en hulle trævæg mellem to senge. Og så var der ellers dømt god og indlevende sex. Lillemand var lidt træt så han skulle hjælpes en del mundtligt, men det blev klaret uden bemærkninger og efter 40 minutter kom jeg med et brag. Jeg havde på forhånd sagt at vi ikke skulle skynde os så hun kiggede ikke på uret. Aftenens og ugens klart bedste knald var overstået.

Så jeg snuppede lige en skylle og gik op af trappen for at tage af sted. Den smukke stod og ventede og jeg fik lige et ekstra kys til at køre ud i natten.

 

Samlet set:
GT - bedste lokaler, 25 arbejdspladser i hytterne gør at de næsten aldrig løber tør for arbejdspladser, kino er stor med plads til fri sex og masser af WIFI.

LT - trappen ned, de få arbejdspladser og den lille bio trækker ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 12 timer siden:

Samlet set:
GT - bedste lokaler, 25 arbejdspladser i hytterne gør at de næsten aldrig løber tør for arbejdspladser, kino er stor med plads til fri sex og masser af WIFI.

 

Undrer mig, min erfaring er at der rigtig tit er ventetid på GT så snart man kommer lidt hen på aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
slip skrev, for 13 timer siden:

Undrer mig, min erfaring er at der rigtig tit er ventetid på GT så snart man kommer lidt hen på aftenen.

Ja det er også min oplevelse. Dog var jeg der i feburar og der var sne udenfor så pigerne var ikke så glade for at gå ud i et af de små træ huse ude i haven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...