Hop til indhold
Waverider

Amsterdam - Park 118

Recommended Posts

I forbindelse med en forretningsrejse var jeg for nylig i Amsterdam hvor jeg besøgte Park 118 som er et privehuis (bordel) beliggende lige udenfor Amsterdam centrum i De Pijp ved Sarpathipark. Stedet ligger ud til en befærdet ved vej men diskret. Man lukker sig selv gennem hoveddøren ved tryk på ringeklokken og bliver kørt efter lukket ind af værten og blev placeret i venteværelset. Jeg blev præsenteret for aftenens udvalg som bestod af 6 piger, med noget for enhver smag. Mit valg faldt på Alicia en mørk skønhed som efter eget udsagn var hollænder men født af indiske forældre, mit første bekendtskab med denne etnicitet. Jeg betalte €95 for en time og vi begav os ovenpå. Alicia tilbød at jeg kunne betale ekstra for kys, 69 og superfransk hvilket jeg dog afslog.

Jeg havde en fantastisk oplevelse med en utrolig lækker pige med en pivfræk ungpigekrop. Stedet var helt i top og der var mulighed for tilkøb af jacuzzi, alt i alt en super oplevelse.

- Waverider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...