Hop til indhold

Recommended Posts

Pas på hende - hun forsøger at lokke penge ud af en som forskud. Når man så betaler (hvilket man selvfølgelig ikke skal ;) ) Så blokere hun dig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og hvordan ved du så , når du ikke har betalt , at hun blokerer dig lol

hvad var du så dum at give

plejer at få deres nummer og send 10 øre til dem og gogle nummeret og lave fis med dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Hvorfor fanden genoplive en 3 mdr. gammel advarsel med en dumsmart "Hahaha" bemærkning? Jeg fatter dig simpelthen ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Er der nogen her der fandt cokkens første indlæg sjovt? (Ikke tragisk komisk, men reelt sjovt). For er der det, vil jeg med glæde reflektere lidt over hvorfor jeg ikke evner at se det morsomme i den slags "bidrag".

Jo tak mit liv er relativt godt, og mit humør fejler intet - er bare små træt af dine indlæg af denne kaliber ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Sparkster skrev, for 8 minutter siden:

Er der nogen her der fandt cokkens første indlæg sjovt? (Ikke tragisk komisk, men reelt sjovt). For er der det, vil jeg med glæde reflektere lidt over hvorfor jeg ikke evner at se det morsomme i den slags "bidrag".

Jo tak mit liv er relativt godt, og mit humør fejler intet - er bare små træt af dine indlæg af denne kaliber ;) 

Cokken er en klaphat, som kommenterer på alle indlæg, uanset om de er 3 mdr. el. 2 år gl. ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...