Hop til indhold
Guest Kongw

Tur til Bangkok

Recommended Posts

Guest Kongw

Hej Venner !.

 

Jeg har siddet og læst og læst og læst i alle de mange fantastiske tråde i har herinde, så meget at jeg er blevet total forvirret.

Jeg vælger her på søndag eller næste søndag og hoppe på en flyver og tage en tur til bangkok, Lækkert hotel og vejret er formentlig godt. Men jeg kommer jo også for damernes skyld ;) Og det er så her i skal hjælpe mig,

 

Hvis man nu ønsker at finde en sød pige som man klikker med og være sammen med hende 1 - 2 dage hvor skal man så kigge?. Og hvad kan jeg forvente i pris jeg er ikke nærig og betaler gerne det som det koster for en fin og sød pige ;)

 

Og hvordan og hvor ledes hvis jeg skal finde piger som man kan tage med på hotel for en enkelt nat hvor er udvalget godt.

Min begejstring er stor og det dirrer allerede i hele kroppen .! - Håber i kan hjælpe venner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart soi cowboy og sådan ca alle pigerne du møder på diverse bar eller strip klubber kan du beholde ligeså lang tid du vil, det er bare at betale.... Du kan også prøve diverse dating sider hjemmefra, også hyggeligt... Det første er bare nemmest, især på soi cowboy...

 

Men når det er sagt, hop da i en taxi til Pattaya, Bangkok er dødssygt efter et par dage.. Men okay har også været i Thailand 9 gange efterhånden, så har set det af Bangkok jeg skulle...

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du skal bo i Sukhumvit-området og derved let adgang til "Soi Cowboy" og "Nana Plaza". Hotellerne er er også vant til at gæsterne tager piger med på værelset og de fleste 3* og 4* hoteller er det man kalder "guestfriendly". Der er et væld af piger i de forskellige barer men også en del såkaldt "freelancere" i området. 

Personligt synes jeg at Sukhumvit-området er absurd uskønt og trættende og vil til enhver tid foretrække at bo i en anden bydel - men nu spurgte du jo efter piger ;-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kongw

Tak for alle links og venligheden ;) Kanon lige at få lidt inspiration :)

 

 

Min plan var at bo på JW Marriot. Jeg ved ikke om det er for langt væk fra soi cowboy osv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 7. juni 2016 at 09:02:

Du skal bo i Sukhumvit-området og derved let adgang til "Soi Cowboy" og "Nana Plaza". Hotellerne er er også vant til at gæsterne tager piger med på værelset og de fleste 3* og 4* hoteller er det man kalder "guestfriendly". Der er et væld af piger i de forskellige barer men også en del såkaldt "freelancere" i området. 

Personligt synes jeg at Sukhumvit-området er absurd uskønt og trættende og vil til enhver tid foretrække at bo i en anden bydel - men nu spurgte du jo efter piger ;-).

 

Jeg har det på samme måde med Sukhumvit området. Jeg fortrækker at bor 1-2 stop derfra med MRT.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaikurt skrev, for 3 timer siden:

Jeg har det på samme måde med Sukhumvit området. Jeg fortrækker at bor 1-2 stop derfra med MRT.

Efter 17 års erfaring i Sukhumvit som jeg faktisk er kommet til at holde meget af, føler næsten jeg kommer hjem hver gang , for  hver soi er jo næsten sin egen landsby, men det lyder absolut interessant. Jeg går ud fra du mener 1 - 2 stop fra Asoke.

Personligt kommer jeg aldrig i NEP eller Soi Cowboy eller for den sags skyld Patpong 1 & 2. Men når det er sagt så har jeg mange gode eventyrlige oplevelser at tænke tilbage på i Sukhumvit.

Hvordan er udbuddet af piger i det område du anbefaler og hvad er hotelpriserne for f.eks. 3 * hoteller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 7. juni 2016 at 09:02:

Du skal bo i Sukhumvit-området og derved let adgang til "Soi Cowboy" og "Nana Plaza". Hotellerne er er også vant til at gæsterne tager piger med på værelset og de fleste 3* og 4* hoteller er det man kalder "guestfriendly". Der er et væld af piger i de forskellige barer men også en del såkaldt "freelancere" i området. 

Personligt synes jeg at Sukhumvit-området er absurd uskønt og trættende og vil til enhver tid foretrække at bo i en anden bydel - men nu spurgte du jo efter piger ;-).

 

Jeg har det på samme måde med Sukhumvit området. Jeg fortrækker at bor 1-2 stop derfra med MRT.

 

Jeg fortrækker soapy massage og derfor er området Ratchada Road/Huay Kwang mit fortrukne. Jeg bruger ikke mange penge på hoteller, da jeg kun bruger dem til overnatning og derfor er mit fortrukne hotel FX Metrolink Makkasan pga. det ligger lige ved siden af MRT og Airport Link. 

Jeg bruge sjældent mere end 2-3 dage i Bangkok, så har jeg simpelthen fået nok og skal ud, hvor der ikke er så mange mennesker og så meget trafik.

Nataree massage er lige blevet lukket, det var ellers et godt sted, men at de haft mindreårige piger kan naturligvis ikke forsvares, men jeg har nu helller aldrig haft interesse for de helt unge piger, som jeg fornemmer at især de Asiatiske mænd går efter.

https://www.stickboybangkok.com/news/underage-sex-workers-tea-money-logs-found-ratchada-raid/

soapy-massage-parlors-350x760.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger lige med, jeg har en forretningsrejse til Thailand i august. 

 

 Men aner ikke hvad der er does and donts.

 Har overvejet at tage til pataya, så hvad skal man og hvad ikke? Kan forstille mig der er mange fælder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pedersen86 skrev, for 7 timer siden:

Følger lige med, jeg har en forretningsrejse til Thailand i august. 

 

 Men aner ikke hvad der er does and donts.

 Har overvejet at tage til pataya, så hvad skal man og hvad ikke? Kan forstille mig der er mange fælder?

Pattaya er nemmest at gå til, men det er altså heller ikke så svært i Bangkok.

Hvis det skal være nemt og uden fælder, så gå efter de soapies som Thaikurt fortæller om.

Ellers er der masser af sjov i gaden i Bangkok, Sukhumvit. Dvs. Nana Entertainment Plaza eler Soi Cowboy. Det er barer og det er Gogos.

Brug din sunde fornuft og pas umiddelbart på gadepigerne, men du bliver ikke rullet på hvert gadehjørne.

Don't: Være balderstiv, det øger risikoen for ballade.

Do: Hav det sjovt og brug nogle penge :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 4 timer siden:

Pattaya er nemmest at gå til, men det er altså heller ikke så svært i Bangkok.

Hvis det skal være nemt og uden fælder, så gå efter de soapies som Thaikurt fortæller om.

Ellers er der masser af sjov i gaden i Bangkok, Sukhumvit. Dvs. Nana Entertainment Plaza eler Soi Cowboy. Det er barer og det er Gogos.

Brug din sunde fornuft og pas umiddelbart på gadepigerne, men du bliver ikke rullet på hvert gadehjørne.

Don't: Være balderstiv, det øger risikoen for ballade.

Do: Hav det sjovt og brug nogle penge :)

 

BB

Hvad er konceptet bag de der soapies?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pedersen86 skrev, for 8 timer siden:

Hvad er konceptet bag de der soapies?

Det er et sted hvor du kommer ind i et lokale og bag nogle store vinduer sidder der så nogle piger. Nogen sidder og smiler og vinker og prøver at få opmærksomhed, andre sidder og taler eller slapper af.

De har alle et nummer, og du kan sludre lidt med mamasan eller papasan omkring dine præferencer eller særlige ønsker.

Så vælger du et nummer, og pigen følger dig på et værelse.

Her får du en fuld body-to-body massage i et stort badekar og lidt ekstra, og til sidst er der sex i sengen.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaikurt skrev, den 8. juni 2016 at 23:41:

Jeg har det på samme måde med Sukhumvit området. Jeg fortrækker at bor 1-2 stop derfra med MRT.

 

Jeg fortrækker soapy massage og derfor er området Ratchada Road/Huay Kwang mit fortrukne. Jeg bruger ikke mange penge på hoteller, da jeg kun bruger dem til overnatning og derfor er mit fortrukne hotel FX Metrolink Makkasan pga. det ligger lige ved siden af MRT og Airport Link. 

Jeg bruge sjældent mere end 2-3 dage i Bangkok, så har jeg simpelthen fået nok og skal ud, hvor der ikke er så mange mennesker og så meget trafik.

Nataree massage er lige blevet lukket, det var ellers et godt sted, men at de haft mindreårige piger kan naturligvis ikke forsvares, men jeg har nu helller aldrig haft interesse for de helt unge piger, som jeg fornemmer at især de Asiatiske mænd går efter.

https://www.stickboybangkok.com/news/underage-sex-workers-tea-money-logs-found-ratchada-raid/

soapy-massage-parlors-350x760.png

 

Endnu en populær soapy massage parlour får besøg af Politiet 1745669928783292, denne gang var det Emmanuelle .

 

Redigeret af Thaikurt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...