Hop til indhold
Thai style

FKK hvad er med og hvad er ekstra?

Recommended Posts

Har med interesse læst de mange indlæg men en ting jeg ikke finder, hvad er med og hvad er ekstra betaling? Man aftaler en halv- eller hel time med en pige, fast pris 60 Euro eller 120 Euro (Harmony)? Hvad må man, må man ikke (hvad koster ekstra?). Bare så man som nybegynder ikke pludselig kommer til at betale mere end man regnede med på forhånd. Kan man betale med det samme, betaler man for en halv time, så kan pigen vel ikke bare sige det blev længere tid og så må man bare betale for en halv time mere? Kysser pigerne som GFE eller ekstra? Modtager de oralt, eller ekstra? Nogen skriver at de uopfordet udfører blow i opholdsstederne, skal man afvise dem hvis man ikke vil præsenteres for en regning? Nybegynder hvad angår FKK.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

De 60 EUR inkluderer typisk:

  • 30 min
  • Blowjob (de fleste steder uden kondom)
  • Sex i flere stillinger
  • Fransk til hende

Følgende er typisk ekstra:

  • Kys
  • At komme uden kondom (i munden / ansigt / krop)
  • Anal

Du har implicit accepteret prisen, hvis du lader pigen gå i gang med blowjob - også selvom det er i et opholdssted.

Jeg har været sammen med mange på FKK, og jeg har aldrig oplevet at de har bedt om ekstra, uden at det var aftalt. Jeg har eksempelvis spurgt: "Can I come on your body?" - nogle gange er svaret "Yes" og andre gange "Yes, but it's extra.."

Lad mig endelig høre, hvis du har andre spørgsmål.

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, for 37 minutter siden:

Hej,

De 60 EUR inkluderer typisk:

  • 30 min
  • Blowjob (de fleste steder uden kondom)
  • Sex i flere stillinger
  • Fransk til hende

Følgende er typisk ekstra:

  • Kys
  • At komme uden kondom (i munden / ansigt / krop)
  • Anal

Du har implicit accepteret prisen, hvis du lader pigen gå i gang med blowjob - også selvom det er i et opholdssted.

Jeg har været sammen med mange på FKK, og jeg har aldrig oplevet at de har bedt om ekstra, uden at det var aftalt. Jeg har eksempelvis spurgt: "Can I come on your body?" - nogle gange er svaret "Yes" og andre gange "Yes, but it's extra.."

Lad mig endelig høre, hvis du har andre spørgsmål.

Godt svar....Jeg ville have skrevet nogenlunde det samme...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dani skrev, for 39 minutter siden:

Koster det ekstra at give finger, eller er det også med i den normale pakke?

Pigerne har ret til at afvise eller bede om ekstra betaling for det.

Snak med pigerne om særlige ønsker inden i går på rum med dem, hvis i har særlige ønsker til hvad der skal ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, for 19 timer siden:

Fransk til hende

Koster ofte ekstra - ihvertfald på både Harmony og Pclub.

Normalt betaler man efter sessionen - de færreste vil nok også forsøge at stikke af iført badekåbe og badesandaler ;)

Pigerne går med ned i omklædningsrummet og normalt har man bare sine værdier i omklædningsskabene - enkelte steder har de dog små værdibokse nær baren eller receptionen - låsene er dog som regel alm. postkasselåse og ikke noget værd som sikring mod indbrud - så medbring kun de kontanter, du regner med at ville smide efter pigerne - de fleste steder har de dog hæveautomater - men husk ikke at vælge den faste omregningskurs, da den er noget ringere end dagskursen, som svarer til kursen i en normal bank.

Det anbefales ikke at have kontanter, nøgler mv. i badekåben, da det er nemt efter bad at komme til at tage en andens badekåbe - og så kan det godt være at det er en anden, der får en glad aften :P

Redigeret af Stabilizer
Rettet forstyrrende slåfejl efter henv. fra jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anal kan du vist godt gå ud fra er ekstra. De andre ting kommer erfaringsmæssigt an på pigen - og sikkert også på klubben. Har aldrig betalt for kys; nogle gør det bare - med liderlige tungekys, nogle tantekysser , nogle gør det slet ikke. Min oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der er skrevet overfor dækker det meste, nogen tager ekstra for fransk til hende, jeg har dog ikke oplevet det på Harmony; men spørg helst inden i går op, husk også at aftale tiden, nogle få kan finde på at snyde med tiden hvis den ikke er aftalt.

Personligt er jeg ikke blevet snydt på Harmony; men nogle oplevelser har selvfølgeligt været bedre end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun anbefale at, snakke med pigen inden man vælge at gå på rum.

sidst jeg var afsted, var jeg oven på 6 gange, og kun en af turene var en skuffelse, men det var min skyld, jeg gjorde ikke forarbejdet. Og fortalte hvad jeg ønsker, og spurgt om hun opfyldte disse ønsker.

Jeg er til gfe, med kys, og 69.

det kan være svært ind i mellem, senere efter den mislykkede session, var jeg mand nok til at afvise en 20årig der havde fat i lillemanden inde i kino. Netop fordi jeg gjorde mit forarbejde. Jeg afviste hende fordi hun ville have ekstra, for kys, og måske også 69.

jeg er ikke nærig på fkk, men når jeg kan gå på rum med nogen, som yder denne service fordi de kan li det. Så er bare bedre.

Hvis de vil have ekstra, så er det enten handels taktik, eller fordi de ikke ønsker det. Også kan jeg finde bedre emner. Der er jo heldigvis andre piger i de himmelske jagtmarker.

 

Mit råd, ved hvad du vil, og snak om det inden.

Redigeret af david a

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg fyrede den af med Romy var det med tungekys og fransk til hende - jeg kom dig mellem brysterne på hende og måtte betale 39 ekstra - vi havde snakket om det men havde misforstået det - min fejl gå efter at kommer fu i komdomet eller på maven af dig selv er det ikke ekstra - skud på hende 30 euro - ellers ja, brug tid på at afstemme inden , jeg er selv nybegynder og har lavet mange fejl - men hey thats the game... Ellers synes jeg at Harmony er fint som første besøg - kom imorgen der siddet vikingekongen i badekåbe - tager sgu en hel dag med massage og et pate ture med forhåbentlig scocho, Romy og Vicky og så nogle pils og noget godt at æde - har taget Jyllandsposten med - sidste fang jeg var der ig ledte efter mine rejsefæller som jeg skulle møde kunne jeg godt have brugt noget til at have i fingrene 

go for it - i like this kind of World 

mh Vikingekongen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Frej af Asgaard skrev, den 8. jun. 2016 at 20:22:

Hvad hulen et det for en prisstruktur?

Længere nede i Tyskland skal man altså ikke betale ekstra for kys, fransk til pigen eller fingre op.

Enten gør pigen ( nogen af) de ting eller også gør hun ikke. At tage ekstra for det opfattes typisk som snyd af de lokale.

På min tur til Goldentime var jeg med en blond Tysk Pige som ønskede ekstra for kys.. og tror det var en Slovensk Pige hvor fisseslik var ekstra. Som David a også nævner gider jeg ikke betale ekstra for det så sprang over.

Oase er et kapitel for sig selv :-) 

Mener aldrig jeg har oplevet det er ekstra på world, samya, magnum eller sharks. Men det kan andre have oplevet. På acapulco er det med i såfremt pigen vil det

Men uanset skal pigen sige til inden eller undervejs hvis det er ekstra. Personlig ville jeg ikke betale såfremt hun pludselig nævnede det var ekstra bagefter. Har en enkelt gang oplevet en pige nævne at sorte kys til hende var ekstra bagefter, hvilket jeg afslog med hun skulle have nævnt det så. Så var der ikke mere i det.

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...