Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg hørte forleden, at den skønne Cream kommer til Aarhus her i juni - i Mali, tidl. Chaba.

Er der nogen, der kender noget til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder dejligt...skal til Århus torsdag, så håber at jeg kan få en tid. jeg har haft fornøjelsen nogle gange i forbindelse med besøg i Århus. Altid god og dejlig behandling. Uden det på nogen måde skal misforståes, da vi jo alle har forskellige preferencer, så forkom det mig de sidste par gange at Cream har lagt et par kilo på. Min favorit Cream er fra mine første besøg for måske nogle år siden, husker ikke nøjagtigt. traf sidst Cream for ca. 6 måneder siden. Da du lige har været fordi, kan du måske sige noget om hun er lige så trimmet igen som tidligere. Og som skrevet er det blot en personlig preference. Jeg er altid blet godt behandlet og har ikke andet end godt at sige om mine oplevelser der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej erfarne nybegynder

Jeg tror nærmere, hun har tabt sig - og kan ikke sige andet, end at de kilo, hun har, ikke kan sidde mere perfekt! Intet overflødigt eller for meget efter min mening. Og jeg har selv mærket efter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...