Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg hørte forleden, at den skønne Cream kommer til Aarhus her i juni - i Mali, tidl. Chaba.

Er der nogen, der kender noget til det?

Skrevet

smid lige tråden over i thai

Skrevet

Cream er tilbage og ser gudeskøn ud

Jeg var forbi og fik et dejlig kram

Skrevet

Lyder dejligt...skal til Århus torsdag, så håber at jeg kan få en tid. jeg har haft fornøjelsen nogle gange i forbindelse med besøg i Århus. Altid god og dejlig behandling. Uden det på nogen måde skal misforståes, da vi jo alle har forskellige preferencer, så forkom det mig de sidste par gange at Cream har lagt et par kilo på. Min favorit Cream er fra mine første besøg for måske nogle år siden, husker ikke nøjagtigt. traf sidst Cream for ca. 6 måneder siden. Da du lige har været fordi, kan du måske sige noget om hun er lige så trimmet igen som tidligere. Og som skrevet er det blot en personlig preference. Jeg er altid blet godt behandlet og har ikke andet end godt at sige om mine oplevelser der.

Skrevet
  • Author

Hej erfarne nybegynder

Jeg tror nærmere, hun har tabt sig - og kan ikke sige andet, end at de kilo, hun har, ikke kan sidde mere perfekt! Intet overflødigt eller for meget efter min mening. Og jeg har selv mærket efter!

Skrevet
  • Author

god ide - og fornuftigt. Jeg hører, at hun har travlt fra dag 1 - forståeligt nok!

God fornøjelse - garanteret!

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.