Hop til indhold
Loranga

EM-fotboll

Recommended Posts

På fredag 10 juni startar den stora fotbollsfesten för alla fotbollsälskare.

Alla måste och tråkiga saker här i livet kommer att prioriteras ner under den här tid EM-fotbollen pågår.

EM pågår mellan den 10 juni och 10 juli. 

De första 2 veckorna är där ett intensivt spelschema med många matcher varje dag, och man får nog ta med sig tandpetare till arbetet för att hålla ögonlocken öppna så man inte somnar på arbetet.

Vet ni om de finns någon storbildsskärm utomhus i Köpenhamn som sänder matcherna under EM-fotbollen?

Har ni något favorit lag, och vem tro ni vinner EM?

Jag har Tyskland, men tro att England vinner EM.

Sverige har Italien, Belgien och Irland i sin grupp. Har vi tur så kanske vi kan knippa tredje platsen och gå vidare till 1/8-final, men sen tar de nog stopp för de Svensklandslaget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loranga skrev, 1 time siden:

På fredag 10 juni startar den stora fotbollsfesten för alla fotbollsälskare.

Alla måste och tråkiga saker här i livet kommer att prioriteras ner under den här tid EM-fotbollen pågår.

EM pågår mellan den 10 juni och 10 juli. 

De första 2 veckorna är där ett intensivt spelschema med många matcher varje dag, och man får nog ta med sig tandpetare till arbetet för att hålla ögonlocken öppna så man inte somnar på arbetet.

Vet ni om de finns någon storbildsskärm utomhus i Köpenhamn som sänder matcherna under EM-fotbollen?

Har ni något favorit lag, och vem tro ni vinner EM?

Jag har Tyskland, men tro att England vinner EM.

Sverige har Italien, Belgien och Irland i sin grupp. Har vi tur så kanske vi kan knippa tredje platsen och gå vidare till 1/8-final, men sen tar de nog stopp för de Svensklandslaget.

 

DR 1 sender på storskærm fra Bryggen på Amager. så der bliver nok go plads hos pigerne mellem 15 og 23 i det meste af juni måned :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved med sikkerhed, at jeg slet ikke har interessen.

1) Danmark deltager ikke - og har slet ikke hold/træner til det

2) EM og VM er ved at være så kommercielt, så jeg ikke gider bruge tid på det

Del dette indlæg


Link til indlæg

DR 1 sender på storskærm fra Bryggen på Amager…Tackar för informationen 1955!

 

så der bliver nok go plads hos pigerne mellem 15 og 23 i det meste af juni måned….Den här upplysningen 1955 kunde du ha skicket ett PM till mig så hade begravt den hemligheten. Nu kommer varenda kåt bock blockera telefonlinjerna under de här timmarna:evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tegner til, at blive et af de mere spændende EM i mange år. Der er flere i favoritfeltet og gruppen lige under ligger meget tæt på. De største favoritter, set med mine øjne er Frankrig, Tyskland, Spanien og Italien. Lige derefter kommer så den store gruppe af outsidere, med Belgien, England, Sverige og Portugal, som de største. Men man skal ikke afskrive lande som Polen, Ungarn, Schweiz, Rumænien og Tyrkiet.

Mit bud på semifinalerne er:

Tyskland-Frankrig 2-1 efs

Spanien-Rumænien 0-1

og så vinder Rumænien 3-2 efs i finalen.

Nå ja.... Hvem holder jeg selv med (i hjertet): The Three Lions, men tror ikke på dem. Dertil har RH udtaget et alt for svagt, og sårbart. hold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Og så ender det vel med at Tyskland scorer til sidst........

 

image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...