Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Thaivenner ! :-P
Jeg havde for et par dage siden lyst til rigtig Wellness ! Og tog af sted til Zen-thai med håb om god behandling. Har været der før for et år siden, stort flot sted i Tåstrup med mange muligheder for nydelse og smukke unge thaipiger.  :-D
Bestilte tid over nettet for at se om det fungere , og det gør det. Sødeste tøs stod klar til mit 105.min lange ophold til 800kr. Hun tilbød mig med det samme at gå med mig ud på toilettet for 500 ekstra?!  :shock:Hvad der skulle ske der fandt jeg ikke ud af? Var der kun for wellness ! :-P Først fodspa med fodmassage og zoneterapi , dejligt ! Så 20-25 min varmt jacuzzi , derefter sportsmassage og hovedmassage som var en hård,hård omgang . Hun forstod virkelig at tage fat.:-D
Igen tilbud om ekstra , igen nej tak. Jeg fik sidste gang jeg var der en håndtrold til 200kr , men jeg hørte ikke om pris denne gang . Har undret mig længe over at ingen har skrevet om stedet, for jeg syntes faktisk at man får en fin behandling der . God sommer . ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...