Hop til indhold
HG Wells

Body2body i midtjylland?

Recommended Posts

Hey

jeg er på udkig efter en fabelagtig smuk og sexet kvinde til en solid omgang b2b. Jeg har lidt droppet hende i skelhøje (lå tidligere i rødding) sidst jeg var der, synes jeg at der manglede indlevelse. 

Så hvor skal jeg hen, hvis jeg skal have en dejlig pige til at massere mig med sin krop? Hvilken thai pige er den bedste i hele midtjylland?

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 15 timer siden:

Hey

jeg er på udkig efter en fabelagtig smuk og sexet kvinde til en solid omgang b2b. Jeg har lidt droppet hende i skelhøje (lå tidligere i rødding) sidst jeg var der, synes jeg at der manglede indlevelse. 

Så hvor skal jeg hen, hvis jeg skal have en dejlig pige til at massere mig med sin krop? Hvilken thai pige er den bedste i hele midtjylland?

Hej Wells

Denne annonce er fra dagens EB. Jeg har ikke været der, men synes at have læsr nogen gode anmelderser derfra.

VIBORG/ RANDERS/ FOULUM
Thaimassage. Body to body. Døgnåbent. Hobro Landevej.

2931 4409

Østjylland, Midtjylland

God fprnøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cool, der vil jeg drøne forbi, næste gang der er liv i rumsterstangen ;)

jeg tog en tur til randers og besøgte kat. Det var ikke nogen særlig erotisk spændende b2b, men jeg fik to blæs i trumpeten, og kunne hve fået en til - hvis den ikke var blevet drænet for liv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 32 minutter siden:

Cool, der vil jeg drøne forbi, næste gang der er liv i rumsterstangen ;)

jeg tog en tur til randers og besøgte kat. Det var ikke nogen særlig erotisk spændende b2b, men jeg fik to blæs i trumpeten, og kunne hve fået en til - hvis den ikke var blevet drænet for liv ;)

Jeg troede hun holdt lukket om søndagen. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...