Hop til indhold
BPAfree

Bortskaffelse af "gummi røv"?

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at købe en af de der underkroppe (uden ben), den vejer 9kg så der er noget gods i den.

Men hvordan kommer man lige af med den igen hvis det engang blir nødvendigt måske på grund af en kæreste e.l?  Er der mon en container på genbrugspladsen der kan tage den slags gummi, man kan smide den i? Skal nok være i en pose imens ellers noget pinligt at smide ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BPAfree skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kunne godt tænke mig at købe en af de der underkroppe (uden ben), den vejer 9kg så der er noget gods i den.

Men hvordan kommer man lige af med den igen hvis det engang blir nødvendigt måske på grund af en kæreste e.l?  Er der mon en container på genbrugspladsen der kan tage den slags gummi, man kan smide den i? Skal nok være i en pose imens ellers noget pinligt at smide ud ;-)

Du spøger bare på genbrugspladsen, hvor luftmadrasser skal hen, det må være samme sted din røv skal hen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det går jo ikke at smide den i naturen. Kan i se overskrifterne når man finder sådanne ligdele på rastepladserne, og de derefter skal ud at lede efter en DNA der matcher?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være "deponi" tror jeg. Jeg mener det er en halvåben container, måske en god ide at aflevere røven i en sort sæk - men dem synes jeg også de er meget opmærksomme på, på genbrugspladser. Nok fordi der jo kan gemmes hvad som helst i dem.

Var smart om der var et sted man anonymt kunne sende det hen med posten, og de så bortskaffelse forsvarligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

den du overvejer, er fuldstænsigt magen til min kones, den er ikke til at komme af med!

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 39 minutter siden:

den du overvejer, er fuldstænsigt magen til min kones, den er ikke til at komme af med!

Kanon kommentar.

 

BPAfree skrev, for 1 time siden:

 

 

Det er den her jeg overvejer:

http://www.sinful.dk/fuck-me-silly-mega-masturbator

Må jeg i al beskedenhed gøre opmærksom på min meget inspirerende tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/55975-makabert-sexlegetøj/.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Nok den fedeste overskrift EVER! 

Kunne ligeså godt have handlet om gode råd om træning... :D 

Shit. Det var tidlig i dit otium du føler dig kaldet til at trygge ind på sådan en tråd. Er seltien ikke hvad seltien var Nikita?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Nok den fedeste overskrift EVER! 

Kunne ligeså godt have handlet om gode råd om træning... :D 

Med en vægt på 9 kg. kunne den vel sagtens indgå i en eller anden form for træningsprogram :)

Bare brug fantasien :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
BPAfree skrev, for 13 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at købe en af de der underkroppe (uden ben), den vejer 9kg så der er noget gods i den.

Men hvordan kommer man lige af med den igen hvis det engang blir nødvendigt måske på grund af en kæreste e.l?  Er der mon en container på genbrugspladsen der kan tage den slags gummi, man kan smide den i? Skal nok være i en pose imens ellers noget pinligt at smide ud ;-)

Du kører da bare på genbrugspladsen med den på passagersædet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 19 minutter siden:

Den er ren gummi-yummi! :D 

Det er jo heller ikke så ringe Nikita.

tumblr_ncpi1vDyRp1rwaupfo1_500.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 41 minutter siden:

Det er jo heller ikke så ringe Nikita.

tumblr_ncpi1vDyRp1rwaupfo1_500.gif

Nøøøøøøøj :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Midtj skrev, for 10 timer siden:

Det er jo heller ikke så ringe Nikita.

tumblr_ncpi1vDyRp1rwaupfo1_500.gif

 

Nu har jeg stirret så længe på det lille klip, at jeg næsten kan mærke de balder i min håndflade ...:x:x:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Bator skrev, for 16 minutter siden:

 

Nu har jeg stirret så længe på det lille klip, at jeg næsten kan mærke de balder i min håndflade ...:x:x:x

Ja det er utrolig hvad en Tube siliconetider kan gøre.

Nu har du jo nok ikke set den originale "Nikitas selfies". Men jeg kan betro dig den også gjorde indtryk.

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Midtj skrev, for 11 minutter siden:

 

.........Nu har du jo nok ikke set den originale "Nikitas selfies". Men jeg kan betro dig den også gjorde indtryk.

Emm, jo ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...