Hop til indhold
Piger

Ris og ros

Recommended Posts

Er ny her...

Har et spørgsmål... Er det sådan at man kan komme med gode anmeldelser af piger, men at man helst ikke må komme med kritik af pigerne??

er glad ved at besøge danske piger i ordnede forhold, og troede at dette var et sted hvor man kunne hjælpe hinanden med hvilke piger der er det hele værd og hvilke som man måske ikke ville have så god "kemi" med, men syntes at se at hvis man kommer med kritik, så kan man risikere at blive kritiseret selv for det?? (i hvert fald piger med profil her inde)

Har selv ikke lyst til at give en pige kritik, og syntes det er i orden at der er et åbent forum for os kunder, uden at man bliver bebrejdet noget....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Vildmand skriver konstruktiv kritik og så er det jo hvordan du selv har oplevet besøget. Kemi er noklidt vanskligere at beskrive da Kemi alltid vil være subjektiv så måske har du god kemi med en pige som jeg måske ikke kan døje og vis a verse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et meget pænt eksempel - Syntes selv at manden skriver meget pænt da han roser pigen..

mand skriver:

hej er lige kommet hjem fra denne dejlige kvinde men fantasktiske tatoveringer hun har men beskrivelse med kg og billeder hænger efter min mening slet ikke sammen men en dejlige pige

Svar:

Synes vi lige skal tilbage til den gode tone/ er man ikke tilfreds eller føler man sig snydt så er det da normal dannelse at man siger det til personen først inden man smider det på worldwideweb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

For at sige det kort, så er: Saglig og velbegrundet ros eller kritik er altid velkommen såfremt den holdes i et sobert sprog. Der kan klart nok være forskel mellem forskellige personers oplevelser af et besøg, sådan vil virkeligheden næsten altid være, så der er ikke rigitge eller forkerte anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bør objektiv i sin kritik og skrive i et sobert sprog, og det mener jeg også at langt de fleste anmeldere opfylder. Men om man, som trådstarter foreslår, altid skal konfrontere GP med kritikken direkte, er jeg ikke enig i.

Det kan ofte være svært eller umuligt pga sprog barrieren, det vil også ødelægge den positive stemning der er nødvendig for bare at få lidt ud af et ringe GP besøg, man har jo betalt og endelig er det nok for de fleste både personligt svært at gøre og vanskeligt at få afleveret kritikken på en måde der ikke er unødigt sårende, det kan man måske trods alt bedre gøre nogle timer senere ved tastaturet. 

 

Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...