Hop til indhold
FesenPrinsen

Afhængig af GP'er

Recommended Posts

Jeg tror sgu jeg er afhængig af at besøge glædespiger. Dette til trods for at jeg kan få fantastisk sex derhjemme og ikke mangler noget på den front. Selvom jeg har haft mange ligegyldige oplevelser, spildt ikke så få penge, og har haft min del af moralske skrupler, dårlig samvittighed m.m., griber jeg gang på gang mig selv i at bestille tid hos en eller anden pige. Bevares, jeg har dog haft gode oplevelser som jeg stadig tænker tilbage på med et smil på læben, men det fleste oplevelse tjener kun som remindere at jeg endnu engang røg i fælden, trods bedre vidende. Det er som om at bare tanken om købesex tænder mig så meget at jeg ikke kan lade den være.

Engang blev jeg ved med at sige at "denne gang bliver den sidste", men jeg har opgivet det nu da jeg ved at tanken kommer snigende igen og bliver ved med at være der indtil jeg en dag ikke kan styre mig selv længere og reagerer på den.

Sidste gang gentog mønsteret sig på klassisk vis. Jeg havde bestilt 1 time hos en pige, da jeg vidste fra tidligere at bære tanken om at jeg er med pigen får mig til at komme inden for minutter, og jeg derfor aldrig når at udleve de fantasier der har spøget i mit hoved måneder forinden hvis ikke jeg har tid til at tage 2. runde. Denne gang var ikke anderledes fra tidligere. Efter jeg havde skudt kanonen af, fik jeg den samme dårlige smag i munden (dels på grund af mig selv, dels hvis der er dårlig forbindelse til pigen) og mistede alt lyst til at forsætte resten af tiden. Jeg takkede hurtigt af og skyndte mig ud af døren. Fuldstændig uforløst, med dårlig samvittighed, en del fattigere og med den kedelige fornemmelse at det hele nok ville gentage sig igen...

Anyway, det var bare lige min klagesang. Nogen der har oplevet noget lignende eller har det på samme måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad? Jeg kan godt genkende lidt af det du snakker om, men jeg skammer mig ikke og har kun haft gode oplevelser. Grunden til at jeg besøger GPer er fordi det er noget helt for mig selv og det er et pusterum for mig hvor jeg ikke skal gøre mig fortjent, som er tilfældet alle andre steder i mit liv. Jeg må sige at GPerne virkelig gør det godt og leverer varen. Jeg besøger kun danske piger og er ikke typen som prøver at finde "udsalgs" GPer, som er nok grunden til at jeg har kun haft gode oplevelser. Sex er sundt og det med at få en her og nu oplevelse på egne præmisser er megafrækt for mig. Jeg har slet ikke lyst til at bruge en masse tid på nettet for at kæmpe for piger som kunne aldrig matche GPernes lækkerhed, men stiller total skør krav. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, der er mange her, der er afhængige. Hvis du oplever, at der er et klassisk mønster, og det er frustrerende for dig, så skal du nok ikke kaste dig ud i stort set det samme, som du har prøvet utallige gange i træk. Måske skal du prøve at ændre nogle ting. Fx hvis du bestiller 1 time, og ved med dig selv, at kanonen bliver fyret af lynhurtigt, så skal du måske trække tiden lidt og lade være med at gå til noget direkte. Det er også noget møg, at man skal føle skyld og ærgre sig over at have spildt en formue, så måske skal du arbejde lidt med dig selv på det punkt.

Utallige gange har jeg selv sagt, at denne gang var den sidste, men jeg prøver så i stedet skabe lange perioder mellem mine besøg. I dag er det nok to måneder siden sidst, og der går nok to måneder før jeg springer ud i noget igen. Jeg ved mig selv, at jeg er misbruger. Jeg har altid været afhængig af det ene eller det andet. Jeg har gamblet vildt i en periode. Det gav et kick, så stoppede jeg, og har ikke gjort noget på den front i 20 år. Så har jeg drukket alt for meget rødvin. Det kom under kontrol. Så har der været perioder med narko, chokolade, øl, whiskey, forskellige internetfora og diverse samlemanier. Det er vigtigt at kontrollere det, så det ikke tager overhånd og styrer ens hverdag og fjerner fokus fra andre ting. Tit har der været tale om en form for tvangshandling for mig. I dag klarer jeg det ved at have 2-4 ting, som jeg er afhængig af i en nogenlunde kontrolleret form, hvor jeg bruger en begrænset mængde energi på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af alle min afhængigheder er det den jeg er gladest for, altid godt at stoppe en god oplevelse mere ned i kassen med alle de andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det på samme måde, pånær dwt med at skamme osv. Men jeg må også indrømme jeg er afhængig desværre. Selv da jeg læste brugte jeg vel 3-4000 pr mdr. Nu er det heldigvis blevet mere kontrolleret så nu er det kun 1 til 2 gange om mdr. Hvor jeg kun ligger ca. 800 kr pr gang. Men jeg har tit overvejet hvordan jeg kunne stoppe, men jeg har aldrig fundet en løsning desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

I er helt sikkert ikke alene om jeres 'afhængighed', selv betragter jeg mine GP besøg som 'min bedste dårlige vane'.

Heldigvis har jeg tilstrækkelig selvkontrol, så jeg holder pause når der er lavvande i kassen eller jeg bare ikke har det fornødne overskud.

 

DCDO:

Hvis du gerne vil stoppe, så har jeg kun et råd, der virkede for mig:

Find en dejlig kæreste (desværre er jeg så blevet single igen men det var  nogle dejlige måneder og vi er stadigvæk gode venner).

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 12 timer siden:

Ved du hvad? Jeg kan godt genkende lidt af det du snakker om, men jeg skammer mig ikke og har kun haft gode oplevelser. Grunden til at jeg besøger GPer er fordi det er noget helt for mig selv og det er et pusterum for mig hvor jeg ikke skal gøre mig fortjent, som er tilfældet alle andre steder i mit liv. Jeg må sige at GPerne virkelig gør det godt og leverer varen. Jeg besøger kun danske piger og er ikke typen som prøver at finde "udsalgs" GPer, som er nok grunden til at jeg har kun haft gode oplevelser. Sex er sundt og det med at få en her og nu oplevelse på egne præmisser er megafrækt for mig. Jeg har slet ikke lyst til at bruge en masse tid på nettet for at kæmpe for piger som kunne aldrig matche GPernes lækkerhed, men stiller total skør krav. 

Det er nu ikke det principielle i at være sammen med en GP'er der gør at jeg skammer mig. Skammen kommer pga. min kæreste eller hvis man mistænker forholdende ikke er i orden.

Den pige jeg vælger har helt sikkert en enorm betydning for hvordan oplevelsen bliver. Man får jo mega dårlig samvittighed hvis man begynder at mistænke dårlige forhold på stedet eller pigen virker mindre interesseret..

Egentlig burde man jo kun vælge de danske piger, men faktum er at jeg ikke har råd. Så begynder der at melde sig en anden type skam. Netop at jeg bruger mine penge der, i stedet for sammen med min dejlige kæreste..

Del dette indlæg


Link til indlæg
FesenPrinsen skrev, for 57 minutter siden:

Det er nu ikke det principielle i at være sammen med en GP'er der gør at jeg skammer mig. Skammen kommer pga. min kæreste eller hvis man mistænker forholdende ikke er i orden.

Den pige jeg vælger har helt sikkert en enorm betydning for hvordan oplevelsen bliver. Man får jo mega dårlig samvittighed hvis man begynder at mistænke dårlige forhold på stedet eller pigen virker mindre interesseret..

Egentlig burde man jo kun vælge de danske piger, men faktum er at jeg ikke har råd. Så begynder der at melde sig en anden type skam. Netop at jeg bruger mine penge der, i stedet for sammen med min dejlige kæreste..

Prøv at tage et kig på fissebudget, og overvej så, hvad der vil ske, hvis du brugte alle pengene på dig og din kæreste i stedet for. Weekendtur til Paris, dejlig middag på den nye lidt halvdyre restaurant, en tur i biografen, vip-billetter til den næste koncert med hendes yndlingsnavn, en diamantring, spaophold med massage og kure, en kæmpe bukket roser, hotelophold i luksussuiten osv. osv.. Hvad giver så mest value for money? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 4 timer siden:

I er helt sikkert ikke alene om jeres 'afhængighed', selv betragter jeg mine GP besøg som 'min bedste dårlige vane'.

Heldigvis har jeg tilstrækkelig selvkontrol, så jeg holder pause når der er lavvande i kassen eller jeg bare ikke har det fornødne overskud.

 

DCDO:

Hvis du gerne vil stoppe, så har jeg kun et råd, der virkede for mig:

Find en dejlig kæreste (desværre er jeg så blevet single igen men det var  nogle dejlige måneder og vi er stadigvæk gode venner).

Det med kæreste hjælper desværre ikke :( de første par måneder gør de. Men så begynder jeg igen. Desværre.

 

Men tak for rådet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Jeg ryger ikke , jeg drikker ikke (ret meget), jeg gambler ikke, jeg spiser sundt, jeg styrketræner, jeg får masser af motion, jeg samler ikke på frimærker eller noget andet i den retning, jeg har et godt job; ja, faktisk har jeg kun EN last:

Jeg er ALT for glad for piger, kvinder og damer i alle afskygninger; om det så er blondiner, rødhårede, brunetter, slanke, erotisk buttede, høje, lave, asiater, afroamerikanske, latinaer, kaukasiske, Sugarbabes eller MILFs (min seneste besættelse, pga. StudineMILF, det labre kvindemenneske..), you name it, I want it! :)

..og een last HAR en mand vel lov at have, så længe han kan styre det? ..og det kan jeg heldigvis for det meste.. :)

.. og så længe jeg ikke har en kone eller en kæreste, mener jeg heller ikke, at jeg behøver have moralske tømmermænd i den forbindelse; måske snarere økonomiske tømmermænd? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ryger ikke , jeg drikker ikke (ret meget), jeg gambler ikke, jeg spiser sundt, jeg styrketræner, jeg får masser af motion, jeg samler ikke på frimærker eller noget andet i den retning, jeg har et godt job; ja, faktisk har jeg kun EN last:

Jeg er ALT for glad for piger, kvinder og damer i alle afskygninger; om det så er blondiner, rødhårede, brunetter, slanke, erotisk buttede, høje, lave, asiater, afroamerikanske, latinaer, kaukasiske, Sugarbabes eller MILFs (min seneste besættelse, pga. StudineMILF, det labre kvindemenneske..), you name it, I want it! :)

..og een last HAR en mand vel lov at have, så længe han kan styre det? ..og det kan jeg heldigvis for det meste.. :)

.. og så længe jeg ikke har en kone eller en kæreste, mener jeg heller ikke, at jeg behøver have moralske tømmermænd i den forbindelse; måske snarere økonomiske tømmermænd? ;)

Vanderbilt for helvede da også..... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
StudineMILF skrev, Lige nu:

Vanderbilt for helvede da også..... :-P

Jamen, du fascinerer mig, søde... Lev med det.. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
StudineMILF skrev, for 7 minutter siden:

Tak i lige måde 8-)

Normalt ligger 'afhængighed' ikke lige til mig, men jeg tror StudineMILF ret nemt kunne gøre mig til en lille logrende hundehvalp i hendes varme skød.. :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Å Fesen.

Du er bare sund og rask !!! nu må du bare holde dig på måtten, bondeangeren må du kunne bruge til at stoppe !!

Tænk på alt det du kan miste Og hvis din kæreste gav dig tilbage af samme skuffe, !!

Hvis i snakkede om svingerklubber sammen så kunne i udleve din fantasi sammen ! og mærke din mave når hun får den bagfra med

dig i munden, og så er der næsten gratis. Og mange forhold reddet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dani skrev, den 6/5/2016 at 10:52:

Prøv at tage et kig på fissebudget, og overvej så, hvad der vil ske, hvis du brugte alle pengene på dig og din kæreste i stedet for. Weekendtur til Paris, dejlig middag på den nye lidt halvdyre restaurant, en tur i biografen, vip-billetter til den næste koncert med hendes yndlingsnavn, en diamantring, spaophold med massage og kure, en kæmpe bukket roser, hotelophold i luksussuiten osv. osv.. Hvad giver så mest value for money? 

Haha. ja, gid det var så let og alle ens beslutninger var rationelle og baseret på cost/benefit analyser.. Som det er lige nu føler man jo næsten at pengene er bedre givet ud ved at tørre røv i dem, men det har tilsyneladende ikke forhindret mig at bruge dem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...