Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor i Københavnsområdet får man den bedste massage? Jeg er ligeglad med ekstra ydelser, og prisen er underordnet. Jeg har en nerve der sidder i klemme i ryggen/nakken, og skal bruge en rigtig god massør der kan løsne det op.
Det vil helt klart være en fordel hvis det er på Amager, men ellers er jeg meget, meget fleksibel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Emmy hos Chandara ... og ingen risiko for tilbud om ekstra fra hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Helt alternativt ring til sds terapeut Poul Munck... 

Redigeret af D54
Fjernet personlige oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, for 18 timer siden:

Helt alternativt ring til sds terapeut Poul Munck... 

Jeg har ikke kunne verificere hans annoncering, jeg har derfor fjernet telefonnummer og adresse.

Hvis du kan finde online annoncering for ham, må du meget gerne linke til dette, men ellers ingen adresser og telefonnumre her.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vince skrev, den 4/6/2016 at 16:13:

Hvor i Københavnsområdet får man den bedste massage? Jeg er ligeglad med ekstra ydelser, og prisen er underordnet. Jeg har en nerve der sidder i klemme i ryggen/nakken, og skal bruge en rigtig god massør der kan løsne det op.
Det vil helt klart være en fordel hvis det er på Amager, men ellers er jeg meget, meget fleksibel.

Må jeg ikke foreslå, at du får hjælp af nogle der er autoriseret af det danske sundhedsvæsen.

Det er lidt mere sikkert, når det er et reelt fysiologisk problem du går.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Internalizer skrev, den 5 Jun 2016 at 15:39:

Jeg har ikke kunne verificere hans annoncering, jeg har derfor fjernet telefonnummer og adresse.

Hvis du kan finde online annoncering for ham, må du meget gerne linke til dette, men ellers ingen adresser og telefonnumre her.

 

Int

Hmmm ... fair nok ... bortset fra at Body SDS terapeuter er en helt seriøs 3-årig uddannelse til håndtering af seriøse fysiske komplikationer. Kun meget få af dem reklamerer eller laver web-sites....  men søger man på Krak, så finder man hurtigt frem til ham eller en anden terapeut på Amager... link eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at gå til en rigtig fysiokirurgisk massør eller fysioterapeut? 

Dem du møder gennem eroguide er jo piger der har minimum uddannelse men blot learn-by-doing, alle med fokus på ekstra's.

Når det er sagt vil jeg andbefale Katin http://www.katin.dk/400786628

Haha så lige dette citat på Katins hjemmeside en ret sober måde at sige hun godt lige kan give en håndtrold hvis det sku være ;)

 "følelser er ikke farlige, de er blot guidelinies til hvorfra i dit liv, du kan hente endnu mere liv, og endnu mere sanselighed – Så skulle der komme følelser op, byder vi dem velkomne også." 

Redigeret af Studenten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...