Vince 32 Skrevet 4. Juni, 2016 Hvor i Københavnsområdet får man den bedste massage? Jeg er ligeglad med ekstra ydelser, og prisen er underordnet. Jeg har en nerve der sidder i klemme i ryggen/nakken, og skal bruge en rigtig god massør der kan løsne det op. Det vil helt klart være en fordel hvis det er på Amager, men ellers er jeg meget, meget fleksibel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest D54 Skrevet 4. Juni, 2016 Emmy hos Chandara ... og ingen risiko for tilbud om ekstra fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest D54 Skrevet 4. Juni, 2016 (edited) Helt alternativt ring til sds terapeut Poul Munck... Redigeret 5. Juni, 2016 af D54 Fjernet personlige oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 4. Juni, 2016 Jintana på Amager er toppen:) http://www.healthandwellnesstreatments.com/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 288 Skrevet 5. Juni, 2016 D54 skrev, for 18 timer siden: Helt alternativt ring til sds terapeut Poul Munck... Jeg har ikke kunne verificere hans annoncering, jeg har derfor fjernet telefonnummer og adresse. Hvis du kan finde online annoncering for ham, må du meget gerne linke til dette, men ellers ingen adresser og telefonnumre her. Int Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 6. Juni, 2016 Vince skrev, den 4/6/2016 at 16:13: Hvor i Københavnsområdet får man den bedste massage? Jeg er ligeglad med ekstra ydelser, og prisen er underordnet. Jeg har en nerve der sidder i klemme i ryggen/nakken, og skal bruge en rigtig god massør der kan løsne det op. Det vil helt klart være en fordel hvis det er på Amager, men ellers er jeg meget, meget fleksibel. Må jeg ikke foreslå, at du får hjælp af nogle der er autoriseret af det danske sundhedsvæsen. Det er lidt mere sikkert, når det er et reelt fysiologisk problem du går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikker 33 Skrevet 6. Juni, 2016 Prøv Royal Thai Massage på Holmbladsgade, og spørg enten efter Sandy eller Ginda (indehaveren). De har hjulpet mig med både ryg og nakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest D54 Skrevet 6. Juni, 2016 Internalizer skrev, den 5 Jun 2016 at 15:39: Jeg har ikke kunne verificere hans annoncering, jeg har derfor fjernet telefonnummer og adresse. Hvis du kan finde online annoncering for ham, må du meget gerne linke til dette, men ellers ingen adresser og telefonnumre her. Int Hmmm ... fair nok ... bortset fra at Body SDS terapeuter er en helt seriøs 3-årig uddannelse til håndtering af seriøse fysiske komplikationer. Kun meget få af dem reklamerer eller laver web-sites.... men søger man på Krak, så finder man hurtigt frem til ham eller en anden terapeut på Amager... link eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studenten 61 Skrevet 12. Juni, 2016 (edited) Hvad med at gå til en rigtig fysiokirurgisk massør eller fysioterapeut? Dem du møder gennem eroguide er jo piger der har minimum uddannelse men blot learn-by-doing, alle med fokus på ekstra's. Når det er sagt vil jeg andbefale Katin http://www.katin.dk/400786628 Haha så lige dette citat på Katins hjemmeside en ret sober måde at sige hun godt lige kan give en håndtrold hvis det sku være "følelser er ikke farlige, de er blot guidelinies til hvorfra i dit liv, du kan hente endnu mere liv, og endnu mere sanselighed – Så skulle der komme følelser op, byder vi dem velkomne også." Redigeret 12. Juni, 2016 af Studenten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg