Hop til indhold
HeltNormal

FritidsQ i Århus, prøvet???

Recommended Posts

Gæst

Kan meget varmt anbefale hende! 

Brysterne er ægte, bløde og store:-D. Jeg har været sammen med hende 2 gange og er ved at arrangere nr. 3. Har kun kneppet hende i missionær fordi synet af de store bryster der skvulper ved hvert stød er sindssyg pirrende. Hun er dejlig, sød og pæn, liderlig og hun er let at tænde. Og så har hun ikke noget imod at få æltet sin barm længe og grundigt  

Jeg har aldrig oplevet noget bedre! 

Skriv lige til mig om din oplevelse på PM hvis du vælger at besøge hende hvilket stærkt anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
HeltNormal skrev, Lige nu:

Ja, men hun ringer dig op :-)

Okay, tak for det. Hvad tager hun for en time? Ved du det? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
HeltNormal skrev, for 15 minutter siden:

Wu-hu......aftale på plads til i morgen søndag. Ref. følger.

Glæd dig. Jeg er meget misundelig. Ser frem til at høre nærmere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 23 timer siden:

Glæder mig til at høre om dit besøg 

SÅ er min søndag blevet mere perfekt, en fed start hos FritidsQ - omend virkelig hot på flere måder.

sød, smilende, lysten blik - blev jeg lukket ind i dejlige og flotte omgivelser. Fik selv lov til at pakke hende ud og sikke nogle lækre kasser, F U C K det var lækkert at røre, ælte, og sutte dem. Junior var på mærkerne straks og det samme var hendes mis. Våd, våd, våd. Hun kan virkelig li det! Efter et skønt BJ red hun mig og jeg kom i kondomet med ansigtet begravet i hendes store bryster. Skal tilbage og sprøjte ud over den snart.....men i dag var jeg så tændt at det bare skulle være med en vorte i munden, da den fyrede det hele af.

som det står her tidligere, helt enig: HUN KAN ANBEFALES til alle med en svaghed for store, lækre bryster og en lysten Q :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stærkt! Fedt. Dejligt du havde samme oplevelse som jeg:-D. Kan varmt anbefale at afslutte på hendes store barm. Det gjorde jeg første gang (anden gang kom jeg i kondomet fordi hendes skvulpene barm pirrede mig sindssyg meget). jeg skal på hende igen snarest. Og der skal der også afsluttes på brysterne.  

Tak for tilbagemeldingen. Ha en fortsat god dag. 

 

Vh

Klyngen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg i maj måned stødte på annoncen fra fritidsq, var min første  tanke, at det næsten lød for godt til at være sandt. Efter de mange advarsler og skuffede indlæg her på siden, er det svært ikke at blive lidt skeptisk. Jeg sendte en mail og fik hurtigt et svar, men der kom af forskellige grunde til at gå et par måneder, før det lykkedes at få en aftale. Jeg blev bedt om at ringe hende op dagen før for at aftale nærmere og få adressen. Det gjorde jeg selvfølgelig, og da hun lød virkelig sød og venlig i telefonen, steg mine forventninger noget. Kunne hun virkelig leve op til den fantastiske beskrivelse?

Da døren gik op, og jeg blev inviteret indenfor, forsvandt enhver skepsis. For der stod en smuk, sød, smilende og sexet klædt kvinde og bød mig ind. Jeg fik et knus, hvorefter vi gik ind i soveværelset og fik klaret det økonomiske. Mens jeg klædte mig af, sagde hun indbydende, at hun regnede med, jeg gerne selv ville stå for udpakningen, så et øjeblik efter kunne jeg kysse og sutte på de mest fantastiske bryster, jeg nogen sinde har set. En dejlig fornemmelse. 'Jeg sagde jo, at de var store', hviskede hun, og det kan jeg bekræfte.

Vi lagde os på sengen, hvor jeg startede med at sprede hendes ben og fandt en dejlig våd fisse, som fik en slikketur. Hun skriver i annoncen, at det er noget, hun godt kan lide, og det kan jeg til fulde bekræfte. Lidt efter blev det min tur til at mærke hendes dejlige suttelæber, og det var næsten alt for dejligt. Jeg måtte have en pause og vendte tilbage til den dejligt våde fisse og lod tungen spille, og det var noget, hun kunne lide. Kort efter kunne jeg mærke og høre, hvordan hun kom i en kraftig orgasme. Jeg fik så igen et dejligt blowjob, hvorefter hun lod min pik glide op og ned mellem brysterne. Det var simpelthen for meget, så jeg kunne ikke længere holde mig og sprøjtede ud mellem de store bryster. Vi lå derefter tæt sammen, mens jeg kom til hægterne.

Vi nåede desværre ikke også at kneppe, men det skal der rådes bod på så snart som muligt. Denne kvinde er alt det, der står skrevet i annoncen og meget mere. En glædespige, der i hvert fald skabte glæde hos mig og siden har spøgt i mine tanker. Så stor tak og på glædeligt gensyn så snart som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan genkende alt det du skriver. Men kom tilbage og knep hende når du får chancen. Hun er super dejlig og at se hendes store barm skvulpe for hvert stød er simpelthen så pirreligt. Det vil du elske:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...