Hop til indhold
Observator

Farvel og velkommen

Recommended Posts

Som nogle brugere måske vil have observeret, er der på det sidste blevet foretaget lidt omrokeringer i ledelsen.

Vi skal sige farvel til vores moderator Qivitoq, som er på vej tilbage til den grønlandske indlandsis. Tak for hjælpen Qivitoq.

Dernæst har administrator meddelt at vi får en ny spiller på holdet, Extinguisher. Tag godt imod ham. Jeg personligt ser utrolig meget frem til samarbejdet.

VH Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Velkommen og held og lykke til Extinguisher.;-)

Jeg håber at du vil fortsætte den linie med personlige svar, som jeg synes at QivitoQ har været eksponent for; den har været meget positiv, forfriskende og lidt anderledes.:-P

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg jo godt være lidt langsom....men hvad er der dog galt med det gode danske Navn Jens?

Danske Jens?

Med hvilken en begrundelse skal vi have en ex-ting, quituliuwizxutuixytiuasiytriux ??????

Som helt klar er en mundret-ting exlodgmksklgkirykmfgnn-brandslukker

Du kan nå det endnu.......en tur i kirken og lidt vand over hovedet.....vupti: Danske Jens!

Velkommen til Danske Jens :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 17 minutter siden:

Nu kan jeg jo godt være lidt langsom....men hvad er der dog galt med det gode danske Navn Jens?

Danske Jens?

Med hvilken en begrundelse skal vi have en ex-ting, quituliuwizxutuixytiuasiytriux ??????

Som helt klar er en mundret-ting exlodgmksklgkirykmfgnn-brandslukker

Du kan nå det endnu.......en tur i kirken og lidt vand over hovedet.....vupti: Danske Jens!

Velkommen til Danske Jens :-D

Hej Lady Cherie

Jeg synes nu de navne er ret sjove. Jens er mega kedeligt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 10 timer siden:

Nu kan jeg jo godt være lidt langsom....men hvad er der dog galt med det gode danske Navn Jens?

Danske Jens?

Med hvilken en begrundelse skal vi have en ex-ting, quituliuwizxutuixytiuasiytriux ??????

Som helt klar er en mundret-ting exlodgmksklgkirykmfgnn-brandslukker

Du kan nå det endnu.......en tur i kirken og lidt vand over hovedet.....vupti: Danske Jens!

Velkommen til Danske Jens :-D

Jeg stemmer også for Jens 

det nemt at læse, huske og udtale

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 11 minutter siden:

Jeg stemmer også for Jens 

det nemt at læse, huske og udtale

Så skal det altså være Jens Vejmand søde TrineMuz :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

godt argument "Bente dame". Eller hvordan er det lige med dit eget navn ? :) Extinguisher betyder brandslukker, men det navn var taget.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 7/6/2016 at 23:00:

Nu kan jeg jo godt være lidt langsom....men hvad er der dog galt med det gode danske Navn Jens?

Danske Jens?

Med hvilken en begrundelse skal vi have en ex-ting, quituliuwizxutuixytiuasiytriux ??????

Som helt klar er en mundret-ting exlodgmksklgkirykmfgnn-brandslukker

Du kan nå det endnu.......en tur i kirken og lidt vand over hovedet.....vupti: Danske Jens!

Velkommen til Danske Jens :-D

Med mindre du er af engelsk afstamning afstamning , hvad er der så galt med heks eller frøken elskede? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære hr argent

Kært barn har mange navne, jeg har haft mange i min tid, jeg tillader mig at reagere på dem jeg selv syntes om, og dem som jeg er blevet givet i tidene med kærlighed og respekt, Nogen tror at at Hex eller Heks skræmmer mig, men det var min egen betegnesle for at skrive engang i tiderne morgen....som en gammel heks...nogen glemmer hvilken en frihed, det giver, at ikke være. den søde sukker trold, men friheden til at tænke og tale som, man har lyst til...at så personen bagved er anderledes, skal så nok bedømmes ved selvsyn.....Alle piger kan være dukke sød, men hvem kan være xxx og tør? hæhæ:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 8/6/2016 at 09:18:

Så skal det altså være Jens Vejmand søde TrineMuz :-P

Eller Jens Fup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Eller Jens Fup.

- for at være helt sikker! -  er du sluppet løs igen ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Nyder livet skrev, for 5 timer siden:

- for at være helt sikker! -  er du sluppet løs igen ? :)

Ukrudt forgår som bekendt ikke så let....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 7/6/2016 at 23:00:

Nu kan jeg jo godt være lidt langsom....men hvad er der dog galt med det gode danske Navn Jens?

Danske Jens?

OK - Fru (sur) Kirsebær :P

Håber 10-øren endelig falder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...