Hop til indhold
Guest Dave

på besøg?

Recommended Posts

Guest Caveman

Kunne forestille mig, at nogen har skrevet en mail shemalewiki. Med at vedkommende muligvis bruger falske billeder eller lignende.

Ved ikke præcist hvordan, de verificere ægtheden af profilerne. uden at nogen har givet anmeldelser.

Men begge shemale på billederne ser frække ud :)

Redigeret af Caveman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dave skrev, for 23 timer siden:

nogle der ved hvorfor denne her profils authenticity er disputed??

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2896&lan=en

Jeg mener at jeg har haft besøgt hende og det var en helt anden TS der bare brugte Flavias fotos og dermed kom op på Shemalewiki under Danmark. Det er lidt problematisk, da man jo hverken kan lægge en anmeldelse eller advarsel på Flavias profil da hun jo sikkert er reel nok, men bare lokaliseret et helt andet sted i verden og totalt uvidende om at nogle i Danmark misbruger hendes profil. Ej heller kan man lægge en advarsel på den rigtige persons profil, da man ikke ved hvem det er og de heller aldrig vil kunne findes af andre / poppe up under "Danmark" når denne er i landet. 

Jeg er ikke 110% sikker på at det var netop Flavias profil der var brugt af en anden person, det var sidste sommer og jeg kan huske forkert men det var helt sikkert en flot mørk TS som hende og i stedet mødte jeg op til en ildelugtende latina med en stor, skæv næse :D Skrev en anmeldelse men den blev slettet da den jo reelt var for en anden profil og blev så udskiftet med et gult mærke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...