Hop til indhold
Massens

Angelina39 i harndrup

Recommended Posts

Hej brødre

jeg var godt liderlig i varmen i går så tog en for holdet

jeg kunne ikke finde nogle anmeldser på ovenstående kvinde så tænkte prøver sku bare 

det var så en af de gode gange hvor man prøver at gå efter det gode, først det er ikke hende på billederne ( det var nu heller ikke forventet ) men det ligner meget godt dog er Angelina nok 5-8 kg tungere end hende på billedet men jeg synes hun har en lækker krop og hun har et rigtigt dejligt væsen og var meget behagelig at være sammen med hun lever sig dejligt med og er ikke berøringsangst hun giver et godt blow og man må det meste ( ved ikke med græsk ) ellers mødte jeg ingen grænser fra hendes side priserne er de normale 800 30 min osv ellers 1100 med alt køs osv man må komme hvor man vil på kroppen ved ikke med mund og ansigt 

god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Massens

Tak for anmeldelse, jeg vipper lidt mellem hende og hotsascha ved HOP. 

Kan du beskrive lidt hvor de ekstra kilo er placeret? Bryster, røv, mave?

Hvordan var hun på-/afklædt da du kom?

Hvordan er stedet, der er tidligere omtalt som lidt snusket.

Og er der mulighed for bad?

 

Redigeret af mrboobsnow

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrboobsnow skrev, for 12 timer siden:

Hej Massens

Tak for anmeldelse, jeg vipper lidt mellem hende og hotsascha ved HOP. 

Kan du beskrive lidt hvor de ekstra kilo er placeret? Bryster, røv, mave?

Hvordan var hun på-/afklædt da du kom?

Hvordan er stedet, der er tidligere omtalt som lidt snusket.

Og er der mulighed for bad?

 

Hej mrboobsnow

det kan jeg da vil tro hun er ca 170 høj vejer vel 65-70 kg godt fordelt over hele kroppen ingen stor mave osv men pæne bryster i str ca d skål god mellem stor røv som er fast hun var i ført tynd gennemsigtig kjole under bh og trusse der er mulighed for bad huset er gammelt men der ikke beskidt hyggerummet meget alm har set noget der er meget være i meget nyere boliger men tror hun er videre i morgen søndag til et andet sted ved ikke lige hvor hun er fra Letland og snakker fint engelsk jeg skal prøve hende igen hvis muligheden skulle byde sig så afsted broder

ps da jeg kom på hendes bryster og mave kørte hun sine hænder rundt på kroppen med sæden

Hun virker meget Intr i at give kunden en god oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...