Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt  Alessia og hvilke en oplevelse, vi havde skrevet diverse sms frem og tilbage, hun er en dejlig pige og lydhør for ens ønsker. Hun er et privat sted og det skal værnes om, jeg mødte en frisk og dejlig pige, der gik ind og satte noget musik på, vi afregnede, og hun var på fra start til slut og var meget indlevende, tror det er lige før jeg ville sige det er en af de bedste oplevelser jeg har fået ;-) hun er utrolig nærværende og på, men kan også slappe af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
chrisser skrev, den 4/6/2016 at 02:29:

Jeg har besøgt  Alessia og hvilke en oplevelse, vi havde skrevet diverse sms frem og tilbage, hun er en dejlig pige og lydhør for ens ønsker. Hun er et privat sted og det skal værnes om, jeg mødte en frisk og dejlig pige, der gik ind og satte noget musik på, vi afregnede, og hun var på fra start til slut og var meget indlevende, tror det er lige før jeg ville sige det er en af de bedste oplevelser jeg har fået ;-) hun er utrolig nærværende og på, men kan også slappe af ;-)

Fik du megafransk eller superfransk hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...