Hop til indhold
sunkist1

Mindre vellykket

Recommended Posts

Har lige haft besøg af hende her https://annoncelight.dk/showad/207353

Havde skrevet med hende sådan løbende hele dagen. Jeg er lidt genert når først pigen er hos mig, og bryder mig ikke om hele tiden at skulle fortælle pigen hvad jeg ønsker. Jeg plejer derfor altid via sms at aftale meget nøje hvad jeg ønsker. Vi aftaler 1 time hvor jeg skal have et blow uden og kommer over hendes bryster, hvorefter jeg skal slikke hende og slutte af med at kneppe hende i div. stillinger.

Det startede godt, billederne er af hende, og hun bar endda det undertøj som jeg havde bedt om. Men herfra gik det ned af bakke. Hun tog kun lige hovedet i munden, der var bestemt sparet på hygiejnen, og da jeg efter 20 min havde sprøjtet over hendes bryster, tog hun sit tøj på og gik. Jeg protesterede, men pludselig forstod hun ikke hvad jeg sagde, pakkede sine ting og kørte. Hun brugte også undskyldningen at hun ikke kunne huske alle sms' er fra hinanden, selvom jeg ca. 30 min. inden vores møde, havde skrevet og fået bekræftet at hun sagtens kunne huske vores aftale.

Ingen god oplevelse, bestemt ingen chance for gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...