Hop til indhold

Recommended Posts

Vil ikke bage videre på den igangværende tråd, da den nu handler om østpiger og ikke DC. jeg gider ikke besøge de piger der har været her længe, hverken hos Daisy eller andre steder. Nu reklamerer de med ny pige https://www.eroguide.dk/forum/topic/57578-ny-pige-en-engel-er-landet/#comment-459065,som jeg måtte besøge - og et godt råd drenge - LAD VÆRE, hun er godt nok en proff pige som klart ved hvad hun ikke vil.Havde bestilt tid til15.00 idag. Kom først til 15.15 efter venten på at kunne komme i bad inden hyggen. hun var omkring mig i ventetiden uden at være der - forstår I ? Da vi endelig kom op i sengen, var det kys i 20 sek, 2 min tunge på  brystvorterne,  tunge ned af maven, ned til lillemand og nosser, super godt faktisk. Jeg ville gerne slikke hende og fik kondom på 2 fingre!!!! Hmm rundt i noget der ligner 69 men var måske kun 34½, hun fandt ud af, at jeg godt kunne li berøringer i numsen, på med endnu et kondom på 1 af hendes fingre og så ellers knep i numsen samtidig med koncentreret sut, jeg valgte at gi efter, og kom ved siden af hendes mund, hun sagde "thank you" og mente så vi var færdige, kl. nu15 23 !! vi havde været igang i 8 min ( hun var meget fokuseret på at jeg skulle afslutte) jeg holdt dog fast i tiden, og fik noget meget ubehjælpsom massage, 15.29 var det slut og hun havde travlt med at få mig ud af huset. Der var tryk på alle pigerne og venteværelset - men det er sgu ikke ok, mine penge er vel lige så gode som andres?

ps.de andre piger så godt nok bedre ud

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har før været et sammenfald imellem god/dårlig service og hvem der har vagten som klinikbestyrer. Hvem tog imod dig?

I øvrigt ville den behandling have fået mig til at insistere på at få penge tilbage (mere sex giver ikke mening).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, jeg skal ud og bedække hende den nye lille japanske (eller kinesiske - det er mig hipsom hap) skede. Jeg er som regel lidt langsom i aftrækket, - så må hun holde ud så længe. Jeg har flere gange derude fået udløsning i skede - sådan ca. fem minutter i 60 minutter. Så siger jeg også pænt tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
APmøller skrev, for 2 timer siden:

Det bliver ikke bedre af du opretter en ny tråd, når du tror du skal ligge og kysse med din gymnasie kæreste...ROFL!

Det er sgu da en besynderlig kommentar....kan du uddybe hvad du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 52 minutter siden:

Jeg tror, jeg skal ud og bedække hende den nye lille japanske (eller kinesiske - det er mig hipsom hap) skede. Jeg er som regel lidt langsom i aftrækket, - så må hun holde ud så længe. Jeg har flere gange derude fået udløsning i skede - sådan ca. fem minutter i 60 minutter. Så siger jeg også pænt tak.

Held og lykke Hr tyr. Glemte at skrive, at hun peb højlydt da jeg forsøgte med to fingre, og brokkede sig med 1 finger i glidecreme fyldt fisse !! She is all yours

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes jeg blev behandlet dårligt derude, men det du har været udsat for er tydeligvis endnu værre...

Det er åbenbart en virkelig ringe standard de tilbyder deres kunder. Jeg ville blot ønske at jeg havde vidst det, før jeg spildte mine penge. 

Det eneste positive jeg kan sige er, at der heldigvis er mange andre steder og piger, hvor man virkeligt får nogle gode oplevelser for pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gav du for den behandling 1955 ? Jeg har hørt en prisleje på omkring de 1400kr, og det synes jeg sgu er lidt i overkanten for 10 minutter :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...