al3000 695 Skrevet 3. Juni, 2016 (edited) Var forleden hos Jennifer: http://www.fair-girls.com/profile/12537 Billeder og beskrivelse passer meget godt (ud over at der står Sandra i teksten) hun er en meget petit pige, og ydede en fin service. Betalte 80€ for ½ time: BJ (med gummi), alm. sex, + anal til hende. Hun tager dog forbehold for anal afhængig af størrelsen på pikken. Hvilket når man ser hende godt kan finde forståelse for. Et lille aber dabei er at man skal betale for anal inden hun har set størrelsen på vedhænget i kampklar tilstand. Efter en hurtig brusetur gik vi igang. Hun startede med at sætte gummi på og suttede den kamp-klar, hvorefter hun var øverst til en lille ridetur, hun mente at mit lille ven var lidt for stor til anal, men vi prøvede alligevel. Imens hun var øverst fik hun pikken gelejdet op i det bagerste hul, jeg kom ikke så langt ind, men ind fik vi den, hvorefter hun red mig indtil jeg kom. Jeg foreslog glidecreme, men det var ikke noget hun plejede at bruge. Alt i alt en fin oplevelse. Men har man en pik der er over gennemsnits størrelse, kan man sikkert ikke få analsex hos hende, men hun er heller ikke en stor pige. Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. Redigeret 3. Juni, 2016 af Observator Billeder fjernet jvf § 13 i vores regelsæt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg