Hop til indhold
8620

Wadee Vestergade 2, Randers

Recommended Posts

Hej Alle

 

Var forbi for at prøve det nye sted. Pigen er sød og smilende og midt i fyrrene, vil jeg vurdere. Hun bad mig tage underbukserne af, efter jeg havde lagt mig til rette på briksen. Herefter følger en ligegyldig oliepjasken, der ikke havde meget med massage at gøre. Da hun havde fået mig vendt om og masseret foran, tog hun det håndklæde der dækkede den lille general og gav tegn til, at nu var det nu.

Jeg spurgte hvor lang tids massage jeg havde fået (havde bestilt en time) men hun vidste ikke hvor lang tid. Kunne fortælle hende tidspunktet for min parkering og så regnede hun ud til at så var det en halv. Hvis jeg ikke havde sagt noget, er mit bud at hun ville have faket og kaldt det en Tine. Hun ville så have 500kr for en halv times oliepjaskeri og en håndtrold.

Desværre var jeg alligevel blevet så opstemt, at jeg takkede ja. Det var et ok håndjob, men hun udviste ikke meget entusiasme.

Stedet: 3/10 (hvis du er uheldig er der kun et forhæng mellem dig og den anden kunde)

Massagen: 2/10 (en kløpind fra Søstrene Grene til 10kr ville stort set kunne udrette det samme)

Pigen: 6/10 (sød og smilende men manglede lidt indlevelse under håndjobbet)

 

Summa summarum kan man få væsentligt bedre massage plus mere andre steder i byen. Hvis servicen og

hendes lemfældige omgang med tiden ikke bliver bedre, spår jeg hendes butik en dyster fremtid.

 

Venligst 8620

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kørte tilfældigvis forbi i dag og så en lækker ung thai med store bryster gå ind i butikken. Ved ikke om hun var besøgende eller arbejdende i butikken men hun så absolut spændende ud..... Forsigtig gæt 28-30 år med d skål og ja jeg var at køre ind i bilen foran mens jeg studerede......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kommet ny pige siden sidst der blev skrevet her. Hun er pæn og slank god service fp.

Jeg var meget tilfreds☺

pænt sted og kun 1 kunde af gangen.

Massage 7/10

Stedet 10/10

Service 10/10

Pige 9/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

big D jeg giver dig helt ret

der er kommet en ny pige

som er meget sød og giver en kanon oplevelse var der for 14 dage siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Der er i øjeblikket en super dejlig ung pige på 31 år Hun er super slank med små bryster og en stram mis. Hun er klar til en fuld pakke uden nogen dikkedarer. Dog med kondom hvilket jo sikrer en. Jeg var der forleden dag. Det kan anbefales. Jeg havde dårligt nok lagt mig på den brede madras på gulvet før hun med et snuptag fjernede underhylerne, for ligesom at fjerne enhver tvivl. Bemærkede også det strategisk placerede spejl, der gav et dejligt udsyn når jeg kneppede hende. Massagen kan lade meget tilbage at ønske, ganske hurtigt bad hun mig vende mig om så hun kunne komme til det hun mente det drejede sig om. I do everything what you want. What do you do for 1000. Everything - var svaret. That is what I want. Så startede et langt blowjob - ganske godt udført - jeg fik hende om på ryggen og kom op i hende, så godt det nu kunne lade sig gøre, hun hjalp ivrigt til. Derefter om på ryggen med mund og hånd gjorde hun mig færdig selvom det tog lang tid. Jeg kommer ikke så let længere. Det var tydeligvis vigtigt at give mig udløsning uden at se på klokken (hvilket ikke gælder alle steder se tidligere indlæg). Det lykkedes også til fulde for hende, det er længe siden jeg har leveret et sådan springvand. Top præstation. Men I skal være hurtig, hun har kun opholdstilladelse til sidst i januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...