Hop til indhold

Royal Orchid

Featured Replies

Skrevet

Hej .. Nogen der har været forbi HER og kan verificere billeder af denne smukke thai pige?

Og hvis, JA, hvad er der så på menuen, ud over god massage ;-) (Hvis noget overhovedet)

Skrevet

Det er pigen på billederne og du kan få alt. 

Store sillekasser, ok krop. Dog ikke så nærværende og fokuseret. Alt i alt en god første gang. Tror man vinder på gentagelser og kemi. 

Skrevet
JDONG skrev, for 16 timer siden:

Store sillekasser, ok krop. Dog ikke så nærværende og fokuseret. Alt i alt en god første gang. Tror man vinder på gentagelser og kemi. 

Hvor gammel vil du skyde hende til at være ??

Skrevet

Puha! Det er jo altid mega svært at vurdere alderen.

30+/-. Hun ser ikke gammel ud IRL og billederne kunne være taget indenfor det/ de sidste år (det med ansigt). 

Skrevet
JDONG skrev, den 4/6/2016 at 23:40:

Er det øko kasser, eller er de hjulpet på vej?

Skrevet
JDONG skrev, den 5. juni 2016 at 18:55:

... billederne kunne være taget indenfor det/ de sidste år (det med ansigt). 

Jeg synes ikke, der er noget ansigtsbillede? Jeg går ikke ud fra at du mener de standard reklamebilleder, hvor man ser dem massere.

Skrevet

Der var et model billede tidligere med ansigt. Det er jo så nok taget af igen. Men det var helt sikkert den pige jeg mødte. 

Skrevet

Får noget tid i Kbh snart så det er på listen. Hvor ligger det, cirka? Jeg ved godt at i ikke kan opgive adressen når den ikke står i annoncen.

mvh Dr X

Skrevet

Frederiksberg. Google Royal Orchid og du kan finde deres hjemmeside. 

Skrevet
JDONG skrev, for 2 timer siden:

Frederiksberg. Google Royal Orchid og du kan finde deres hjemmeside. 

Tak for det, ja det er jo en kendt adresse. Fotos er inspirerende.

mvh Dr X

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der har været her for nyligt? Billederne af den pige med kramme venligt udstyr er taget af. Er hun der ikke mere?

Skrevet

Dom byter bilder ganska ofta.  En del är uppenbara modellbilder, andra kan vara autentiska.  Om jag skulle besöka dem, skulle jag inte räkna med att träffa massösen/tjejen på bilderna.

Lille

Skrevet

Flere af billederne er Fake, måske lidt åbentlyst, men gør det lidt svært at navigere i hvad der er REAL & FAKE det sted.
da nogle af billederne ER rigtige..

FAKE:
589794_thumb.jpg589795_thumb.jpg589796_thumb.jpg

Redigeret af TboneDK

Skrevet
TboneDK skrev, for 19 timer siden:

Flere af billederne er Fake, måske lidt åbentlyst, men gør det lidt svært at navigere i hvad der er REAL & FAKE det sted.
da nogle af billederne ER rigtige..

FAKE:
589794_thumb.jpg589795_thumb.jpg589796_thumb.jpg

Hvis det i midten var real så var jeg på vej... ummm sikken nogle bryster

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.