Hop til indhold
1master

Muan thai massage Randers

Recommended Posts

I dag har jeg haft en hård dag på jobbet, men var heldigvis færdig før middag, så hjem og i bad og ud for at nyde solen. Jeg tog en tur ned i centrum af byen, gik lidt rundt og mærkede dælme de myoser/knuder jeg har i ryggens venstre side, så jeg blev enig med mig selv om, at en god massage ikke ville være af vejen. Jeg ved at flere steder bliver man tilbudt ekstra og at det nærmest forventes at man tager imod tilbuddet, hvilket humøret ikke lige var til i dag. Jeg gik lidt rundt og mine overvejelser gik mest på River Kwai i Vestergade og dog gik jeg videre mest fordi hende fra Bhuaket kom ud og begyndte at tiltale mig. Jeg endte i Adelgade, hvor man engang på den side, hvor winnerburger er kunne få fuld pakke, men stadig var det ikke lige det jeg gik efter. Jeg bestemte mig for Muan thai massage som også ligger i Adelgade, gik ind i den pæne butik og finder en Thaikvinde i 30'erne, med et forholdsvis godt dansk. Jeg siger jeg har problemer med ryggen og gerne vil have massage, hvortil hun smilende siger, at så er jeg det rigtige sted og viser mig ind i et rum med rigtige brikse. Af med tøjet og jeg beholdt tights'ene på op på briksen og ind kommer hun - mærker lidt på kroppen, ryg og ben og så går hun ellers i gang - bedste massage jeg har fået siden Thailand - hun trækker mine underbukser ned og giver også ballerne en tur, uden dog at pirre for som hun siger, de er vigtige at få ordnet for at kroppen kan hænge sammen. Ryg og skuldre tog hun først blidt på, og til sidst tog hun meget hårdt fat. Hun sagde at jeg skulle bruge lidt mere tid på thai massage for ikke at få samme problemer igen. På et tidspunkt kommer hendes datter ind i butikken og der bliver råbt noget på thailandsk, pigen siger til sin følgesvend, at der skal være ro, for moderen masserer, senere ringer telefonen og thaikvinden undskylder, tager telefonen og lyder temmelig barsk overfor den, der ringer og det er meget kort. Efter godt en time er jeg færdig, let til mode og glad for jeg har ingen ømhed længere. Jeg får tilbudt drikkevarer og takker ja til vand. Da jeg skal betale siger hun at hun er ked af afbrydelserne og vil lade mig slippe med kr. 250 men jeg betaler de 300 som en time koster og en 50'er oveni. Takker for god behandling og ja jeg har sgu bestilt tid til massage i næste uge :-D - Hvis man er til rigtig god massage vil jeg give muan 8 ud af 5 mulige stjerner - dels for den gode massage og dels for høfligheden og det at hun undskylder afbrydelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 master hvis du var hoppet på limpinden fra a-buaket  havde du mistet 2200 kr  2 timer  og mere ondt inden da man kom  hun arbejder kun i nerve banerne og når man er færdig siger hun prisen  pas på hun er lusket

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, for 19 timer siden:

1 master hvis du var hoppet på limpinden fra a-buaket  havde du mistet 2200 kr  2 timer  og mere ondt inden da man kom  hun arbejder kun i nerve banerne og når man er færdig siger hun prisen  pas på hun er lusket

Jeg prøvede noget tilsvarende dengang hun var i Houmeden. I starten var hun venlig, men efterhånden blev servicen ringere og ringere og en eftermiddag, hvor jeg får massage som normalt, går hun inden forsiden er ordnet. Det blev jeg sgu lidt fortørnet over og da jeg så skulle betale forlangte hun kr. 600,- Der blev jeg fanme rigtig gal og fortalte hvad jeg mente om den massage jeg havde fået og at den ikke engang var de kr. 300 hun havde skiltet med værd. Hun insisterede på at jeg skulle af med 600,- og så fortalte jeg hende, at jeg aldrig mere ville komme i hendes butik og at alle jeg kendte ville få dette her at vide. Jeg smed kr. 300 og gik min vej. Fortalte de jeg kendte, herunder en del taxa chauffører hvordan hun havde behandlet mig og fik lignende fortalt om lignende oplevelser. 6 mdr senere var hendes butik i houmeden lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...