Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kamilla K
lhrn skrev, den 29/8/2016 at 07:48:

Kamilla jeg håber du snart finder noget omkring Hornsyld/Hedensted området igen men jeg forstår godt du ikke gider det sted mere. Håber snart at se dig igen

Håber også at vi snart ses igen frække :*  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 18 timer siden:

 

" jeg har bare blevet tilbudt et værelse i hornsyld i et hus privat og diskret hvor kvinden er hjemme."  Nåhh er du det ? :) 

Denne tråd er en anmeldelse om mig. 

 Adm har været på banen en gang , for at få folk til at holde sig til trådens emne. 

Emnet i denne tråd , er mig bekendt  IKKE stedet jeg var på.

Så du må afsted og se stedet på egen hånd

Rigtig god fornøjelse  "Melanie"

- ønsker dig masser af medvind og held og lykke på din vej :) 

nååå... undskyld..... takker..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
lhrn skrev, den 29/8/2016 at 07:48:

Kamilla jeg håber du snart finder noget omkring Hornsyld/Hedensted området igen men jeg forstår godt du ikke gider det sted mere. Håber snart at se dig igen

Jeps , det er hermed gjort @lhrn;) Fra på fredag er jeg på hver uge hvor man kan besøge mig i Vejle :) 

Meget bedre lokation i forhold til Hornsyld, da Vejle C ligger meget tættere på motorvejen og dette sted er meget mere diskret   :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så skønt at hører glæder mig allerede til at se dig på det nye sted og det kan kun være bedre end Hornsyld:-) ærgerligt at jeg allerede har booket fredag til noget andet

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...