Fiesta 68 Skrevet 2. Juni, 2016 Kedelig maskinsex. Styr udenom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 24. Juni, 2016 Er det Lina 1 eller Lina 2? 1 http://www.engelsburg-fl.de/models/lina_page.htm 2 http://www.engelsburg-fl.de/models/lina_2_page.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 24. Juni, 2016 Ja, det ville tit være en fordel, at der lige var et link med, kan ikke være så svært. Pite 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 26. Juni, 2016 Havde du nøjes med det første indlæg, havde du fået et svar, men skal du brokke dig, kan du sgu selv finde ud af det. Held og lykke Fiesta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 26. Juni, 2016 (edited) Fiesta skrev, for 1 time siden: Havde du nøjes med det første indlæg, havde du fået et svar, men skal du brokke dig, kan du sgu selv finde ud af det. Held og lykke Fiesta Hvad sker der lige for dig her? Hvad mener du med at nøjes med første indlæg? Jeg kan kun se et indlæg fra Pite!! Redigeret 26. Juni, 2016 af flensborgeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 26. Juni, 2016 Fiesta skrev, for 2 timer siden: Havde du nøjes med det første indlæg, havde du fået et svar, men skal du brokke dig, kan du sgu selv finde ud af det. Held og lykke Fiesta Så du vil ikke svare Mr. Bean, fordi Pite også har en bemærkning? Det var dog en besynderlig logik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 26. Juni, 2016 Jaa, det ved jeg sgu ikke hvad der gik galt der? I mit hoved var det Pite der havde skrevet begge Beklager, Mr Bean. Det var nr 2 jeg havde en kedelig oplevelse med. Og til dig Pite. Den der nedladende bemærkning om at det "kan ikke være så svært", kan jeg slet ikke forholde mig til. Hvorfor mener du at du skal blande dig i hvad og hvor meget jeg skriver? Og i øvrigt virker linket jo kun så længe pigen er i Flensborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 28. Juni, 2016 Fiesta skrev, den 26/6/2016 at 21:41: Jaa, det ved jeg sgu ikke hvad der gik galt der? I mit hoved var det Pite der havde skrevet begge Beklager, Mr Bean. Det var nr 2 jeg havde en kedelig oplevelse med. Og til dig Pite. Den der nedladende bemærkning om at det "kan ikke være så svært", kan jeg slet ikke forholde mig til. Hvorfor mener du at du skal blande dig i hvad og hvor meget jeg skriver? Og i øvrigt virker linket jo kun så længe pigen er i Flensborg. Når det ikke er muligt entydig at se hvilken pige der anmeldes, er det jo værdiløs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 28. Juni, 2016 (edited) Fiesta skrev, den 6/26/2016 at 21:41: Og i øvrigt virker linket jo kun så længe pigen er i Flensborg. Nej det er ikke korrekt. De direkte links til pigerne hos Engelsburg bliver ved med at virke mange år efter de sidst var der. Men de direkte links er lettest at finde i den uge de er der. Gå ind på http://www.engelsburg-fl.de/aktuelle_maedchen.htm og højreklik på billedet af den pige man vil finde linket til. Vælg kopier linkadresse (ikke at forveksle med kopier billedadresse). Nu kan man copy/paste det direkte link her på forummet og så bliver ved med at virke længe efter annoncen er forvundet fra forsiden fordi de ikke er på i den uge. Redigeret 28. Juni, 2016 af Mr. Bean 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 29. Juni, 2016 Jeg kunne også bare holde mine oplevelser for mig selv Det er nemmere eod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 1. Juli, 2016 (edited) Slap dog af Fiesta - det er da fair nok at folk spørger præcis hvilken pige der er tale om. Både så folk undgår en kedelig oplevelse som du og ikke mindst så en "uskyldig" pige undgår at blive hængt ud. Derudover tak for advarslen, synd du fik en dårlig oplevelse. Redigeret 1. Juli, 2016 af Elprebsi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg