Hop til indhold

Henvisning til tidligere/'gamle' indlæg

Featured Replies

Skrevet

I mindst en af de tidligere versioner at EG blev alle indlæg i en tråd fortløbende nummeret hvilket gjorde det simpelt at henvise til et tidligere indlæg.

Nu skal man henvise til tråden sammen med side nummer som her det er da et tilbageskridt for brugervenligheden på EG

Skrevet
Søren Brun skrev, for 2 timer siden:

I mindst en af de tidligere versioner at EG blev alle indlæg i en tråd fortløbende nummeret hvilket gjorde det simpelt at henvise til et tidligere indlæg.

Nu skal man henvise til tråden sammen med side nummer som her det er da et tilbageskridt for brugervenligheden på EG

Argh, ville vise en fordel og så virker det ikke ... :-(

Redigeret af Bebop

Skrevet
Søren Brun skrev, for 2 timer siden:

Nu skal man henvise til tråden sammen med side nummer

Må indrømme at jeg ikke er helt med - bruger du ikke bare det lille liggende V-tegn oppe i højre hjørne af det indlæg du vil linke til? - Når du peger på det kommer der straks et mørkt felt frem hvori der står: "del dette indlæg" - så skal du bare højreklikke og kopier denne linkadresse - synes da ikke det kan være nemmere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.