Guest Søren Brun Skrevet 1. Juni, 2016 I mindst en af de tidligere versioner at EG blev alle indlæg i en tråd fortløbende nummeret hvilket gjorde det simpelt at henvise til et tidligere indlæg. Nu skal man henvise til tråden sammen med side nummer som her det er da et tilbageskridt for brugervenligheden på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 1. Juni, 2016 (edited) Søren Brun skrev, for 2 timer siden: I mindst en af de tidligere versioner at EG blev alle indlæg i en tråd fortløbende nummeret hvilket gjorde det simpelt at henvise til et tidligere indlæg. Nu skal man henvise til tråden sammen med side nummer som her det er da et tilbageskridt for brugervenligheden på EG Argh, ville vise en fordel og så virker det ikke ... Redigeret 1. Juni, 2016 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 1. Juni, 2016 Søren Brun skrev, for 2 timer siden: Nu skal man henvise til tråden sammen med side nummer Må indrømme at jeg ikke er helt med - bruger du ikke bare det lille liggende V-tegn oppe i højre hjørne af det indlæg du vil linke til? - Når du peger på det kommer der straks et mørkt felt frem hvori der står: "del dette indlæg" - så skal du bare højreklikke og kopier denne linkadresse - synes da ikke det kan være nemmere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg