Hop til indhold
Pikster

På besøg hos Niki Geisha i Aalborg

Recommended Posts

Så fik man efter laaang tids tørke endelig tjekket om udstyret stadig fungerer. 

Jeg skulle have min debut i dag som GP-kunde. Jeg var rystende nervøs en time inden, og kunne nærmest ikke samle mig om noget som helst på jobbet. Men jeg tvang mig til at holde aftalen, og mødte op til en meget rolig og forstående pige. Vi odnede formalia, og jeg prøvede at dæmpe min nervøsitet, mest uden held. Det viste sig også da vi startede. Niki hjalp mig godt på vej, men der var ikke meget liv i kalorius. Det hjalp dog efter hun rutineret kørte kondomet på med munden. Sejt :-) Langsomt kom der liv, og hun red mig, indtil jeg ville have hende i doggystyle. Det holdt jeg ikke så længe til, men havde også kun købt et kvarter. Jeg bliver vist ikke ugens kunde på hendes blog (haha:-D) men sjovt var det, og dejligt at bryde over 6 måneders tørke. Jeg siger tak for turen, Niki ;-)

Redigeret af Pikster

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey, har også kigget på Nikis billeder og overvejet et besøg - hvordan vil du beskrive pigen; ansigt, krop, service etc?

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...