Hop til indhold
bimse

mayaa i kolding

Recommended Posts

Mayaa i Kolding annoncen passer ikke , da det står latin , men hun er en 22 årige italiensk studine og er virkelig smuk og frisk , hun er værd at besøge , hun er 3 uger i Kolding , på sydbane gade anonneligt mayaa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan vil du da definere latin?

På engelsk må det vel betyde latinsk, men jeg tænker, at du nok tænker, at det er en forkortelse for latinamerikansk.

Jeg overvejede alvorligt at besøge hende, men jeg er ikke meget for kvinder, som er på korte besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan vil du da definere latin?

På engelsk må det vel betyde latinsk, men jeg tænker, at du nok tænker, at det er en forkortelse for latinamerikansk.

Jeg overvejede alvorligt at besøge hende, men jeg er ikke meget for kvinder, som er på korte besøg

Ja hun er en ung  italiensk skønhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
bimse skrev, for 4 timer siden:

Mayaa i Kolding annoncen passer ikke , da det står latin , men hun er en 22 årige italiensk studine og er virkelig smuk og frisk , hun er værd at besøge , hun er 3 uger i Kolding , på sydbane gade anonneligt mayaa

Kunne du lave en lidt mere fyldestgørende beskrivelse af hende/mødet ?

Hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/192417

elementer så som "passer billederne" osv...

Redigeret af Zieram

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Maya solo og sammen m2d Sonia som var på samme adresse. Sød naturlig pige, desværre oplevede jef ved mit sidste møde at hun havde sløset lidt med den personlige hygiejne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mester4u skrev, Lige nu:

Har besøgt Maya solo og sammen med Sonia som var på samme adresse. Sød naturlig pige, desværre oplevede jeg ved mit sidste møde at hun havde sløset lidt med den personlige hygiejne 

Vil gerne anbefale hende, hun er lækker og lever fuld op til beskrivelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

har besøgt Maaya  flere gange hun har været i Kolding over et år, og hun er altid lækker og velduftende, og hun er meget smuk med en lækker slank ungpigekrop

Del dette indlæg

Link til indlæg
EthanJ skrev, for 2 timer siden:

Ja... det er sjovt at vi her i DK har _så_ stort et problem med falske billeder.... Dem jeg snakker med andre steder(lande) har slet ikke på samme måde problemet... bevares. Det sker. Men bare aldrig så hyppigt som i DK...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zieram skrev, for 22 timer siden:

Kunne du lave en lidt mere fyldestgørende beskrivelse af hende/mødet ?

Hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/192417

elementer så som "passer billederne" osv...

Det må være Sonia så at jeg har besøgt , de er 2 piger dernede og Ja det var denne annonce jeg svarede på som du har lagt op 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...