Hop til indhold
Mr Amaretto

Royal Girl och Van Kampen, Berlin

Recommended Posts

Häromdagen besökte jag Royal Girl vid Bundesplatz lite söder om centrala "Västberlin". Jag kom dit vid 17-tiden och fick intrycket att jag var ensam där. I ett rum blev jag sedan förevisad åtta flickor, en efter en kom de intrippade. Jag bestämde mig för en tysk-spanjorska på kanske 28 år.

Jag betalade 80 € för rummet och 80 € till tjejen. Det var det värt. Utan tvekan fick jag valuta för pengarna i det fräscha rummet med den rymliga sängen. Personkemin stämde och jag tror att även hon njöt även om det inte var en GFE. 

För 50 € fick jag avsluta genom att tömma min sats i hennes mun. Tysk-spanjorskan var inte beredd på att det skulle komma så mycket och det mesta av sperman hamnade i hennes ansikte och på hennes bröst när hon stod på knä vid den stora spegeln med guldram. 

Royal Girl rekommenderas. ☆ ♥

Del dette indlæg


Link til indlæg

Följande dag, men ett par timmar senare på dygnet, besökte jag Van Kampen Brothel vid Heidelberger Platz, inte långt rakt väster om Royal Girl. 

Det stället kan också rekommenderas, även om Royal Girl har större urval av snygga tjejer.

Jag valde en trevlig bulgariska på 18 (!) år. Hon var fantastisk om man gillar att knulla späda tonårsflickor med fina former och docksött ansikte. Precis som med tysk-spanjorskan fick jag god kontakt och hon var lika duktig på att suga kuk, dock var min för tjock för analsex. 

Van Kampen var något billigare. För en timme blev det 75 € för rummet och detsamma för tjejen. Den här gången valde jag bort munsprut. 

Båda tjejerna hade fantastiska fittor att slicka men tillät inte att jag stoppade in mina fingrar eller något annat... ja, förutom min styva kuk. 

Ska ni välja ett av ställena så rekommenderar jag Royal Girl. Båda ligger nära S- och U-bahn. ☆ ♥

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...