denfraekke71 23 Skrevet 1. Juni, 2016 Jeg besøgte massagehuset i sidste uge, dejlig massage af en køn pige, jeg tror det var ejeren selv. Det lignede ihvertfald hende på billedet på hjemmesiden. Der står på deres hjemmeside at det kun er seriøs massage, synes nu hun kom lidt tæt på af og til,. er der nogen der har fået mere end kun massage? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 1. Juni, 2016 jeg har også været der for noget tid siden go massage, men hun kommer tæt på men blev ikke tilbudt mere og spurte heller ikke. Men det kan jo være at der ikke er for mange kunder til kun massage, så hun bliver nød til at tilbyde mere for at tjene nogle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 23 Skrevet 1. Juni, 2016 men ihvertfald en god massage og en sød pige.. så jeg kommer der helt sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 13 Skrevet 1. Juni, 2016 Beholdes underbukserne på under massagen eller er der full monty? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 23 Skrevet 2. Juni, 2016 (edited) Det bestemmer man nok selv. Jeg tog det hele af, uden hun kommenterede det Redigeret 2. Juni, 2016 af denfraekke71 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg