Hop til indhold

Diskret sted - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Davs,

Er der nogle der kan hjælpe mig med, at identificere det mest diskrete Thaisted i Aarhus? :-) Her tænker jeg selvfølgelig på mulighed for ubemærket ankomst/afgang. (-:

Skrevet

Hvis du med diskret tænker på, at der ikke skal være nysgerrige beboere i huse overfor eller ved siden af. Og at stedet ikke må have indgang ud mod en vej, hvor der færdes mange fodgængere og biler, så kender jeg kun Nana i Solbjerg.

Her skal man godt nok være uheldig, hvis man støder på andre, mens man venter på at døren bliver åbnet.

Hvis det skal være mere centralt i Århus er Silkeborgvej 120 en mulighed. Indgangen er nede for enden af en lille kældertrappe. Nong i Hans Brogesgade ligger på en noget befærdet vej, men døren er åben, så du kan bare gå ind.

Bemærk venligst, at jeg KUN forholder mig til stedernes placering og IKKE til kvalitet og ydelse. Det er en længere historie, som må vente til en anden gang ;)

Spring ud i det......

/Soy

Skrevet
  • Author

Tak for svar! :D 
Silkeborgvej 120 virker bestemt som et godt alternativ! HAr du noget erfaring med stedet mht. pigerne, og ydelser? ;)

Skrevet

Sidst jeg var der var det to ældre  det er ca 6 mdr siden så meget kan være ændret. Der tilbydes alt

Det blev ikke til nogen aftale da et ikke lige var hvad jeg søgte.

men skriv endeligt hvis du får en god oplevelse.

venligst 8000

Skrevet

I lokalerne, hvor PP i grønnegade nu ligger har du før kunnet bruge døren i porten/gården, men det ved jeg ikke om er muligt længere.

Skrevet

Silkeborgvej 120. Har været der 2 gange. 1. gang var den en pæn yngre kvinde, som jeg havde det dejligt med, og anden gang gik jeg uden at få massage, da det var 2 ældre kvinder, som jeg ikke ville være sammen med.

Skrevet

Kirkedammen og Minh i Langelandsgade begge i diskrete kældernedgange , har ikke opdaterede oplysninger om de 2 steder.

Skrevet
FriskFrejdig skrev, den 6/1/2016 at 11:27:

Tak for svar! :D 
Silkeborgvej 120 virker bestemt som et godt alternativ! HAr du noget erfaring med stedet mht. pigerne, og ydelser? ;)

HVIS du ikke bare er Newbie her på sitet, men også er det i Thai-verdenen, skal jeg da gerne hjælpe lidt mere.

Hvis du er en erfaren herre tager du bare dine egne chancer!!

Men hvis Newbie, send en pm, - måske kan jeg hjælpe dig til en god start ;)

/Soy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.