Onkel 25 Skrevet 31. Maj, 2016 Hej brødre... Er er den nogen der har erfaringer med ovenstående sted (annoncerer på side6.dk), jeg synes hun ser tæmmelig lækker ud..håber billeder er ægte :-9. Hører gerne fra jeg, jeg kommer med en anmeldelse hvis jeg besøger hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 2. Juni, 2016 Marstrandsgade er et gammelt "sort"/afrikansk sted, som jeg synes er gået temmeligt meget ned ad bakke de seneste 5-10 år. Jeg har dog ikke været der de seneste par år og heller ikke besøgt den konkrete GP, men ud fra tidligere erfaringer, så vil jeg ikke anbefale stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juni, 2016 Det er også ca. 5 år siden jeg har sidst besøgte stedet og kommer ikke mere p.g.a. mange dårlige oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkel 25 Skrevet 4. Juni, 2016 Tak for Info , jeg har også set de tidligere anmeldelser. Tror jeg lægger pengene et andet sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg