Hop til indhold
tøsen85

Fotograf søges !

Recommended Posts

Hey allesammen, jeg leder efter en GOD hobby fotograf som vil tage nogle erotiske billeder af mig til bla min profil osv, du skal gerne være dygtig, seriøs, ikke have noget imod jeg er nøgen hihi :x meget gerne have noget ordentligt udstyr med lys osv 

 

Skriv hvis du kunne tænke dig en sådan oplevelse med mig :) for mangler pæne billeder 

 

Kyss Annabelle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke kun lyset der gør billedet lækkert ;-) , jeg leger hobby fotograf, men har aldrig brugt lysudstyr, men kører da Canon 1d serie, som er prof kamera, der kan man altså skyde super fede billeder uden at skulle have fuld rampelys med. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er frisk på at lave en super flot serie med dig. Jeg har alt i prof. udstyr samt lamper osv. Jeg laver også flotte og frække videoer hvis du vil markedsføre dig endnu mere. Har du et nummer eller mail man kan fange dig på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tøsen85 skrev, for 5 timer siden:

Hey allesammen, jeg leder efter en GOD hobby fotograf som vil tage nogle erotiske billeder af mig til bla min profil osv, du skal gerne være dygtig, seriøs, ikke have noget imod jeg er nøgen hihi :x meget gerne have noget ordentligt udstyr med lys osv 

 

Skriv hvis du kunne tænke dig en sådan oplevelse med mig :) for mangler pæne billeder 

 

Kyss Annabelle

 

Mon ikke at der er nogle piger herinde som kan anbefale en fotograf :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen

Hejsa

 

Jamen det er da lige mig søde..

Skriv en personlig meddelelse og du kan få en henvisning til min hjemmeside så du kan tjekke kvaliteten. Kan også henvise til andre piger som jeg har arbejdet for.

Skriv hvis du har lyst

Venligst

Fotografen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen
tøsen85 skrev, den ‎31‎-‎05‎-‎2016 at 15:09:

Hey allesammen, jeg leder efter en GOD hobby fotograf som vil tage nogle erotiske billeder af mig til bla min profil osv, du skal gerne være dygtig, seriøs, ikke have noget imod jeg er nøgen hihi :x meget gerne have noget ordentligt udstyr med lys osv 

 

Skriv hvis du kunne tænke dig en sådan oplevelse med mig :) for mangler pæne billeder 

 

Kyss Annabelle

Hej igen

Har du været inde og se på min hjemmeside ven?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle sammen, hold da op der var mange der skrev :) og hvor er i allesammen bare søde og dejlige når i henvender jer :D meen må desværre melde ud at jeg har fundet den fotograf som jeg skal bruge, og får taget nogle billeder her snart så hold øje ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...