Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen. 

Jeg har forgæves prøvet at ringe til Lise weincke fra Lyngby. 

Begge numrene er ikke aktive. Er der nogen der ved om hun har skiftet nummer eller er stoppet?

jeg har søgt i forum herinde og kan se at der er skrevet fra en bruger at han har besøgt hende i sommeren 15. 

Håber i kan hjælpe. 

Mch Søren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
knold skrev, 1 time siden:

Hvad er der specielt ved denne Quinde ?   :-) 

Hun er en "MODEN" dame, kan man vel godt sige nu, der giver en massage, og så slutter af med at SUGE dig godt igennem.
besøgte hende for, tror det er 12 år siden, og hun har bare kørt det koncept i alle år.. Massage, afslutning med Blow / HJ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter sigende skulle hun tilhøre superligaen af suttepiger og kunne levere et kongeblæs. Jeg kom desværre for sent til at opleve det med mindre jeg en dag kommer til Jylland. Men at læse alle de levende beretninger herinde om Lise er næsten som selv at have været på besøg hos damen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mmm giver frække minder. Vel snart 20 år siden jeg lå på hendes massage briks. Lidt spøjst men frækt koncept hun kørte. Først massage og så en konge sutter. Kan huske at hun spyttede klatten ud potteplanten :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan huske hun væskede en rigtigt skruppede en stående op i badekaret. BJ fint men sex havde jeg ikke lyst til, det lignede hum min mor for meget til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr Feelgood skrev, for 8 timer siden:

Mmm giver frække minder. Vel snart 20 år siden jeg lå på hendes massage briks. Lidt spøjst men frækt koncept hun kørte. Først massage og så en konge sutter. Kan huske at hun spyttede klatten ud potteplanten :-D

Hahahahahahahahaahahahahahahaha.........REN gødning!....Proteinshake!...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der mangler godt nok modne danske kvinder, der giver en god og fræk massage.

jeg var fast stamkunde hos Lise gennem 20 år, og det var bare super.

er der nogen der har tip om lignende kvinder så skriv endelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...