Hop til indhold
sesam

Hvad koster det? Dansk Erotisk Priskontrol

Recommended Posts

Cage skrev, for 1 minut siden:

Men Stasi ville med stor nidkærhed have implementeret et sådanne tiltag :roll:

Netop...og en sovjetisk 5 års plan for udviklingen af produkterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 5 minutter siden:

Netop...og en sovjetisk 5 års plan for udviklingen af produkterne.

Ja de hedengangene 5 års planer har ikke levet forgæves - idag hedder de bare 2020 planer eller andre demagogiske New Speak fraser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 3 timer siden:

He he....ikke engang det hedengange Polit-bureau kunne have udtænkt den.... :-)

 

Det ligner fandme også noget der er skrevet på en østtysk datamat fra 80'erne :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 6 timer siden:

Det ligner fandme også noget der er skrevet på en østtysk datamat fra 80'erne :lol: 

Nå, det er der de har fundet priserne. Ja jeg kunne egentlig heller ikke genkende menuen med suttere til 200kr. Og halve timer til 400kr. Har de simpelhen luret vores "Yde efter evne og nyde efter behov" slogan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ligegyldigt hvor mange "nye" medlemmer, der opretter sig - og bevæger sig fuldstændig hjemmevant på EG - for ganske kort efter at rose listen og dens formål. Listen er noget fjolleri, som ikke har gang på jord.

Debat om priser, menuer og ydelser er naturligvis relevante, men. udgangspunktet i denne tråd er ikke videre gennemtænkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoSal skrev, for 3 minutter siden:

Listen er fremragende og det eneste stykke værktøj til rådighed. Jeg kender ikke til andre. Det er blot en bud på at fastsætte en pris. Modstand mod forandring er en gammel traver der ikke vil dø. En klassiker. Men forandring kommer og internettets opståen har accelereret udbuddet.

Mon ikke den modstand enhver alternativ tiltag møder fra den "sædvanlige skare" skyldes at netop den "sædvanlige skare" har økonomisk interesse i emnet.

Jeg synes dog at du, Elefantmand, efter de kærlige men hårde svirp du fik af MaxBax, burde trække vejret stille roligt og falde ned. Du har jo lige været ganske meget til grin i flere dage, og hvis det fortsætter så frygter jeg du bryder sammen

Det var noget med begrebet spilteori og ludomani og vistnok også prostitution du ikke rigtig forstod sammenhængen eller den manglende sammenhæng i. Interesserede kan blot bladre lidt i denne tråd

Ja man kan vel printe listen ud, nulre den og tørre røv i den, så har den da gjort lidt gavn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoSal skrev, for 5 minutter siden:

Listen er fremragende og det eneste stykke værktøj til rådighed. Jeg kender ikke til andre. Det er blot en bud på at fastsætte en pris. Modstand mod forandring er en gammel traver der ikke vil dø. En klassiker. Men forandring kommer og internettets opståen har accelereret udbuddet.

Mon ikke den modstand enhver alternativ tiltag møder fra den "sædvanlige skare" skyldes at netop den "sædvanlige skare" har økonomisk interesse i emnet.

Jeg synes dog at du, Elefantmand, efter de kærlige men hårde svirp du fik af MaxBax, burde trække vejret stille roligt og falde ned. Du har jo lige været ganske meget til grin i flere dage, og hvis det fortsætter så frygter jeg du bryder sammen

Det var noget med begrebet spilteori og ludomani og vistnok også prostitution du ikke rigtig forstod sammenhængen eller den manglende sammenhæng i. Interesserede kan blot bladre lidt i denne tråd

 

Flere dage ?

Oprettede du dig ikke i går ? :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Priser på dette stærkt liberaliserede marked afgøres alene af udbud og efterspørgsel. Den der har fissen bestemmer prisen, kunden bestemmer, om han vil betale. De 2 vilkår følges som regn og torden.

Listepriser udført som her hører ind under planøkonomi. Derfor er denne tråds udgangspunkt en idiosynkrasi - i en verden hvor prisdannelsen følger markedsøkonomiske principper. 

Trådstarter, i afskygning af diverse medlemsnavne, har derfor ingen sag. Uanset hvor mange gange det samme sludder gentages - eller hvor mange forsøg der prøves på at fælde manden fremfor at tackle bolden.

Det er sjovt, at følge med i tråden - så stor ros for underholdningsværdien - men seriøs behandling af emnet ville kræve, at argumentationens hovedprincipper som minimum var kendte for listens fan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, den 17. juni 2016 at 17:12:

Det er ligegyldigt hvor mange "nye" medlemmer, der opretter sig - og bevæger sig fuldstændig hjemmevant på EG - for ganske kort efter at rose listen og dens formål. Listen er noget fjolleri, som ikke har gang på jord.

Debat om priser, menuer og ydelser er naturligvis relevante, men. udgangspunktet i denne tråd er ikke videre gennemtænkt. 

Tværtimod, jeg tror det er (for) meget gennemtænkt. Derfor bliver det også kun komplicerende teori. Man vælger jo blot dén fisse, der udbydes til dén pris, man er parat til at betale. Udbud og efterspørgsel regulerer så sig selv. Så, der er slet ikke brug for at smælde den røde fane til en ny 5-års plan :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MackBack skrev, for 1 time siden:

Tværtimod, jeg tror det er (for) meget gennemtænkt. Derfor bliver det også kun komplicerende teori. Man vælger jo blot dén fisse, der udbydes til dén pris, man er parat til at betale. Udbud og efterspørgsel regulerer så sig selv. Så, der er slet ikke brug for at smælde den røde fane til en ny 5-års plan :-D

Tja tjo - er godt nok aldrig blevet beskyldt for at svinge røde faner før. :-D.. Jeg sætter det badge på min jakke :roll:

Men det overflødige her er prisliste fjolleriet - af præcis de årsager som fremgår af 99% af kommentarerne i denne og de andre tråde med listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, den 31/5/2016 at 10:34:

Du har gjort dig en del tanker om priser kontra den fysiske ydelse.

I din ildhu har du dog glemt at kun 20-30% af oplevelsen hos en pige, relaterer sig til de rent fysiske øvelser, og hvilke ydelser hun tilbyder.

Såfremt man mener at kunne bruge tabellen i forbindelse med pigesjov, vil jeg anbefale at man bruger beløbet på et forløb hvor man lærer om empati, voksenliv og egne følelser, i stedet. 

 

Haha, Johanneseb :-)

Du er en hård nyser her på forum - men jeg må indrømme, at du faktisk ofte rammer hovedet på sømmet. 

 

Vi VED jo dybest set godt allesammen, at der er en ikke ubetydelig del forretning i en transaktion med en GP.

Men "ignorance is bliss", og i den periode, hvor vi er sammen med en gp, så er det både rart og stimulerende at lade Excel-arkene hvile. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
sesam skrev, den 31/5/2016 at 10:25:

Jeg har gjort mig nogle tanker omkring sænkning af priser. Jeg føler mange prostituerede kræver ublu priser, og snyder nogle meget naive kunder til at tro at de køber kærlighed og intimitet.  Lad os lave om på det. Husk det er os med pengene og får du den prostituerede ikke ned på den rigtige pris så tager du bare den næste.

Tiltag 1

Jeg har lavet printervenlige tabeller man kan have i pungen. Tabellerne er selforklarende men baserer sig på ydelser, priser og pigens kvalitet. Fra 3-5 sjterner men både 1 og 2 stjernede piger kan også tilføjes.

Meningen er at du kan have sedlen med og en vurdering - fra f.eks. eroguide.dk eller ip-mans nye side, og slå i bordet. Du kan nemt udvælge den pris du skal give for den og den ydelse. De to tabeller er identiske. Et er til din pung og den anden er lidt mere udførligt.

 

forslag_visitkort.png

forslag.png

 

Tiltag 2

Certificerings tiltag. For at sikre sammenhæng mellemm kvalitet og pris forelås at de prosituterede certificeres. De kan få et pænt diplom med en fin stjerne og stempel som viser at de overholder kvalitetskravene og deres priser er modsvarende. Priser er selvfølgelig på grundlag af tabellen.

Det giver ikke certificerede piger et incitament for at få bragt orden i sagerne. Der kræves 4-6 anmeldelser over 3 stjerner og fremragende service at blive certificeret.

Tiltag 3

"Dansk Erotisk Priskontrol" oprettes som forening der forsøger at påvirke annoncesites til kun at oprette annoncer for certificerede prostituerede. Er vi nok kan vi gøre gøre vores indflydelse gældenden.

 

Hahahaha :-D Seriøst ??? !! Forventer du,  at man tager dig alvorligt ? Eller  ? :-D

 Hahahaha det er det mest sølle og langt ude jeg hidtil har læst :-D  

Hahahaha jeg har helt ondt i maven af grin :-D Du forventer da vel ikke , at man tager dig alvorligt vel ?

Please sig nej , for du gør dig selv mere sølle og syg i potten end godt er, hvis du siger ja

hahahaha jeg ligger på gulvet og ruller rundt af grin kkkkan nnnnæsten iiiikkke rammmme tttasterne affff gggggriiin :-D 

Ejh ? Du forventer da ikke at man tager dig alvorligt , vel ? :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 3. juni 2016 at 01:14:

Det er nok i overkanten - medmindre man kører alene i en stor dyr bil, bor på et dyrt hotel og spiser ude i byen.

Mine transportudgifter, hvis jeg kører alene hin und zurück = ca. kr. 500,-

Hotel med 2 overnatninger incl. morgenmad = ca. kr. 750,- (al anden mad spiser man selvfølgelig på Harmony)

Er man så 2 afsted og kan lave lidt samkørsel en del af vejen og bo på dobbeltværelse - så kan man komme ned på måske kr. 750,-

Kombinerer man så med indkøb af øl- og sodavand, div. byggematerialer mv. - så kan man godt få de kr. 750,- dækket ind. Nogle får også lavet service og div. reperationer på bilen og sparer herved så meget at de sådan set har sexen gratis. Her er det dog nemmere med P-clubben i Flensburg, da man kan gå fra flere autoværksteder på og omkring Schleswiger Strasse og til P-club - ellers må man se om man kan få en kundebil stillet til rådighed en dag eller 2 ;)

Hvis du anvender den almindelige beregning for udgiften ved at køre i bil (ca. 3,50 kr/km) vil dit regnestykke kun holde, hvis du bor ca. 70 km fra bordellet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

 

Hahahahahahahahahaha :-D:-D:-D:-D

du har den sygeste humor jeg længe har set 

Her gik man og troede , at man selv havde tendens til at være småprovokerende med en småsyg humor

men din lummerlige og afstumpede overbevisning til virkeligheden mikset med din syge humor den slår sgu alt :-D:-D:-D 

 

Og jeg mener virkelig ALT :-D:-D 

Hahahaha du har virkelig en lummerlig og pænt modig humor :-D:-D:-D 

 

Du forventer da ikke at blive taget seriøst vel ? :-o

 

Neej ? vel ? :-o

 Nej... ? vel..? 

nej...selvfølgelig forventer du da ikke at man tager dig seriøst med de kommentar du kaster omkring dig og din uvirkelighed :-D;-) 

så hahahahahahhahahahahahaha Du har i sandelighed humor - big time !!! :-D:-D:-D:-D 

 

  

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...