Hop til indhold
sesam

Hvad koster det? Dansk Erotisk Priskontrol

Recommended Posts

MaxBax skrev, for 16 timer siden:

Ignorance er tilgiveligt, for du ved jo ikke bedre. Jeg taler ikke om BNP, men om BNP per capita. Slå det op på tilbagevejen, når du nu alligevel er på vej efter en kold dåseøl til mig

BNP pr capita har INTET med den enkeltes købekraft at gøre, men om HELE landets samlede købekraft i forhold til øvrige lande. Tror du bliver snydt af ordet indbygger her. 

I øvrigt så er det lande som Kuwait, Emiraterne, Qatar, Sverige og Brunei, som ligger højere på listen end Danmark. Hvad er prisen lige for en GP i de lande?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 30 minutter siden:

Samlet økonomi er vel altid  med i dine overvejelser omkring et køb....

Du er vel ikke så dum du kører fra Holstebro til København såfremt du kan spare 4 kr på en liter mælk på et knaldtilbud derovre? Men hvis butikken  ved siden af kører knaldtilbuddet går du muligvis derind. Omvendt er du vel ikke så dum at hvis du kan spare 20.000 kr på akkurat den samme bil i KHB fremfor Holstebro at du køber den i Holstebro?

Er du stadig i tvivl om hvorfor rejseomkostninger naturligvis regnes ind i prisen?

Jeg kører selvfølgelig ikke til København kun for et pige besøg. 

Men MINE  transport udgifter har da ikke noget som helst med PIGENS priser at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kører selvfølgelig ikke til København kun for et pige besøg.

Men MINE  transport udgifter har da ikke noget som helst med PIGENS priser at gøre. 

Nej men det har da ved guder noget at gøre om du vælger Pigen eller ej. Og er hvad der diskuteres. Skal man vælge den ene Pige fremfor den anden

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 21 timer siden:

 

Jeg har et job, der gør, at jeg rejser rigtig meget rundt i Verden, og jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan det kan være, at vi i DK har verdens højeste priser på området. Særligt er det gådefuldt, at vi ligger langt over vores europæiske naboer, ja, i forhold til Tyskland faktisk er på dobbelt pris. Det giver ingen mening, der findes ingen objektive omkostningsbaserede grunde til, at det er sådan. Det kan kun skyldes en grådig indstilling i branchen og en slap villighed hos det mandlige klientel til at betale overpris. 

Almindelige markedsmekanismer dikterer os alle sammen, at vi gerne vil sælge vores vare så dyrt som muligt og købe andres varer så billigt det nu kan lade sig gøre. Sådan er det også med din arbejdsgiver, som vælger at betale dig en del mere end han skulle betale en ukrainer. Det gør han jo ikke fordi han er dum.

Vi kan alle presse priser ned under TS liste, hvis vi går til den ældste og mest ulykkelige nigerianske handlede kvinde, som sidst på natten skal have skabt penge nok ind til at undgå nogle skrækkelige følger. Men det gør vi jo ikke.

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 2. juni 2016 at 20:48:

Hvad med skat og moms?

En udenlandsk pige på FKK betaler kun en flatrate skat på omkring 20-40 euro per dag

i Danmark hvor du først betaler 25 % moms og så henved 50 % i skat

Håber du kan se en forskel

Når Babsi alias kysseglade Molly kun tager 1600 kr for en hyrdetime er det faktisk temmelig billig i forhold til ditto time på Harmony til 900 kr. Når man regner forskel i generelle prisniveau, lønninger, skat og moms med i

 

Min ven, du udtaler dig som du har forstand til. Der findes ingen " flatrate skat" i Tyskland. Man har et progressivt stigende skattesystem, hvor procenten for din indkomstskat er afhængig af, hvor meget du tjener. En alm. selvstændig GP vil typisk skulle betale 42% i direkte indkomstskat. De piger, du frekventerer på såkaldte flatrate etablissementer, tjener muligvis under 52.000 euro p/a og kan derfor nøjes med 24%. Alle betaler desuden en såkaldt solidaritetsskat på 5,5% og den tyske moms på tjenesteydelser er 19%, der også skal erlægges.

Og modsat i Danmark, så føres der faktisk i Tyskland en ret effektiv kontrol med skatte- og afgiftsbetalingerne fra det erotiske marked, fordi det er legaliseret og reguleret.

Men du kan ikke bruge hverken priser eller skattesatser alene, når du skal sammenligne på tværs af grænser, for der er en lang række forhold, der spiller ind. Derfor bruger man BNP per capita, som bedst udtrykker gennemsnitsborgerens købekraft. Og nej, der er ingen økonom, der ud fra økonomiske nøgletal vil kunne argumentere for, at det er berettiget, at danske GP'er har priser, som er dobbelt så høje som syd for grænsen.

Men det kan selvfølgelig være lige meget, når der i Danmark tydeligvis findes mænd, som gerne vil betale overpris for den samme varer. Prisdannelsen er jo fri, og så længe pigerne kan presse prisen op i et ublu niveau, så gør de det selvfølgelig. Det undrer mig blot, at der er så mange danske mænd, som er villig til at lade sig udnytte som økonomisk malkekvæg. Det vidner om en desperation og vilje til at lade sig manipulere, som vel er det samme, man ser i de mange indlæg bl.a. her på sitet, hvor mænd forveksler pigernes professionelle attitude som reelle følelser, omsorg, interesse, sympati og ja, seksuel tilfredsstillelse. Undskyld jeg siger det, men vågn op. Pigerne er professionelle, de spiller skuespil, sælger et drømmebillede, en fantasi og en fysisk ydelse. Nix weiter!

Og så noterer jeg mig i øvrigt med tilfredshed, at priserne i DK er på vej ned, takket være globaliseringen og de åbne grænser i Schengen. Det vil i stadig højere grad presse markedet og på sigt normalisere prisniveauet herhjemme. Allerede i dag er det jo let at finde søde, smukke GPer med højt serviceniveau til lave priser i DK.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 23 timer siden:

Almindelige markedsmekanismer dikterer os alle sammen, at vi gerne vil sælge vores vare så dyrt som muligt og købe andres varer så billigt det nu kan lade sig gøre. Sådan er det også med din arbejdsgiver, som vælger at betale dig en del mere end han skulle betale en ukrainer. Det gør han jo ikke fordi han er dum.

Vi kan alle presse priser ned under TS liste, hvis vi går til den ældste og mest ulykkelige nigerianske handlede kvinde, som sidst på natten skal have skabt penge nok ind til at undgå nogle skrækkelige følger. Men det gør vi jo ikke.

Nej, det gør vi ikke, for det er ikke nødvendigt. Der findes allerede en del piger, som har en fin indtjening gennem realistiske og fair priser. Den udvikling vil blive forstærket i de kommende år

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, den 3/6/2016 at 09:17:

BNP pr capita har INTET med den enkeltes købekraft at gøre, men om HELE landets samlede købekraft i forhold til øvrige lande. Tror du bliver snydt af ordet indbygger her. 

I øvrigt så er det lande som Kuwait, Emiraterne, Qatar, Sverige og Brunei, som ligger højere på listen end Danmark. Hvad er prisen lige for en GP i de lande?

Det er selvfølgelig lidt forvirrende med det der BNP pr capita. Her er først en liste med BNP pr. Capita. https://da.m.wikipedia.org/wiki/Verdens_landes_BNP_pr._indbygger

Og her er en Graf over gennemsnitsløn i EU plus Norge.

800px-Estimated_hourly_labour_costs%2C_2

MaxBax skrev, for 3 timer siden:

Nej, det gør vi ikke, for det er ikke nødvendigt. Der findes allerede en del piger, som har en fin indtjening gennem realistiske og fair priser. Den udvikling vil blive forstærket i de kommende år

Er du uenig med mit påstand at vi alle gerne vil sælges så dyrt som mulig og købe så billig det kan lade sig gøre inden for vores etiske grænser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 4 timer siden:

Der findes allerede en del piger, som har en fin indtjening gennem realistiske og fair priser. Den udvikling vil blive forstærket i de kommende år

Du har ret. De priser findes og reklameres med af afrikanske handlede piger. Møder man op hos dem for at købe 30 minutters dansk til 500kr, men fortryder i døren så kan man endda fåtilbudt græsk for de samme penge. Men prisen på en fri, sund, dansk kvinde er og bliver højere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 53 minutter siden:

Det er selvfølgelig lidt forvirrende med det der BNP pr capita. Her er først en liste med BNP pr. Capita. https://da.m.wikipedia.org/wiki/Verdens_landes_BNP_pr._indbygger

Det er ikke BNP/person eller lønudgifter der er interessant men derimod købekraft´. Og købekraft' (bemærk "'") kan bl.a. afhænge kraftig af interessen og udbudet for den vare der købes, og derfor kan I ikke bare omregne f.eks. tyske priser til danske priser.

Tabellen giver en bruger et fantastisk simpelt og nyttigt værktøj til vurdere om en pris er indenfor det rimelige. Kort fortalt kan man bruge det, vha lidt forarbejde, til at finde prislejet for pågældende prostitueret.

At der så er nogle prostituerede der kan sprænge rammerne pga høj kvalitet eller mangel på samme er en anden historie. Sesam's tabel rammer 80% af tilfældene. De priser jeg giver og er villig til at betale for danske piger svarer meget godt til tabellen. Jeg ville dog aldrig betale mere end 700 kr for sex med en prostitueret uanset hvor god hun er.

MaxBax skrev, for 4 timer siden:

Og så noterer jeg mig i øvrigt med tilfredshed, at priserne i DK er på vej ned, takket være globaliseringen og de åbne grænser i Schengen. Det vil i stadig højere grad presse markedet og på sigt normalisere prisniveauet herhjemme. Allerede i dag er det jo let at finde søde, smukke GPer med højt serviceniveau til lave priser i DK.

 

Er helt enig med det meste af det du skriver,  men ikke med ovenstående. Min indtryk ved at læse annoncer er at udenlandske europæiske piger (hvide piger) har ligeså høj eller højere priser end de danske prostituerede. Det synes jeg er rimeligt da man er næsten sikker på  at være fri for "dansk flæskelår" og "dansk udannet bøvhed". Til gengæld og så går sydamerikanske og afrikanske damer for en lavere pris.  Bedømt udfra annoncerne så synes prissætningen at skelne mellem hvide og europæere, farvede sydamerikanere og afrikanere og til sidst danskere. Hvide europæere (minus danskere) opnår højeste pris i annoncerne.

Derfor mener jeg at de "søde, smukke og med høj service niveau" - hvide europæere- har højere pris  end danske prostituerede. Helt det modsatte af dig, MaxBax.

Hvis præmissen ( jeg elsker "moderne" hipster ord) er,  at hvis man foretrækker afrikanske gadeludere så er konklusionen nok anderledes.

Til sidst kan vi konkludere at de annoncerede priser er alt for høje og at næppe mange betaler udsalgsprisen. De få stakler der gør, mange af dem læser med her, må virkelig føle sig snydt.

 

Redigeret af dep

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
MaxBax skrev, for 5 timer siden:

Min ven, du udtaler dig som du har forstand til. Der findes ingen " flatrate skat" i Tyskland. Man har et progressivt stigende skattesystem, hvor procenten for din indkomstskat er afhængig af, hvor meget du tjener. En alm. selvstændig GP vil typisk skulle betale 42% i direkte indkomstskat. De piger, du frekventerer på såkaldte flatrate etablissementer, tjener muligvis under 52.000 euro p/a og kan derfor nøjes med 24%. Alle betaler desuden en såkaldt solidaritetsskat på 5,5% og den tyske moms på tjenesteydelser er 19%, der også skal erlægges.

Og modsat i Danmark, så føres der faktisk i Tyskland en ret effektiv kontrol med skatte- og afgiftsbetalingerne fra det erotiske marked, fordi det er legaliseret og reguleret.

Men du kan ikke bruge hverken priser eller skattesatser alene, når du skal sammenligne på tværs af grænser, for der er en lang række forhold, der spiller ind. Derfor bruger man BNP per capita, som bedst udtrykker gennemsnitsborgerens købekraft. Og nej, der er ingen økonom, der ud fra økonomiske nøgletal vil kunne argumentere for, at det er berettiget, at danske GP'er har priser, som er dobbelt så høje som syd for grænsen.

Men det kan selvfølgelig være lige meget, når der i Danmark tydeligvis findes mænd, som gerne vil betale overpris for den samme varer. Prisdannelsen er jo fri, og så længe pigerne kan presse prisen op i et ublu niveau, så gør de det selvfølgelig. Det undrer mig blot, at der er så mange danske mænd, som er villig til at lade sig udnytte som økonomisk malkekvæg. Det vidner om en desperation og vilje til at lade sig manipulere, som vel er det samme, man ser i de mange indlæg bl.a. her på sitet, hvor mænd forveksler pigernes professionelle attitude som reelle følelser, omsorg, interesse, sympati og ja, seksuel tilfredsstillelse. Undskyld jeg siger det, men vågn op. Pigerne er professionelle, de spiller skuespil, sælger et drømmebillede, en fantasi og en fysisk ydelse. Nix weiter!

Og så noterer jeg mig i øvrigt med tilfredshed, at priserne i DK er på vej ned, takket være globaliseringen og de åbne grænser i Schengen. Det vil i stadig højere grad presse markedet og på sigt normalisere prisniveauet herhjemme. Allerede i dag er det jo let at finde søde, smukke GPer med højt serviceniveau til lave priser i DK.

 

 

Synd du ikke har den fjerneste ide om hvad du udtaler dig om!!

du snakker om det generelle skattesystem i tyskland. Men det er ikke hvad udenlandske glædespiger er omfattet af

de betaler et fast beløb... Er du i tvivl så læs og forstå artemis tråden. Eller mere interessant tag en studietur ned og spørg tøserne

men venligst lad være med at fortsætte din uvidenhed

Del dette indlæg


Link til indlæg
dep skrev, for 6 timer siden:

 

.Sesam's tabel rammer 80% af tilfældene. De priser jeg giver og er villig til at betale for danske piger svarer meget godt til tabellen. Jeg ville dog aldrig betale mere end 700 kr for sex med en prostitueret uanset hvor god hun er.

Den Bette smule ska hun da heller ikke have mere for. Vi andre derimod bør jo nok betale det dobbelte.

Er du forøvrig enig i at prisen er ureguleret og derfor afspejler markedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dep skrev, for 8 timer siden:

Jeg ville dog aldrig betale mere end 700 kr for sex med en prostitueret uanset hvor god hun er.

Næh, men der er så heller ikke så mange danske piger der bare sælger "sex" :mrgreen:

 

for helvede mand prøv da at steppe et skridt op i forhold til nydelse. 4 huk og et suk er sgu da såååå fattigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dep skrev, for 10 timer siden:

Det er ikke BNP/person eller lønudgifter der er interessant men derimod købekraft´. Og købekraft' (bemærk "'") kan bl.a. afhænge kraftig af interessen og udbudet for den vare der købes, og derfor kan I ikke bare omregne f.eks. tyske priser til danske priser.

Tabellen giver en bruger et fantastisk simpelt og nyttigt værktøj til vurdere om en pris er indenfor det rimelige. Kort fortalt kan man bruge det, vha lidt forarbejde, til at finde prislejet for pågældende prostitueret.

At der så er nogle prostituerede der kan sprænge rammerne pga høj kvalitet eller mangel på samme er en anden historie. Sesam's tabel rammer 80% af tilfældene. De priser jeg giver og er villig til at betale for danske piger svarer meget godt til tabellen. Jeg ville dog aldrig betale mere end 700 kr for sex med en prostitueret uanset hvor god hun er.

 

Er helt enig med det meste af det du skriver,  men ikke med ovenstående. Min indtryk ved at læse annoncer er at udenlandske europæiske piger (hvide piger) har ligeså høj eller højere priser end de danske prostituerede. Det synes jeg er rimeligt da man er næsten sikker på  at være fri for "dansk flæskelår" og "dansk udannet bøvhed". Til gengæld og så går sydamerikanske og afrikanske damer for en lavere pris.  Bedømt udfra annoncerne så synes prissætningen at skelne mellem hvide og europæere, farvede sydamerikanere og afrikanere og til sidst danskere. Hvide europæere (minus danskere) opnår højeste pris i annoncerne.

Derfor mener jeg at de "søde, smukke og med høj service niveau" - hvide europæere- har højere pris  end danske prostituerede. Helt det modsatte af dig, MaxBax.

Hvis præmissen ( jeg elsker "moderne" hipster ord) er,  at hvis man foretrækker afrikanske gadeludere så er konklusionen nok anderledes.

Til sidst kan vi konkludere at de annoncerede priser er alt for høje og at næppe mange betaler udsalgsprisen. De få stakler der gør, mange af dem læser med her, må virkelig føle sig snydt.

 

Altså, min personlige erfaring med sorte piger er noget begrænset, det er faktisk kun Melissa på Hvidovrevej, der falder i min smag. Derudover er der et par latinaer og thaiklinikker, som jeg frekventerer, men det er i alt væsentligt hvide, europæiske piger, jeg besøger. Og i hvert fald i Kbh. er udvalget på det seneste blevet rigtig fint i den prisgunstige klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 1 time siden:

Næh, men der er så heller ikke så mange danske piger der bare sælger "sex" :mrgreen:

Ok så... ... ...

Jamen, bare fint, min ven...:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 9 timer siden:

Synd du ikke har den fjerneste ide om hvad du udtaler dig om!!

du snakker om det generelle skattesystem i tyskland. Men det er ikke hvad udenlandske glædespiger er omfattet af

de betaler et fast beløb... Er du i tvivl så læs og forstå artemis tråden. Eller mere interessant tag en studietur ned og spørg tøserne

men venligst lad være med at fortsætte din uvidenhed

Bravo, min ven... der fik du virkelig udstillet begrebet "uvidenhed" :-D:-D:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, den 5. juni 2016 at 12:07:

Har ædt mig igennem denne stor underholdende "debat" om viden kontra uvidenhed - og ikke mindst argumentationerne (og ind imellem mangel på samme) ift. prissætning i både dk og udland.

Og til trods for alle de direkte og indirekte fornærmelser I - kære hulebrødre - kaster om jer, så står verdens ældste sandhed om det kapitalistiske system og rager tårnhøjt over alle jeres pseudo argumenter.

Udbud og efterspørgsel!!!! I kan dømme hinanden nok så meget på holdninger, så længe nogen vil betale prisen, er der et marked. Og den der har fissen sætter prisen. Bliver forretningen for ringe, vil en prisregulering komme helt af sig selv. Endvidere vil køberne have den adfærd de har - uanset om der er idiotiske tabeller eller ej.

Vi kan så rode alle mulige kvalitative parametre ind også - men her er subjektiviteten jo et ekstrem, som er meningsløst at diskutere - uanset om man anser sine hulebrødre for stakler, der trænger til jeres ophøjede vejledning.

For en gangs skyld, så er jeg faktisk aldeles enig med elefanten. Udbud og efterspørgsel afgør prisen. Og det er der sådan set intet forkert i. Pigerne har selvfølgelig en interesse i at sætte deres priser, så de maksimerer deres indtjening mod så lille en indsats som mulig. De er jo hverken filantroper eller udøver deres erhverv for egen nydelses skyld. For mit vedkommende, så har jeg blot tilladt at undre mig over, at så mange danske mænd er villige til at betale en ublu høj pris, som ikke kan retfærdiggøres ud fra et økonomisk rationale. Og personligt bidrager jeg til at normalisere prisniveauet ved at vælge de piger, der tilbyder deres services til en gunstig pris. Det er jeg sikker på, at stadig flere vil gøre, og den almindelige konkurrence vil på sigt harmonisere prisniveauet på et lavere leje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 39 minutter siden:

For en gangs skyld, så er jeg faktisk aldeles enig med elefanten. Udbud og efterspørgsel afgør prisen. Og det er der sådan set intet forkert i. Pigerne har selvfølgelig en interesse i at sætte deres priser, så de maksimerer deres indtjening mod så lille en indsats som mulig. De er jo hverken filantroper eller udøver deres erhverv for egen nydelses skyld. For mit vedkommende, så har jeg blot tilladt at undre mig over, at så mange danske mænd er villige til at betale en ublu høj pris, som ikke kan retfærdiggøres ud fra et økonomisk rationale. Og personligt bidrager jeg til at normalisere prisniveauet ved at vælge de piger, der tilbyder deres services til en gunstig pris. Det er jeg sikker på, at stadig flere vil gøre, og den almindelige konkurrence vil på sigt harmonisere prisniveauet på et lavere leje.

For mig er købesex en luksus, er ikke sikker på den bliver ved med at være luksus, når luksuspigerne falder fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 9 minutter siden:

For mig er købesex en luksus, er ikke sikker på den bliver ved med at være luksus, når luksuspigerne falder fra. 

Mon ikke, der altid vil være særlige "luksus-ludere"? Det, jeg taler om, er alm. piger, der leverer standard ydelser til priser, der er langt over, hvad alm. økonomisk rationale burde foreskrive ( og over hvad den samme gode ydelse i øvrigt kan fås til hos en del søde, europæiske og latinamerikanske piger i Kbh.-området).

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke, der altid vil være særlige "luksus-ludere"? Det, jeg taler om, er alm. piger, der leverer standard ydelser til priser, der er langt over, hvad alm. økonomisk rationale burde foreskrive ( og over hvad den samme gode ydelse i øvrigt kan fås til hos en del søde, europæiske og latinamerikanske piger i Kbh.-området).

Jeg hverken kan eller vil nøjes med standard "ydelser"  Når jeg bruger penge på noget der ligger ud over basale fornødenheder så skal det være kvalitet. Og det koster mere end stangvare. Nu er der så heldigvis piger til os begge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 3 minutter siden:

Jeg hverken kan eller vil nøjes med standard "ydelser"  Når jeg bruger penge på noget der ligger ud over basale fornødenheder så skal det være kvalitet. Og det koster mere end stangvare. Nu er der så heldigvis piger til os begge ;) 

Så må du jo også være blevet skuffet over, at mange piger har udbudt "standard-ydelser" til luksuspriser. Og forhåbentlig bliver det i fremtiden lettere for dig at udvælge de egentlige luksuspiger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Cagetheelephant skrev, den 5. jun. 2016 at 12:07:

Udbud og efterspørgsel!!!! I kan dømme hinanden nok så meget på holdninger, så længe nogen vil betale prisen, er der et marked. Og den der har fissen sætter prisen. Bliver forretningen for ringe, vil en prisregulering komme helt af sig selv. Endvidere vil køberne have den adfærd de har - uanset om der er idiotiske tabeller eller ej.

 

Ja sådan fungerer udbud og efterspørgsel! overudbud=lavere priser

Du ser såmænd også de Rumænske og Nigerianske Piger underbyde hinanden i nuværende marked med overudbud. Så her virker udbud og efterspørgsel teorien.  Men hvis du ligger mærke til det følger Danske Piger ikke rigtig med. 

Forklaringen kan findes i de utallige tidligere prisdebatter hvor Pigerne i stor stil  udtaler "hvis jeg ikke kan opretholde prisen stopper jeg" Og det er hvad du ser. Du ser tilbud men som oftest ikke en generel prisnedsættelse hos Danske Piger. De har hellere stille dage end bliver byens billigste rundetrunte som tager 500 kr/30 min og mændene vælter ind (og dermed drastisk forbedret bundlinie) Og i stedet for prisnedsættelse vælger de at stoppe igen såfremt forretningen bliver for ringe. 

Og det er såmænd ikke fordi Courtisanerne ikke kender til udbud/efterspørgsel teorien! Og de har da også en klar ide om Mændene vælter ind hvis de sætter prisen ned til halv pris. Men værdighed og selvrespekt tæller altså mere… hvilket gør udbud/efterspørgsel ikke rigtig er så styrende når det kommer til Danske Courtisaner

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
gerog skrev, for 2 timer siden:

Admin / Moderatorer,

Kan i ikke lukke denne negative tråd?

 

Der sker nok ikke meget ved et indlæg som ovenstående. Prøv 'Rapporter indlæg' med en begrundelse. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 8 timer siden:

Så må du jo også være blevet skuffet over, at mange piger har udbudt "standard-ydelser" til luksuspriser. Og forhåbentlig bliver det i fremtiden lettere for dig at udvælge de egentlige luksuspiger. 

De få gange jeg er blevet skuffet har været ved udlandske piger og på thaisteder, gab det er kedeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 2. juni 2016 at 22:24:

Kommer meget an på hvor i landet du befinder dig

De fleste tager ikke nødvendigvis et hotel.  Men benzin/ diesel skal da betales. 

Så er man sammen med mere end 1 pige... Hvilket øger prisdifferencen

Økonomisk kan det i mange tilfælde godt betale sig. Men der er meget bøvl og vejarbejde ved det...

 Nu er der jo ikke FKK i Danmark! Trine Tease havde en FKK dag i København. Tror grundet de lavere udgifter for pigerne at 30 min kun kostede 700 kr. 

700 kr lidt søde trunter herinde fra og hvad der ellers kan støves op. Lidt kaffe, bid brød og drikke og gerne en sauna. Jamen det kunne da i den grad være attraktivt :-) 

Reklamere i god tid om eventet. Helst i en lukket tråd hvor Rejsenetværk ikke kan blande sig. 

Hva betyder FKK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...