Hop til indhold
sesam

Hvad koster det? Dansk Erotisk Priskontrol

Recommended Posts

Guest gppigen97
Havnebumsen skrev, for 18 timer siden:

øhm tak..

;)

Men du har sgu en ret lækker Fisse!!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 31/5/2016 at 13:58:

Er der en speciel årsag til at udenlandske Piger skal behandles nedladende og respektløs??

Det var et sarkastisk og samtidig faktisk seriøst indlæg, med det formål at jeg kunne få rettet mine tæer ud igen.

Årsagen til den nedladende behandling skal vist findes mellem ørerne på forfatterne til de mange tåkrummende indlæg. Måske en fejlslagen opdragelse, lav IQ, ringe selvværd, psyko- eller sociopatiske karaktertræk? Jeg har ikke selv fantasi eller evner til at komme med en plausibel forklaring på fænomenet. Beklager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, den 31. maj 2016 at 10:25:

Jeg har gjort mig nogle tanker omkring sænkning af priser. Jeg føler mange prostituerede kræver ublu priser, og snyder nogle meget naive kunder til at tro at de køber kærlighed og intimitet.  Lad os lave om på det. Husk det er os med pengene og får du den prostituerede ikke ned på den rigtige pris så tager du bare den næste.

Tiltag 1

Jeg har lavet printervenlige tabeller man kan have i pungen. Tabellerne er selforklarende men baserer sig på ydelser, priser og pigens kvalitet. Fra 3-5 sjterner men både 1 og 2 stjernede piger kan også tilføjes.

Meningen er at du kan have sedlen med og en vurdering - fra f.eks. eroguide.dk eller ip-mans nye side, og slå i bordet. Du kan nemt udvælge den pris du skal give for den og den ydelse. De to tabeller er identiske. Et er til din pung og den anden er lidt mere udførligt.

 

forslag_visitkort.png

forslag.png

 

Tiltag 2

Certificerings tiltag. For at sikre sammenhæng mellemm kvalitet og pris forelås at de prosituterede certificeres. De kan få et pænt diplom med en fin stjerne og stempel som viser at de overholder kvalitetskravene og deres priser er modsvarende. Priser er selvfølgelig på grundlag af tabellen.

Det giver ikke certificerede piger et incitament for at få bragt orden i sagerne. Der kræves 4-6 anmeldelser over 3 stjerner og fremragende service at blive certificeret.

Tiltag 3

"Dansk Erotisk Priskontrol" oprettes som forening der forsøger at påvirke annoncesites til kun at oprette annoncer for certificerede prostituerede. Er vi nok kan vi gøre gøre vores indflydelse gældenden.

 

Det er et rigtig fint og relevant indlæg, du kommer med. Jeg kan på lange stræk kun være aldeles enig med dig.

Jeg har et job, der gør, at jeg rejser rigtig meget rundt i Verden, og jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan det kan være, at vi i DK har verdens højeste priser på området. Særligt er det gådefuldt, at vi ligger langt over vores europæiske naboer, ja, i forhold til Tyskland faktisk er på dobbelt pris. Det giver ingen mening, der findes ingen objektive omkostningsbaserede grunde til, at det er sådan. Det kan kun skyldes en grådig indstilling i branchen og en slap villighed hos det mandlige klientel til at betale overpris. Det kunne være rigtig fint, at få ændret på det. Desværre tror jeg ikke helt på din model, den er nok for kompliceret. Jeg tror mere på at sites med prisgennemskuelighed er vejen frem. Sites som f.eks. Polske Odloty. Der ud over så er globaliseringen med os. Personligt går jeg meget bevidst efter de billige udenlandske piger, og min erfaring er, at de ofte giver en langt bedre service end deres danske søstre. Og efterhånden er det faktisk ret let at finde gode, billige oplevelser. Så jeg er egentlig godt tilfreds. Samtidig får også en mere ærlig oplevelse hos disse piger. De er sæde og venlige, men ofrer sjældent store kræfter på at lave etvstort skuespil med falsk forstillelse. Det sætter jeg stor pris på, for det er alt for gennemskueligt. Og dermed etbkæmpe turnoff.

Men jeg er enig, der er alt for mange ensomme mænd, der forveksler det som ægte omsorg og dermed bliver ublu udnyttet. Vi ser det tydeligt i indlæg her på sitet. Ja, jeg husker endda et medlem, der har skrevet kærlighedsdigt til en GP herinde. Det vidner lidt, om manglende kvindelige relationer i dagligdagen, og det er sgu lidt trist.

Så godt indlæg fra dig, thumbs up! ...og lad dig ikke gå på af alle de negative ytringer, det betyder bare, du rammer en nerve 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MaxBax skrev, for 5 minutter siden:

Det giver ingen mening, der findes ingen objektive omkostningsbaserede grunde til, at det er sådan.

Objektive omkostningsbaserede - :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Prøv at kig på moms og skattesatser.

Prøv at se på huspriser, brændstof priser, ja i det hele taget priser.

 

Forøvrigt skal du læse hele, strengen. TS er smidt ud pga useriøsitet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 13 minutter siden:

 

Men jeg er enig, der er alt for mange ensomme mænd, der forveksler det som ægte omsorg og dermed bliver ublu udnyttet. Vi ser det tydeligt i indlæg her på sitet. Ja, jeg husker endda et medlem, der har skrevet kærlighedsdigt til en GP herinde. Det vidner lidt, om manglende kvindelige relationer i dagligdagen, og det er sgu lidt trist.

Så godt indlæg fra dig, thumbs up! ...og lad dig ikke gå på af alle de negative ytringer, det betyder bare, du rammer en nerve 8-)

Ja, du beskriver noget meget vigtigt her; mennesker der har et eller andet behov og bliver ublu udnyttet. Jeg har med egne øjne set sultne mennesker, iblandt hele familier med børn og det hele, komme ind på restaurant og caféer og blive ublu udnyttet. De tvinges at betale for noget som de altså ikke af en eller anden grund haft mulighed at ordne hjemme. Og personalet smiler og griner og spiller skuespil fordi familierne skal tro det handler om dem - ikke om deres penge. Forfærderligt kyniskt. Detsamme med boligheder, folk tvinges altså at betale smilende, men kyniske ejendomsudlejer kun fordi det er så koldt og vådt i Danmark at man ikke kan bo udendørs. Personligt mener jeg der skulle bygges billige udenlandske hus i Danmark, gerne på udenlandsk mark med billig mad og dejligt vejr - men i Danmark. Det er kun sådan vi kan bekæmpe hvordan mennesker udnyttes her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 42 minutter siden:

Objektive omkostningsbaserede - :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Prøv at kig på moms og skattesatser.

Prøv at se på huspriser, brændstof priser, ja i det hele taget priser.

Ja, min ven, men i denne sammenhæng tæller dine hjemmegjorte betragtninger fra din tur over grænsen efter dåsebajere desværre ikke særligt meget. Du skal bruge et objektivt sammeligningsgrundlag som BNP per capita. Og her finder du på ingen måde, noget der støtter en prisforskel på 100%. Hvis du sammenligner Dk og Tyskland kan man højst retfærdiggøre en forskel på ca. 20%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 35 minutter siden:

Ja, du beskriver noget meget vigtigt her; mennesker der har et eller andet behov og bliver ublu udnyttet. Jeg har med egne øjne set sultne mennesker, iblandt hele familier med børn og det hele, komme ind på restaurant og caféer og blive ublu udnyttet. De tvinges at betale for noget som de altså ikke af en eller anden grund haft mulighed at ordne hjemme. Og personalet smiler og griner og spiller skuespil fordi familierne skal tro det handler om dem - ikke om deres penge. Forfærderligt kyniskt. Detsamme med boligheder, folk tvinges altså at betale smilende, men kyniske ejendomsudlejer kun fordi det er så koldt og vådt i Danmark at man ikke kan bo udendørs. Personligt mener jeg der skulle bygges billige udenlandske hus i Danmark, gerne på udenlandsk mark med billig mad og dejligt vejr - men i Danmark. Det er kun sådan vi kan bekæmpe hvordan mennesker udnyttes her.

Ikke særlig begavet indlæg. Dem der går på restaurant, forveksler næppe tjernerens service med personlig omsorg...eller blot tror at tjeneren får noget personligt ud af deres besøg ( ud over løn).

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 4 minutter siden:

Ikke særlig begavet indlæg. Dem der går på restaurant, forveksler næppe tjernerens service med personlig omsorg...eller blot tror at tjeneren får noget personligt ud af deres besøg ( ud over løn).

Joda, jeg har hørt flere gæster sige" Aahh hvad er hun sympatisk og sjov, jeg tror hun elsker sit job". Og det har endda været på dyre restauranter. Så er det meget bedre med tyrkisk kebab i Hamburg, der er det bare wham bam thank you mam, 3 euros, og så har du din kebab. Ikke noget med smil og andre fjolserier. Det er lidt som  med musik, der nede nøjes de med bumpa bumpa yodeliho: billig funktionel musik. Ikke som heroppe med rap og hip og hop så vi skal tro vi er specielle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 1 time siden:

Det er et rigtig fint og relevant indlæg, du kommer med. Jeg kan på lange stræk kun være aldeles enig med dig.

Jeg har et job, der gør, at jeg rejser rigtig meget rundt i Verden, og jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan det kan være, at vi i DK har verdens højeste priser på området. Særligt er det gådefuldt, at vi ligger langt over vores europæiske naboer, ja, i forhold til Tyskland faktisk er på dobbelt pris. Det giver ingen mening, der findes ingen objektive omkostningsbaserede grunde til, at det er sådan. Det kan kun skyldes en grådig indstilling i branchen og en slap villighed hos det mandlige klientel til at betale overpris. Det kunne være rigtig fint, at få ændret på det. Desværre tror jeg ikke helt på din model, den er nok for kompliceret. Jeg tror mere på at sites med prisgennemskuelighed er vejen frem. Sites som f.eks. Polske Odloty. Der ud over så er globaliseringen med os. Personligt går jeg meget bevidst efter de billige udenlandske piger, og min erfaring er, at de ofte giver en langt bedre service end deres danske søstre. Og efterhånden er det faktisk ret let at finde gode, billige oplevelser. Så jeg er egentlig godt tilfreds. Samtidig får også en mere ærlig oplevelse hos disse piger. De er sæde og venlige, men ofrer sjældent store kræfter på at lave etvstort skuespil med falsk forstillelse. Det sætter jeg stor pris på, for det er alt for gennemskueligt. Og dermed etbkæmpe turnoff.

Men jeg er enig, der er alt for mange ensomme mænd, der forveksler det som ægte omsorg og dermed bliver ublu udnyttet. Vi ser det tydeligt i indlæg her på sitet. Ja, jeg husker endda et medlem, der har skrevet kærlighedsdigt til en GP herinde. Det vidner lidt, om manglende kvindelige relationer i dagligdagen, og det er sgu lidt trist.

Så godt indlæg fra dig, thumbs up! ...og lad dig ikke gå på af alle de negative ytringer, det betyder bare, du rammer en nerve 8-)

 Fair nok du er utilfreds med de danskers GP priser og ikke støtter os men som du selv skriver så rejser du verden tynd og får billig fisse i udlandet så kan ikke se hvad du er utilfreds med. 

Jeg syntes absolut ikke vi tjener for meget taget i betragtning af vores udgifter og hvad vi on and off skal stå model til.

Men tror da fanden at man aldrig kommer de handlet udlandske piger til livs når mænd med din indstilling forsat støtter dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MaxBax skrev, 1 time siden:

Ja, min ven, men i denne sammenhæng tæller dine hjemmegjorte betragtninger fra din tur over grænsen efter dåsebajere desværre ikke særligt meget. Du skal bruge et objektivt sammeligningsgrundlag som BNP per capita. Og her finder du på ingen måde, noget der støtter en prisforskel på 100%. Hvis du sammenligner Dk og Tyskland kan man højst retfærdiggøre en forskel på ca. 20%.

BNP siger ikke en skid. Det er købekraften der siger noget. BNP fortæller intet om skattetryk osv. Har du fået for mange dåsebajerer ?;)

Såfremt prisen i DK er 2000 for en hydetime, så skule den iht til ovenstående være 100% billigere i Tyskland - altså gratis. Jeg er kørt, og så kan jeg da godt tage lidt dåseøl med til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 1 time siden:

BNP siger ikke en skid. Det er købekraften der siger noget. BNP fortæller intet om skattetryk osv. Har du fået for mange dåsebajerer ?;)

Såfremt prisen i DK er 2000 for en hydetime, så skule den iht til ovenstående være 100% billigere i Tyskland - altså gratis. Jeg er kørt, og så kan jeg da godt tage lidt dåseøl med til dig.

Ignorance er tilgiveligt, for du ved jo ikke bedre. Jeg taler ikke om BNP, men om BNP per capita. Slå det op på tilbagevejen, når du nu alligevel er på vej efter en kold dåseøl til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

 Fair nok du er utilfreds med de danskers GP priser og ikke støtter os men som du selv skriver så rejser du verden tynd og får billig fisse i udlandet så kan ikke se hvad du er utilfreds med. 

Jeg syntes absolut ikke vi tjener for meget taget i betragtning af vores udgifter og hvad vi on and off skal stå model til.

Men tror da fanden at man aldrig kommer de handlet udlandske piger til livs når mænd med din indstilling forsat støtter dem.

Kære Frodig,

Jeg synes, det er fint, at I tjener penge, også at I tjener godt. Men mange danske piger har bare fuldstændig mistet jordforbindelsen mht. til priser. Det er fuldstændig ublu og uanstændigt. Der er intet der berettiger at priserne er dobbelt så høje som i Tyskland. Jeg kender flere piger, som harvet helt urealistisk forhold til penge og forbrug. Det virker nærmest som en virkelighedsflugt. Men en dag når karrieren er forbi, så rammer muren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Ja, du beskriver noget meget vigtigt her; mennesker der har et eller andet behov og bliver ublu udnyttet. Jeg har med egne øjne set sultne mennesker, iblandt hele familier med børn og det hele, komme ind på restaurant og caféer og blive ublu udnyttet. De tvinges at betale for noget som de altså ikke af en eller anden grund haft mulighed at ordne hjemme. Og personalet smiler og griner og spiller skuespil fordi familierne skal tro det handler om dem - ikke om deres penge. Forfærderligt kyniskt. Detsamme med boligheder, folk tvinges altså at betale smilende, men kyniske ejendomsudlejer kun fordi det er så koldt og vådt i Danmark at man ikke kan bo udendørs. Personligt mener jeg der skulle bygges billige udenlandske hus i Danmark, gerne på udenlandsk mark med billig mad og dejligt vejr - men i Danmark. Det er kun sådan vi kan bekæmpe hvordan mennesker udnyttes her.

- et godt skriv :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 2 timer siden:

Kære Frodig,

Jeg synes, det er fint, at I tjener penge, også at I tjener godt. Men mange danske piger har bare fuldstændig mistet jordforbindelsen mht. til priser. Det er fuldstændig ublu og uanstændigt. Der er intet der berettiger at priserne er dobbelt så høje som i Tyskland. Jeg kender flere piger, som harvet helt urealistisk forhold til penge og forbrug. Det virker nærmest som en virkelighedsflugt. Men en dag når karrieren er forbi, så rammer muren

Kære MaxBax:)

- pigerne bestemmer altså selv over deres liv og krop!!! - og de kan SELV helt legalt sætte deres priser som de vil når de sælger fissen. Der er dem der vælger, at sælge et slaw fisse til 300kr og dem der sælger et slaw fisse til 30.000kr - -  

Pigerne skal overhovedet IKKE tage hensyn til BNP/markedskræfter og folkekultur i andre lande og danske mandlige fedtsyle.

Den eneste en GP skal være ansvarlig overfor er sig selv - ja sig selv - ikke kundernes økonomi - nej rigtigt nok ikke kundernes økonomi - nej slet ikke.

Siden 2013 hvor jeg kom herind første gang har jeg alle dage opfordret pigerne til at sætte deres priser som de selv synes, - de skal da ikke tage hensyn til hverken den ene eller den anden fedtsyl

Hvis kunderne synes priserne er for høje - jamen så kan de søge andre steder - f.eks i udlandet eller udenlandske piger i DK

Kære alle GPér:wub: - sæt jeres priser som i vil

- - og Maxbax jeg ved jeg ind i mellem kan være en pestilens - og det særligt når jeg fornemmer smålighed overfor pigerne:wub: - og det gælder også ude i det helt almindelige civile samfund - når jeg er ude med pigerne så koster det så lidt at være storsindet - og man FÅR så meget igen (bla gratis fisse:P)

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 3 timer siden:

Kære Frodig,

Kære MaxBax - prøv lige at læse det du skrevet et par gange til !!!  : Jeg synes, det er fint, at I tjener penge, også at I tjener godt. Men mange danske piger har bare fuldstændig mistet jordforbindelsen mht. til priser. Det er fuldstændig ublu og uanstændigt. Der er intet der berettiger at priserne er dobbelt så høje som i Tyskland  - - - -  hvad synes du selv om det du har skrevet ??

Jeg kender flere piger, som harvet helt urealistisk forhold til penge og forbrug. Det virker nærmest som en virkelighedsflugt.  --  er det dit ansvar??

Men en dag når karrieren er forbi, så rammer muren  -  !?!?!?  - hvilken mur ???     - og er det noget du ved eller noget du tror??

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
MaxBax skrev, for 7 timer siden:

Ja, min ven, men i denne sammenhæng tæller dine hjemmegjorte betragtninger fra din tur over grænsen efter dåsebajere desværre ikke særligt meget. Du skal bruge et objektivt sammeligningsgrundlag som BNP per capita. Og her finder du på ingen måde, noget der støtter en prisforskel på 100%. Hvis du sammenligner Dk og Tyskland kan man højst retfærdiggøre en forskel på ca. 20%.

Hvad med skat og moms?

En udenlandsk pige på FKK betaler kun en flatrate skat på omkring 20-40 euro per dag

i Danmark hvor du først betaler 25 % moms og så henved 50 % i skat

Håber du kan se en forskel

Når Babsi alias kysseglade Molly kun tager 1600 kr for en hyrdetime er det faktisk temmelig billig i forhold til ditto time på Harmony til 900 kr. Når man regner forskel i generelle prisniveau, lønninger, skat og moms med i

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

Kære MaxBax:)

- pigerne bestemmer altså selv over deres liv og krop!!! - og de kan SELV helt legalt sætte deres priser som de vil når de sælger fissen. Der er dem der vælger, at sælge et slaw fisse til 300kr og dem der sælger et slaw fisse til 30.000kr - -  

Pigerne skal overhovedet IKKE tage hensyn til BNP/markedskræfter og folkekultur i andre lande og danske mandlige fedtsyle.

Den eneste en GP skal være ansvarlig overfor er sig selv - ja sig selv - ikke kundernes økonomi - nej rigtigt nok ikke kundernes økonomi - nej slet ikke.

Siden 2013 hvor jeg kom herind første gang har jeg alle dage opfordret pigerne til at sætte deres priser som de selv synes, - de skal da ikke tage hensyn til hverken den ene eller den anden fedtsyl

Hvis kunderne synes priserne er for høje - jamen så kan de søge andre steder - f.eks i udlandet eller udenlandske piger i DK

Kære alle GPér:wub: - sæt jeres priser som i vil

- - og Maxbax jeg ved jeg ind i mellem kan være en pestilens - og det særligt når jeg fornemmer smålighed overfor pigerne:wub: - og det gælder også ude i det helt almindelige civile samfund - når jeg er ude med pigerne så koster det så lidt at være storsindet - og man FÅR så meget igen (bla gratis fisse:P)

Mange hilsner

Nyder livet

 

Jeg er egentlig helt enig i, at pigerne frit kan sætte prisen som de vil. Hvis nogen vil betale, så er prisen objektivt set ikke for høj. Men subjektivt set så synes jeg, at priserne er ublu optrækkeri. Og derfor benytter jeg mig ikke af deres ydelser. Jeg forstår ikke, at nogen vil betale overpris for noget der kan fåes lige så godt billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 22 minutter siden:

Hvad med skat og moms?

En udenlandsk pige på FKK betaler kun en flatrate skat på omkring 20-40 euro per dag

i Danmark hvor du først betaler 25 % moms og så henved 50 % i skat

Håber du kan se en forskel

Når Babsi alias kysseglade Molly kun tager 1600 kr for en hyrdetime er det faktisk temmelig billig i forhold til ditto time på Harmony til 900 kr. Når man regner forskel i generelle prisniveau, lønninger, skat og moms med i

 

Nu kommer man vel ikke for almindelig brevporto på ryggen af en brevdue til Harmony i Tyskland !?!?.

Jeg antager der forlods inden pikken stikkes op i "Deutsche - fick meine Muschi:wub:" er nogle udgifter til hotel + transport + øvrig fortærring   = ??? 5000kr ?!?!?

På den måde bliver Kysseglade Molly + alle andre danske GPér  - ekstremt konkurrencedygtige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MaxBax skrev, for 4 timer siden:

Ignorance er tilgiveligt, for du ved jo ikke bedre. Jeg taler ikke om BNP, men om BNP per capita. Slå det op på tilbagevejen, når du nu alligevel er på vej efter en kold dåseøl til mig

Du aner ikke hvad du taler om - iøvrigt ligner din skrivestil noget så frygteligt Roland, Sesam osv osv.

Væk med dig :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 9 minutter siden:

Du aner ikke hvad du taler om - iøvrigt ligner din skrivestil noget så frygteligt Roland, Sesam osv osv.

Væk med dig :mrgreen:

- måske !!  - jeg synes dog ikke retorikken helt ligner - -  endnu men det kan jo komme 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Nyder livet skrev, for 46 minutter siden:

Nu kommer man vel ikke for almindelig brevporto på ryggen af en brevdue til Harmony i Tyskland !?!?.

Jeg antager der forlods inden pikken stikkes op i "Deutsche - fick meine Muschi:wub:" er nogle udgifter til hotel + transport + øvrig fortærring   = ??? 5000kr ?!?!?

På den måde bliver Kysseglade Molly + alle andre danske GPér  - ekstremt konkurrencedygtige :wub:

Kommer meget an på hvor i landet du befinder dig

De fleste tager ikke nødvendigvis et hotel.  Men benzin/ diesel skal da betales. 

Så er man sammen med mere end 1 pige... Hvilket øger prisdifferencen

Økonomisk kan det i mange tilfælde godt betale sig. Men der er meget bøvl og vejarbejde ved det...

 Nu er der jo ikke FKK i Danmark! Trine Tease havde en FKK dag i København. Tror grundet de lavere udgifter for pigerne at 30 min kun kostede 700 kr. 

700 kr lidt søde trunter herinde fra og hvad der ellers kan støves op. Lidt kaffe, bid brød og drikke og gerne en sauna. Jamen det kunne da i den grad være attraktivt :-) 

Reklamere i god tid om eventet. Helst i en lukket tråd hvor Rejsenetværk ikke kan blande sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 3 timer siden:

nogle udgifter til hotel + transport + øvrig fortærring   = ??? 5000kr

Det er nok i overkanten - medmindre man kører alene i en stor dyr bil, bor på et dyrt hotel og spiser ude i byen.

Mine transportudgifter, hvis jeg kører alene hin und zurück = ca. kr. 500,-

Hotel med 2 overnatninger incl. morgenmad = ca. kr. 750,- (al anden mad spiser man selvfølgelig på Harmony)

Er man så 2 afsted og kan lave lidt samkørsel en del af vejen og bo på dobbeltværelse - så kan man komme ned på måske kr. 750,-

Kombinerer man så med indkøb af øl- og sodavand, div. byggematerialer mv. - så kan man godt få de kr. 750,- dækket ind. Nogle får også lavet service og div. reperationer på bilen og sparer herved så meget at de sådan set har sexen gratis. Her er det dog nemmere med P-clubben i Flensburg, da man kan gå fra flere autoværksteder på og omkring Schleswiger Strasse og til P-club - ellers må man se om man kan få en kundebil stillet til rådighed en dag eller 2 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor blandes rejseomkostninger altid ind i prisen? 

skal tyskerne så betale mere end udlændingene  i Tyskland, eller skal udlændingene have rabat i forhold til tyskerne dernede? Det giver jo ingen mening... 

Må en Australier så knalde helt gratis?! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
holstebronx skrev, for 26 minutter siden:

Hvorfor blandes rejseomkostninger altid ind i prisen?

skal tyskerne så betale mere end udlændingene  i Tyskland, eller skal udlændingene have rabat i forhold til tyskerne dernede? Det giver jo ingen mening...

Må en Australier så knalde helt gratis?! :D

Samlet økonomi er vel altid  med i dine overvejelser omkring et køb....

Du er vel ikke så dum du kører fra Holstebro til København såfremt du kan spare 4 kr på en liter mælk på et knaldtilbud derovre? Men hvis butikken  ved siden af kører knaldtilbuddet går du muligvis derind. Omvendt er du vel ikke så dum at hvis du kan spare 20.000 kr på akkurat den samme bil i KHB fremfor Holstebro at du køber den i Holstebro?

Er du stadig i tvivl om hvorfor rejseomkostninger naturligvis regnes ind i prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...