Hop til indhold

Hvor finder jeg et rigtig godt blow i Aalborg?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer!

Efter mange måneders tørke uden andet end højre hånd, giver jeg mig. Nu skal det være. Min første oplevelse med en gp venter. Jeg forestiller mig at jeg vil starte med et rigtig godt blowjob. Gerne super/megafransk. :-D

De to piger jeg lurede mest på (trinemuz og frodige ida) kommer ikke denne vej foreløbig, så jeg håber nogen kan anbefale et sted eller en pige i Aalborg?

Redigeret af Pikster

Skrevet
Pikster skrev, for 10 timer siden:

Hej med jer!

Efter mange måneders tørke uden andet end højre hånd, giver jeg mig. Nu skal det være. Min første oplevelse med en gp venter. Jeg forestiller mig at jeg vil starte med et rigtig godt blowjob. Gerne super/megafransk. :-D

De to piger jeg lurede mest på (trinemuz og frodige ida) kommer ikke denne vej foreløbig, så jeg håber nogen kan anbefale et sted eller en pige i Aalborg?

Æv men du er da velkommen til et frækt blow diskret i naturen en god halv timer længer nordpå;)

Skrevet
  • Author
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Æv men du er da velkommen til et frækt blow diskret i naturen en god halv timer længer nordpå;)

Ja det kan altså også meget nemt ende med dét :-D

Skrevet
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Ida's blow fåes ikke bedere - efter min mening!

Prøv Nikita i vestbyen i Aalborg  . Er også et klar 10 tal 

Skrevet
Østjyden 36 skrev, for 18 minutter siden:

Prøv Nikita i vestbyen i Aalborg  . Er også et klar 10 tal 

Det har du ret i, men jeg troede ikke hun var aktiv længere.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 10 minutter siden:

Det har du ret i, men jeg troede ikke hun var aktiv længere.

Jo for kunder hun har haft besøg af før . Hun er fantastisk i mine øjne

Skrevet

Ja hun er også vidunderlig . Har været heldig og besøge hende et par gange . Hun er mums på alle måder 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.