Hop til indhold

gangbang KBH

Featured Replies

Skrevet

jeg har fået oplyst og self læst lidt herinde ang gb i kbh

kunne da godt tænke mig at vide hvorfor der ikke er ret mange eller ikke så tit der sker noget der over hvordan kan det være og hvorfor

så tænkte lidt hvad stemning for at der skulle laves et over i valby omegn..

;)

Skrevet

altså først er jeg nysgerrig om der er plads til et gangbang derover eller om de er mættet med alle de sexpartys som bliver holdt der over for har ikke lyst til at sidde og vente på nogen som så slet ikke kommer alligevel.. ;)

så vil jeg da hellere lave et gangbang i jylland eller fyn.. ;)

Skrevet

Jeg er sikker på, at der godt kan være interesse for et gb i Københavnsområdet - jeg er i hvert fald interesseret :)

Skrevet
gppigen97 skrev, for 37 minutter siden:

altså først er jeg nysgerrig om der er plads til et gangbang derover eller om de er mættet med alle de sexpartys som bliver holdt der over for har ikke lyst til at sidde og vente på nogen som så slet ikke kommer alligevel.. ;)

så vil jeg da hellere lave et gangbang i jylland eller fyn.. ;)

Hej @gppigen97

Vi brokker os over at der ingen GB er på øen ! og når man så møder op er der 3-4-5 og så de rigtigt hotte hvor folk bliver afvist.

Men personligt syntes jeg af der er alt for lidt GB og normalt for lidt søgning

Skrevet
jp skrev, for 6 minutter siden:

Hej @gppigen97

Vi brokker os over at der ingen GB er på øen ! og når man så møder op er der 3-4-5 og så de rigtigt hotte hvor folk bliver afvist.

Men personligt syntes jeg af der er alt for lidt GB og normalt for lidt søgning

altså..

jeg er nysgerrig om at det kan betale sig at for arrangeret et på øen,, 

for hvis der er stemning for kunne jeg godt lokkes til at lave et gb til billige penge så alle har råd til at deltage.. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.