Guest Liderlig-fyr Skrevet 30. Maj, 2016 Synes Tyskerne snakker om den er faldet meget af på den? nogen som kan be eller afkrafte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Maj, 2016 (edited) Ja, de sidste 2-3 jeg var der var stemmingen kedelig og færre piger end tidligere, dog de piger jeg kender gav superdubber service. Redigeret 30. Maj, 2016 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 30. Maj, 2016 Ligger der andre nøgen klubber nord for Frankfurt udover OASE? Og hvad med NRW det er alt sammen lingerie klubber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Maj, 2016 Babylon, Bernds Artemis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 23. Juni, 2016 Nille skrev, den 30. maj 2016 at 18:37: Ja, de sidste 2-3 jeg var der var stemmingen kedelig og færre piger end tidligere, dog de piger jeg kender gav superdubber service. Er det hverdag eller weekend i har været der ? og hvor mange piger snakker vi ca når du siger færre Piger? Har skimtet isg, freiercafe og lignende igennem. Generelt bliver klubben betegnet som nedadgående. Dog er der forskellige holdninger til hvor meget ringere line-up ér blevet i forhold shark og oase klubben. Oase gider jeg ikke spendere tid på. Sharks er fantastisk fed men det er en længere køretur og man skal rundt om og syd for Frankfurt. Sharks har et vanvittig fedt line-up men du kan jo alligevel ikke komme en brøkdel igennem de vanvittig lækre hvis man kun er der 1 dag, så mindre kan sagtens gøre det. World vinder på de meget meget varme piger hvor 30 min rent faktisk også er 30 min og ofte mere. Det og den kortere køretur tiltager mig men det skal naturligvis være nogle Piger ellers duer det jo ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg