Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

FKK WORLD

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Synes Tyskerne snakker om den er faldet meget af på den? nogen som kan be eller afkrafte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ligger der andre nøgen klubber nord for Frankfurt udover OASE?

Og hvad med NRW det er alt sammen lingerie klubber?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Nille skrev, den 30. maj 2016 at 18:37:

Ja, de sidste 2-3 jeg var der var stemmingen kedelig og færre piger end tidligere, dog de piger jeg kender gav superdubber service.

Er det hverdag eller weekend i har været der ? og hvor mange piger snakker vi ca når du siger færre Piger?

Har skimtet isg, freiercafe og lignende igennem. Generelt bliver klubben betegnet som nedadgående. Dog er der forskellige holdninger til hvor meget ringere line-up ér blevet i forhold shark og oase klubben.

Oase gider jeg ikke spendere tid på. Sharks er fantastisk fed men det er en længere køretur og man skal rundt om og syd for Frankfurt. Sharks har et vanvittig fedt line-up men du kan jo alligevel ikke komme en brøkdel igennem de vanvittig lækre hvis man kun er der 1 dag, så mindre kan sagtens gøre det. World vinder på de meget meget varme piger hvor 30 min rent faktisk også er 30 min og ofte mere. Det og den kortere køretur tiltager mig men det skal naturligvis være nogle Piger ellers duer det jo ikke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...