Hop til indhold
GMB

Miss Cassandra og Siri hos Passion Club i Randers

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har efterhånden besøgt Miss Cassandra 5 gange og nu Siri 2 gange, så det er vist på sin plads, med en anmeldelse af disse 2 frække DANSKE unge piger.

Miss Cassandra er en langbenet slank brunette og Siri er en slank blondine, de annoncerer herinde på Eroguide og jeg har set dem på Annonceligt også.

De sidste 2 besøg hos pigerne i Randers har jeg kommunikeret med Miss Cassandra via PM herpå Eroguide for at få en aftale i stand.

Besøget:

Jeg vil ikke gå i detaljer om hvad vi lavede i går søndag (for anden gang) men jeg havde en dejlig og fræk trekant på en halv time med disse dejlige piger :-) der som jeg oplevede det.. også nød det, både med frække kommentarer og indlevelse ;-)

 

Kemien var rigtig god og der var også tid til snak og pjat bagefter.

 

 

 

 

Redigeret af GMB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Krone

Jeg ved ikke hvad en time koster, men gav 2400 kr for en halv time med begge piger, de havde vist også tilbud på 20 min til 1600 kr 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GMB skrev, for 11 timer siden:

Hej Krone

Jeg ved ikke hvad en time koster, men gav 2400 kr for en halv time med begge piger, de havde vist også tilbud på 20 min til 1600 kr 

 

Hej GMB og tak for svar. 2400 kr.:-o   Glæder mig over du har haft en god oplevelse med pigerne:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GMB skrev, den 30. maj 2016 at 17:01:

Hejsa

Jeg har efterhånden besøgt Miss Cassandra 5 gange og nu Siri 2 gange, så det er vist på sin plads, med en anmeldelse af disse 2 frække DANSKE unge piger.

Miss Cassandra er en langbenet slank brunette og Siri er en slank blondine, de annoncerer herinde på Eroguide og jeg har set dem på Annonceligt også.

De sidste 2 besøg hos pigerne i Randers har jeg kommunikeret med Miss Cassandra via PM herpå Eroguide for at få en aftale i stand.

Besøget:

Jeg vil ikke gå i detaljer om hvad vi lavede i går søndag (for anden gang) men jeg havde en dejlig og fræk trekant på en halv time med disse dejlige piger :-) der som jeg oplevede det.. også nød det, både med frække kommentarer og indlevelse ;-)

 

Kemien var rigtig god og der var også tid til snak og pjat bagefter.

 

 

 

 

Er sir ikke den gamle banica fra Norge, siger hun måske spanier? Da Jeg mødte hende for 7år siden var hun 26 år. Så 21 er måske lige lidt for meget fusk. Men ok alle er j nogen år ynger, meeen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommentaren fra "Danske Silvia" leder vel tanken hen på brødnid.

Har besøgt Siri adskillige gange da hun var Vojens, bevares hun er nok ikke 21, men er afsindig lækker og dejlig at være sammen med.

Kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord alle sammen! Jeg må desværre skuffe jer og sige at jeg kun har været 1 år i branchen her til sommer, hihi. Så jeg er stadig ikke en dag over 21, før næste måned ;-)

 

Ps, I er alle sammen velkommen til at komme og hyggen igen, det vil kun gøre mig glad, når folk kommer igen. Så bliver der også mere tid til en krammer og samtale :-)

 

Knus knus knus! og God dag til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...