GMB 110 Skrevet 30. Maj, 2016 (edited) Hejsa Jeg har efterhånden besøgt Miss Cassandra 5 gange og nu Siri 2 gange, så det er vist på sin plads, med en anmeldelse af disse 2 frække DANSKE unge piger. Miss Cassandra er en langbenet slank brunette og Siri er en slank blondine, de annoncerer herinde på Eroguide og jeg har set dem på Annonceligt også. De sidste 2 besøg hos pigerne i Randers har jeg kommunikeret med Miss Cassandra via PM herpå Eroguide for at få en aftale i stand. Besøget: Jeg vil ikke gå i detaljer om hvad vi lavede i går søndag (for anden gang) men jeg havde en dejlig og fræk trekant på en halv time med disse dejlige piger der som jeg oplevede det.. også nød det, både med frække kommentarer og indlevelse Kemien var rigtig god og der var også tid til snak og pjat bagefter. Redigeret 30. Maj, 2016 af GMB 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissCassandra 9 Skrevet 30. Maj, 2016 Tak for de fine ord Vi ses forhåbentlig snart igen Knus... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siri 59 Skrevet 30. Maj, 2016 Tak for de skønne ord søde. håber vi ses igen næste gang Cassandra og jeg har vagt igen knus her fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 30. Maj, 2016 Hvad er prisen for en ½ time og en time med Siri og Miss Cassandra? Link til pigerne https://annoncelight.dk/showad/205964 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 4. Juni, 2016 Hej Krone Jeg ved ikke hvad en time koster, men gav 2400 kr for en halv time med begge piger, de havde vist også tilbud på 20 min til 1600 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 5. Juni, 2016 GMB skrev, for 11 timer siden: Hej Krone Jeg ved ikke hvad en time koster, men gav 2400 kr for en halv time med begge piger, de havde vist også tilbud på 20 min til 1600 kr Hej GMB og tak for svar. 2400 kr. Glæder mig over du har haft en god oplevelse med pigerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske silvia 53 Skrevet 6. Juni, 2016 GMB skrev, den 30. maj 2016 at 17:01: Hejsa Jeg har efterhånden besøgt Miss Cassandra 5 gange og nu Siri 2 gange, så det er vist på sin plads, med en anmeldelse af disse 2 frække DANSKE unge piger. Miss Cassandra er en langbenet slank brunette og Siri er en slank blondine, de annoncerer herinde på Eroguide og jeg har set dem på Annonceligt også. De sidste 2 besøg hos pigerne i Randers har jeg kommunikeret med Miss Cassandra via PM herpå Eroguide for at få en aftale i stand. Besøget: Jeg vil ikke gå i detaljer om hvad vi lavede i går søndag (for anden gang) men jeg havde en dejlig og fræk trekant på en halv time med disse dejlige piger der som jeg oplevede det.. også nød det, både med frække kommentarer og indlevelse Kemien var rigtig god og der var også tid til snak og pjat bagefter. Er sir ikke den gamle banica fra Norge, siger hun måske spanier? Da Jeg mødte hende for 7år siden var hun 26 år. Så 21 er måske lige lidt for meget fusk. Men ok alle er j nogen år ynger, meeen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 6. Juni, 2016 Jeg tror du går helt galt i byen der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 8. Juni, 2016 Kommentaren fra "Danske Silvia" leder vel tanken hen på brødnid. Har besøgt Siri adskillige gange da hun var Vojens, bevares hun er nok ikke 21, men er afsindig lækker og dejlig at være sammen med. Kan klart anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siri 59 Skrevet 15. Juni, 2016 Tak for de pæne ord alle sammen! Jeg må desværre skuffe jer og sige at jeg kun har været 1 år i branchen her til sommer, hihi. Så jeg er stadig ikke en dag over 21, før næste måned Ps, I er alle sammen velkommen til at komme og hyggen igen, det vil kun gøre mig glad, når folk kommer igen. Så bliver der også mere tid til en krammer og samtale Knus knus knus! og God dag til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg