Liderligejyde 17 Skrevet 30. Maj, 2016 Er der nogle der har erfaringer med Naomi Barrios? Hun er lige min type http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1688&lan=en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 12 Skrevet 30. Maj, 2016 Hører også gerne om hende:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligejyde 17 Skrevet 31. Maj, 2016 Nu er jeg så blevet "Happn-matced" med en som hedder Naomi, men ved jo ikke om det er hende, har vidst en aftale med hende på fredag der igennem, bliver spændende! Det er i hvert fald ikke samme billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ass6lover 44 Skrevet 2. Juni, 2016 Var forbi I går. Sydlig arhus. Hun er her i en uge også videre ligesom de fleste andre trans'er. God stor pik. Smilende og service mindet lækker feminin krop. Hun gav min først min mund så min røv en god lang tur. Hun sagde at hun kunne komme Såfistfuckede hun mig til jeg kom.1,5 for 30 min (kan ikke klag) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligejyde 17 Skrevet 4. Juni, 2016 Hun er her indtil næste søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 27. December, 2016 Ass6lover skrev, den 2/6/2016 at 06:09: Var forbi I går. Sydlig arhus. Hun er her i en uge også videre ligesom de fleste andre trans'er. God stor pik. Smilende og service mindet lækker feminin krop. Hun gav min først min mund så min røv en god lang tur. Hun sagde at hun kunne komme Såfistfuckede hun mig til jeg kom.1,5 for 30 min (kan ikke klag) Kan se at hun for tiden er i det vestjyske (Skive). Passer hendes sexede billeder godt overens med virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pointplace1983 48 Skrevet 27. December, 2016 Den her video giver vidst et meget godt indtryk af hvad der gemmer sig hos den flotte Naomi. Man er jo næsten fristet til at tage turen hele vejen til Skive. Nogen der ved om hun skal til Kbh bagefter? http://blogshemale.com/2016/01/18/naomi-barros-part-1-2016/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg